کد خبر 441886
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 5 طبقه 13 واحدی یک دستگاه خودروی پراید در پارکینگ دچار آتش‌سوزی شده بود و آتش در حال سرایت بود.

به گزارش مشرق، جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی اظهار داشت: در ساعت 2 و 54 دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان تولید دارو،‌خیابان مرادی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه تشک نجات نردبان هیدرولیکی و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 5 طبقه 13 واحدی در داخل پارکینگ سه دستگاه خودرو و مقداری لوازم از کار افتاده منزل موجود بود که به دلیل نامشخصی یک دستگاه خودروی پراید کاملا شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به خودروی تاکسی و دیگر اجناس بود.

وی ادامه داد: دود زیادی ساختمان را فرا گرفته و تمامی ساکنان در داخل واحدها محبوس بودند. آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با اطفای حریق 31 نفر از ساکنان این ساختمان را خارج کردند که از این تعداد 5 نفر آنها دچار دودگرفتگی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: یکی از ساکنان این ساختمان دچار دودگرفتگی شدیدی بود که به مراکز درمانی منتقل شد و نهایتا در ساعت 3 و 58 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس