کد خبر 442119
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

سردار منتظر المهدی از بررسی دوباره و ویژه طرح حجاب و عفاف به درخواست رئیس جمهور و دستور فرماندهی معظم کل قوا خبر داد و اضافه کرد: با درخواست رئیس جمهور و دستور فرماندهی معظم کل قوا فعلا این طرح مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سعید منتظرالمهدی شامگاه پنج‎شنبه در جمع فرماندهان انتظامی استان گلستان پیرامون خبرهایی مبنی بر تخدیرکننده بودن دستمال‎های مرطوب توزیع شده به ویژه در مترو افزود: این محصول که برای لایه‎برداری از پوست تولید شده است بنا بر ادعاهایی که مطرح شده از طریق پوست مواد تخدیر کننده‎ای را جذب بدن می‎کند اما تا به امروز پلیس در تحقیقات و آزمایشات خود به چنین نتیجه‎ای نرسیده است و با توجه به مطالب علمی و فنی تقریبا این مساله منتفی است.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس فصلی و موسمی نیست، تصریح کرد: اجرای طرح امر به معروف و گشت ارشاد همچنان ادامه دارد.

کاهش چشمگیر جرم و درگیری در ماه مبارک رمضان
معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تلاش‎های نیروی انتظامی برای بسط و گسترش امنیت و آرامش خاطر برای مردم اظهار کرد: به لطف خدا و کمک و همیاری مردم در ماه مبارک رمضان امسال شاهد کاهش چشمگیر جرم شده‎ایم که نزاع و درگیری کاهش قابل توجهی داشته و نشان از کنترل خشم توسط مردم به برکت روزه‎داری بوده است.

منتظرالمهدی در خصوص سطح اقدامات و برنامه‎های پلیس فتا برای کنترل اعمال مجرمانه در فضای مجازی گفت: تلاش پلیس فتا برای اشرافیت کامل بر فضای مجازی است و در حال حاضر فضای مجازی در حال رصد است و اشرافیت نسبی حاصل شده است و امیدواریم با اهتمام بیشتر و تلاش خستگی‎ناپذیر همکاران ما، پلیس فتا به اهداف نهایی خود برسد.

دستور رهبر انقلاب و درخواست رئیس جمهور درباره طرح حجاب و عفاف
معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور از بررسی دوباره و ویژه طرح حجاب و عفاف به درخواست رئیس جمهور و دستور فرماندهی معظم کل قوا خبر داد و اضافه کرد: با درخواست رئیس جمهور و دستور فرماندهی معظم کل قوا فعلا این طرح مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت اما این را باید تاکید کرد که طرح امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد نیروی انتظامی و اقدامات پلیس امنیت اخلاقی ناجا فصلی و موسمی نیست و به طور کامل و مستمر اجرا می‎شود.

منتظرالمهدی همچنین از استقبال و خشنودی مردم از دستور فرماندهی ناجا مبنی بر رفع توقیف وسائط نقلیه‎ای که توسط پلیس توقیف شده اما منع قضایی برای آزادسازی ندارند ابراز خرسندی کرد و گفت: چند روزی است بنا به دستور فرماندهی محترم نیروی انتظامی رفع توقیف وسایل نقلیه‎ای که از نظر دستگاه قضایی منعی برای آزادسازی ندارند به صاحبان آنها تحویل می‎شوند و امیدواریم این عیدی بتواند به عنوان یک اغماض افراد خاطی را به تامل بیشتر برای رعایت قوانین و مقررات و اهمیت به سلامت خود وادار کند.

غایبان سربازی می‎توانند از طرح پرداخت جریمه استفاده کنند
وی در خصوص تعیین تکلیف سربازانی که از زمان غیبت آنها مدت زیادی می‎گذرد، تصریح کرد: این افراد اگر دارای شرط هشت سال گذشت از غیبت به این معنا که تا انتهای سال 1394 از مدت غیبت آنها هشت سال گذشته باشد می‎توانند از طرح پرداخت جریمه استفاده کنند که بر اساس سطح تحصیلات خود مشمول پرداخت مبالغی خواهند شد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه در حال حاضر 625 مرکز مشاوره در کلانتری‎های سراسر کشور راه‎اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این مراکز که به ارائه مشاوره و راهنمایی در حوزه‎های مختلف اجتماعی و خانواده می‎پردازند تا پایان سال جاری به بیش از یک هزار مرکز خواهد رسید و امیدوارم سطح خدمات در این حوزه نیست به همین تناسب افزایش یابد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس