کد خبر 441689
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

مهاجم تیم ملی فوتبال تونس با حضور درتبریز با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیوستن به تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسید تا جانشین ادینیو در این تیم شود.

به گزارش مشرق، مهاجم تیم ملی فوتبال تونس با حضور درتبریز با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیوستن به تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسید تا جانشین ادینیو در این تیم شود.

حمزه یونس که سابقه بازی در جام یوفا همرا با تیم لودوگورتس بلغارستان را دارد سال گذشته میلادی در دو بازی تیم ملی تونس مقابل تیم های ملی کره جنوبی و بلژیک به میدان رفته است.

این مهاجم 186 سانتی متری فصل گذشته به صورت قرضی از تیم پترولول رومانی به تیم بلغارستانی منتقل شد و در 17 بازی این تیم توانست چهار گل به ثمر برساند.

حمزه یونس که سابقه بازی از سال 2005 تا 2011 در تیم الصفاقسی و 2011 تا 2012 در تیم الساحلی تونس را در کارنامه خود دارد، طی فصول 2012 تا 2014 عضو تیم پترولول رومانی بود و در 52 بازی برای این تیم موفق شد 34 گل به ثمر برساند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این بازیکن می تواند جانشین مناسبی برای ادینیو باشد و ما امیدواریم با عملکرد مثبت خود موجب رضایت باشگاه و هواداران را در فصل آینده فراهم سازد.

ایوب ذوالفقاری با اشاره به مذاکرات باشگاه با مهاجم تونسی، اظهار کرد: این مذاکرات بسیار خوب پیش رفته و حضور او در تیم تراکتورسازی قطعی است.

وی، مدت قرارداد حمزه یونس با تراکتورسازی را یک فصل اعلام کرد و گفت: این مهاجم در حال حاضر در تبریز به سر می برد و با اعضای تیم در اردوی تهران حاضر شده و پس از انجام تست های پزشکی قرارداد رسمی با باشگاه را امضاء می کند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از لغو برنامه اردوی آماده سازی در ترکیه، بعد از ظهر امروز / چهارشنبه / تبریز را به مقصد تهران برای برگزاری اردوی 10 روزه ترک می کند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس