کد خبر 442530
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حیف بود چهره‌هایی مثل علی دایی و امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر نباشند.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در مورد برگزاری اردوی اردبیل گفت: ما سه روز در اردبیل بودیم و دوشنبه به این شهر رفتیم و پنجشنبه هم برگشتیم. دلیل برگزاری این اردو هم این بود که یک ماه و نیم تمرینات فشرده‌ای در گرمای تهران داشتیم و می‌خواستیم بازیکنان حال و هوای‌شان تغییر کند البته در اردبیل هم کارهای تاکتیکی انجام دادیم اما کارهای تاکتیکی سبک داشتیم.

سرمربی سایپا در مورد لغو جام شهدا، گفت: برخی از مربیان با من تماس می‌گرفتند و خواهان انجام بازی دوستانه با سایپا بودند که من به آنها می‌گفتند ما قرار است در جام شهدا حاضر شویم اما بعد از لغو این مسابقات سریع دو بازی دوستانه هماهنگ کردم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات و اینکه قرار بود یک دروازه‌بان خارجی جذب شود، گفت: باشگاه به دنبال این مساله هست اما تا همین الان جذب این بازیکنان میسر نشده با این حال ما فلاح‌زاده را داریم که دروازه‌بان خوبی است. منادی و دو دو دروازه‌بان دیگر تیم امید و حتی دروازه‌بان تیم جوانان ما هم خوب هستند.

جلالی در مورد وضعیت حضور جواد نکونام در سایپا گفت: او هنوز سر تمرین ما نیامده است. البته صحبت‌هایی با باشگاه انجام داده ولی تا زمانی که سرتمرین نیاید نمی‌توان صحبتی در مورد پیوستنش انجام داد.

وی در مورد حضور علی دایی و امیر قلعه‌نویی در دو تیم لیگ برتری گفت: این افراد چهره‌های مهمی در فوتبال ایران هستند و حیف بود که بیرون می‌ماندند. خوشحالم که این دو در لیگ برتر پانزدهم هستند زیرا به جذاب شدن لیگ و بالارفتن مخاطب لیگ کمک می‌کنند.

جلالی با اشاره به ارتباط بین مربیان برای جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: در این فصل اتفاق خوبی در فوتبال رخ داد و اینکه مربیان برای جذب بازیکنان مورد نظرشان با هم در ارتباط بودند. یعنی وقتی مربی به دنبال جذب بازیکنی بود با مربی سابقش تماس می گرفت و شرایط فنی و رفتاری بازیکن را از او جویا می‌شد. این مساله اتفاق بسیار خوبی در فوتبال ایران بود که در این فصل شاهدش بودیم.

وی در مورد پیشنهادی که به سازمان لیگ ارایه داده  تا تعداد بازیکنان ذخیره افزایش پیدا کنند گفت: من در نامه‌ای به سازمان لیگ پیشنهادهایی را مطرح کردم یکی همین افزایش فهرست 18 نفره به 20 نفره بود. تا به این ترتیب بازیکنان جوان راحت‌تر بتوانند در لیگ برتر حاضر شوند. بازیکنان جوان به این ترتیب تجربیات زیادی حتی از روی نیمکت کسب خواهند کرد.

جلالی تصریح کرد: پیشنهاد دیگرم به سازمان لیگ این بود که به سرمربیانی که بیش از 10 سال سابقه مربیگری دارند اجازه بدهند تا یک مربی جوان به عنوان مربی کارآموز در کنارشان روی نیمکت حضور داشته باشند این مساله می‌تواند به چرخه تولید مربی در فوتبال ایران کمک زیادی بکند.

سرمربی سایپا افزود: پیشنهاد دیگرم هم به سازمان لیگ این بود که محل برگزاری فینال جام حذفی را خیلی زود معرفی کنند و فینال در یکی از شهرهایی برگزار شود که تیم لیگ برتری ندارد تا به این ترتیب میزبان فینال جام حذفی خودش را برای برگزاری آن مسابقه آماده کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس