کد خبر 441194
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

بیست‌ و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از فعالیت ۲۰ روزه امشب به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش مشرق، دبیر بیست‌ و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  با اشاره به اینکه مراسم پایانی  هر کدام از بخش های نمایشگاه به طور مجزا برگزار شده است، گفت: بخش های مختلف نمایشگاه قرآن برای روزهای پایانی خود برنامه های مختلفی تدارک دیده اند که البته با استقبال خوب مردم نیز روبرو شد.

برزین ضرغامی همچنین با تاکید بر تغییرات و رشد نمایشگاه قرآن امسال افزود: با توجه به اینکه امسال باغ کتاب به مجموعه نمایشگاهی اضافه شد و هر یک از بخش ها نیز به طور مستقل تلاش ها و فعالیت های خود را معرفی و ارائه کردند شاهد برنامه های متعدد و منسجم قرآنی بودیم و حق هر کدام از بخش ها نیز به طور کامل تری ادا شد.

وی با اشاره به اینکه شب‌های نمایشگاه به طور متوسط با استقبال 20 تا 25 هزار نفری علاقه‌مندان برگزار می‌شد گفت: این استقبال در شب های اخیر به 100 هزار نفر نیز رسید و با حضور مردم و استقبال از برنامه های جنبی فضای پرشور معنوی در نمایشگاه امسال حاکم بود.

مدیرکل اداره ارشاد استان تهران افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه قرآن برای دومین سال متوالی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شده است، محل برگزاری برای مردم شناخته‌تر شد و با برپایی جامع‌تر بخش‌ها همراه با استقبال و حضور مردمی، رضایتمندی بیشتری را به دنبال داشته است.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم ساعت 24 امشب پایان می‌یابد.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس