کد خبر 441940
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 31 تن از ساکنان ساختمانی مسکونی در پی حریق یک دستگاه سواری پراید خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی دراین باره گفت: وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در،ساعت 2:54 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان تولید دارو،‌خیابان مرادی اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حریق در پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه 13 واحدی رخ داده و سه دستگاه خودرو و مقداری لوازم مستهلک خانگی نیز در آنجا قرار دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه به دلایل نامشخصی یک دستگاه خودروی پراید کاملا شعله‌ور بود،گفت: شعله های آتش در حال سرایت به خودروهای دیگر و اجناس داخل پارکینگ بود که آتش نشانان وارد عمل شده و آتش را مهار و بطور کامل اطفا کردند.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات ساختمان را فرا گرفته بود، گفت: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز به طبقات رفته و اقدام به نجات شهروندان کردند که در نهایت 31 نفر از ساکنان این ساختمان را از میان دود خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

به گفته وی از میان این افراد پنج تن دچار دود گرفتگی شدند که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند و یکی از آنان به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد:آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تخلیه کامل دود درساعت 3:58 به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    چاره کار نخريدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس