کد خبر 443078
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای نسبت به برگزاری رزمایش ائتلاف آمریکا با اوکراین در غرب این کشور و مشارکت ۱۸ کشور هشدار داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه نسبت به برگزاری رزمایش نیروهای تحت رهبری آمریکا درغرب اوکراین هشدار داد و آن‌را بر هم زننده فرایند صلح اوکراین نام نهاد.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» نیروهای ائتلاف آمریکا از این هفته رزمایشی را در غرب اوکراین برگزار کردند که در آن 18 کشور همراه با 1800 هزار نیروی نظامی حضور دارند.

بر اساس این گزارش، مسکو در انتقاد از این رزمایش هشدار داد که ممکن است این عمل تبعات نامطلوبی بر جا گذارد و فرآیند صلح را در بخش شرقی این کشور از بین ببرد.

بر این اساس ، نیروهای اوکراینی و آمریکا رزمایشی را با مشارکت 1800 هزار پرسنل نظامی از 18 کشور امروز (دوشنبه) آغاز کردند.

در بخشی از بیانیه وزارت خارجه روسیه آماده است: «رزمایش نظامی با مشارکت ناتو و ارتش اوکراین که در منطقه «لویو» تحت فرماندهی آمریکا آغاز شد بیانگر سیاست‌های تحریک کننده دارد و به صراحت حمایت از سیاست‌های فعلی مقام‌های کی‌ف دارند.این اقدام‌ها تهدیدی علیه پیشرفت‌های حاصل شده در برقراری صلح در شرق اوکراین است.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    مشرق این بار دوم هست که دارم میگم 1800 خوانده می شود هزار و هشتصد وقتی می نویسی 1800 هزار خوانده می شود هزار و هشتصد هزار یا به عبارتی هزار و هشتصد تا هزار که می شود یک میلیون و هشتصد هزار دیگه ساده تر از این بلد نیستم بگم!
  • لهراسب ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    برن گمشن روسهای منفعل بدبخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس