کد خبر 443303
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

مهاجم تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته گفت: هنوز با مسئولان باشگاه استقلال برای ماندن یا جدایی توافق نکرده‌ام و فعلاً هم نمی‌خواهم از این تیم جدا شوم.

به گزارش مشرق، میلاد سلیمان‌فلاح در خصوص وضعیت مبهمی که در استقلال دارد، گفت: به من نامه‌ای داده‌اند که در آن آمده است، سرمربی تیم از لحاظ فنی نیازی به من ندارد. بعد از دریافت این نامه در تمرینات شرکت نکردم، چرا که به من نیازی ندارند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته در ادامه افزود: مسئولان باشگاه می‌گویند، سرمربی تیم به من نیازی ندارد و از طرفی رضایت‌نامه‌ام را هم نمی‌دهند تا جدا شوم. برای حل این مشکلات به سازمان لیگ رفتم. در سازمان لیگ به من تأکید شد، با این شرایط اگر قصد جدایی از استقلال را داشته باشم، نیازی به گرفتن رضایت‌نامه ندارم.در ضمن برای گرفتن طلبم، می‌توانم از استقلال شکایت کنم.

وی در مورد اینکه آیا از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارد، تأکید کرد: من پیشنهاد دارم، اما باید باب میلم باشد که فعلاً نیست. من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و این باشگاه نمی‌تواند بدون رضایت من، نامم را از لیست خارج کند. من هم فعلاً تمایلی برای خروج از مجموعه استقلال ندارم. من 95 درصد از پولم را نگرفته‌ام و با اینکه در لیست مازاد هستم، رضایت‌نامه‌ام را هم نمی‌دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس