کد خبر 44281
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵

بسيج دانشجويي هشت دانشگاه تهران طي نامه‌اي سرگشاده تاکيد کردند: بايد با ماموران خاطي ورزشگاه آزادي برخورد قضايي قاطع، سريع و بدون اغماض صورت گيرد.<BR>

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، بسيج دانشجويي هشت دانشگاه تهران، نامه‌اي سرگشاده خطاب به سردار احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي کشور پيرامون حوادث روي داده در ورزشگاه آزادي (بازي پيروزي- الأتحاد) صادرکردند که متن کامل آن به شرح ذيل است.


*بسم‌الله الرحمن الرحيم

لاَّ يُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا(سوره مبارکه نساء/148)

فرمانده محترم نيروي انتظامي کشور، سردار احمدي‌مقدم با سلام و عرض اعتراض!

قطعاً حضرتعالي و فرماندهان محترم نيروهاي نظامي و انتظامي کشور از دغدغه‌مندي‌ها و اظهارات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص بيداري اسلامي کشورهاي منطقه مطلع و آگاهيد. شما اين بيان معظم له را که فرمودند: " وظيفه‌ى عالمان دين، نخبگان سياسى، نخبگان علمى و دانشگاهى خيلى سنگين است. امروز مردم در اين کشورها احتياج دارند به هدايت اين نخبگان؛ چه نخبگان سياسى، چه نخبگان علمى، چه دانشگاهى و چه دينى. وظيفه‌ى سنگينى بر عهده‌ى اينهاست. اينها بايد نگذارند دستگاه استکبار با وسائل گوناگونى که دارد، اين حرکت عظيم ملتها را مصادره کند، قيام مردم را از آنها سرقت کند؛ بايد مراقب باشند. اينها بايد مردم را به سمت اهداف عاليه‌اى که براى هر کشورى اين اهداف، اهداف و آرمانهاى والاست، هدايت کنند. اگر اين شد، آينده‌ى اين منطقه، آينده‌ى روشنى است؛ آينده‌ى امت اسلامى، آينده‌ى روشنى خواهد بود.89/2/12 "قطعاً بايست به ياد داشته باشيد.

حال با توجه به اين فرامين آن چه شايسته انتظار است، اقدامات عملي مسئولين بويژه نيروهاي خدوم انتظامي و رسانه ملي و از سويي همراهي آنان با حرکت‌هايي است که در اين راستا انجام مي‌گردد.

فرمانده محترم ناجا! ما نيز همچون شما انقلابات منطقه را در راستاي بيداري اسلامي دانسته و بحرين را پيشاني مظلوميت مي پنداريم. بر هيچ مسلمان دردمندي جنايات آل سعود و آل خليفه عليه مردم مظلوم و ستمديده بحرين پوشيده نيست. سکوت سنگين رسانه‌هاي غربي و عربي در قبال جنايات صورت گرفته در بحرين که قطعا و يقينا با حمايت دولت هاي مستکبر غربي و حمايت هاي مالي غيرقابل تصور خاندان جنايت کار آل سعود و وهابيت ضد اسلام صورت مي گيرد نيز بر ديدگان حقيقت بين بشريت پوشيده نيست.

در روز سه شنبه شاهد بازي دو تيم ايراني و عربستاني بوديم؛ جوانان و دانشجويان انقلابي که نظاره گر اين جنايات و سکوت رسانه هاي خارجي بودند بر آن شدند تا با حضور در اين بازي و حمايت از تيم ايراني فرياد خشم آلود خود را با مشتهاي گره کرده شان به دوربين هاي خارجي نشان دهند.آمدند حمايت خود را از فرامين رهبرشان نشان دهند و بگويند ما خواستار امت واحده ي اسلامي هستيم و شيعه و سني در نزد ما بي معناست.

اما غيور مردان نيروي انتظامي که بايد حافظ و پاسدار امنيت و آرمان هاي انقلاب اسلامي باشند با جوانان و دانشجويان مسلمان و دغدغه مند چگونه برخورد نمودند؟ توهين به دانشجويان انقلابي ،بي تفاوتي نسبت به برخي هواداران داخل ورزشگاه و اجازه به آنان جهت ضرب و شتم و فحاشي نسبت به جوانان خشمگين ضد آل سعود و محاصره ، حمله و ضرب و جرح منجر به شکستگي سر،و سرانجام زنداني کردن اين جوانان انقلابي تنها بخش کوچکي از آن چه که در داخل ورزشگاه اتفاق افتاد،مي‌باشد.

سوال اساسي آن است بر اساس کدام قانون و مطابق دستور کدام مسئول اين اتفاق تأسف آور روي داده است؟آيا گناه بسيجيان دانشجو جز اين بوده است که تنها و تنها براي حمايت از بيداري اسلامي و شکستن حصر رسانه اي جنايات مردم مسلمان بحرين به آنجا آمده بودند؟

فرمانده محترم نيروي انتظامي! ديروز خبري دريافت شد که جنابعالي دستور پيگيري اين حادثه دردناک را صادر نموده ايد؟بگذريم که ما انتظار داشتيم شما از اين ظلم و جفاي آشکار و سانسور خبري آن در رسانه ملي بيش از اين اظهار تاسف مي نموديد؛ اما تاکنون نيز هيچ مقامي از سوي نهادهاي مسئول در جهت پاسخگويي و جبران خسارات و جراحات وارده بر نيامده است.

ما مطابق فرامين رهبري که دستور داده اند: " نبايد به گونه‌اي صحبت و يا مطلبي نوشته شود که القاي تنش و درگيري در جامعه باشد زيرا اين موضوع، خلاف شرايط کنوني کشور است ". بسيار سخن ناگفته خود را به جلسه خصوصي ميان دانشجويان بسيجي و حضرتعالي که اميد است به سرعت دستور پيگيري آن داده شود وا مي گذاريم. بسيجيان دانشجو ضمن آن که حق شکايت و پيگرد قضايي را براي خود محفوظ مي دانند؛ اعلام مي کنيم منتظربرخوردقضايي قاطع،سريع و بدون اغماض با خاطيان امر هستيم.

دانشجويان انقلابي و بسيجي تا پاي جان آماده دفاع از آرمانها ي امام راحل و امام خامنه اي براي ايجاد حکومت جهاني اسلامي است.اسامي خاطيان ، عکس ها و ساير مستدات اين اقدام خلاف قانون مآمورين مستقر در استاديوم آزادي بازي دو تيم ايراني و عربستاني ضمن دعوت نامه اي به پيوست خدمتتان ارسال مي گردد.به اميد سر افرازي نيروهاي انتظامي و عدم تکرار اين وقايع.

و من الله التوفيق بسيج دانشجويي دانشگاه تهران، بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف، بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير، بسيج دانشجويي دانشگاه اميرکبير، بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت، بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي(ره)، بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي(ره)، بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (عليه السلام).

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس