کد خبر 441164
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

وکیل سیروس محجوب دلایل کناره‌گیری موکلش از مالکیت باشگاه صبای قم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، آرش نجفی وکیل سیروس محجوب در مورد دلایل کناره‌گیری سیروس محجوب از مالکیت باشگاه صبای قم اظهار داشت: با توجه به اینکه انصراف محجوب با واکنش‌های مسئولان صبای قم روبه‌رو شده است، برای روشن شدن افکار عمومی مجبوریم توضیحاتی را ارائه کنیم. دوستان با فرافکنی به جای چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی که باید پیش از این انجام می‌شد، تلاش می‌کنند که بی‌تدبیری خود را به شکل دیگری جلوه دهند.

وکیل محجوب تصریح کرد: توصیه من به محجوب این بود که با توجه به مهیا نبودن شرایط قانونی انتقال و بسترهای لازم برای خصوصی‌سازی از مالکیت باشگاه صبا انصراف بدهد. دلیلش این است که فرایند واگذاری زمان‌بر بود. آقایان در باشگاه صبا کار حرفه‌ای را فدای نداشتن زمان می‌کنند و نخستین افرادی هم که در آینده به مشکل خواهند خورد خودشان هستند.

وی افزود: قرار نیست به ابراهیموویچ بگوییم که فلان مبلغ را برای چلسی هزینه کن و از شهردار چلسی حرف‌شنوی داشته باش و آنها دو نفر از اعضای هیئت مدیره را نیز خودشان انتخاب می‌کنند. زمانی که قرار بود سهام باشگاه ختافه اسپانیا را بخریم، علاوه بر اینکه خودم حضور داشتم، وکیل اسپانیایی استخدام کردیم و برای طی شدن پروسه انتقال نیاز به حداقل سه ماه زمان بود.

نجفی با اشاره به انتقال سهام باشگاه صبا به موکلش گفت: باید 80 درصد سهام باشگاه باید به محجوب انتقال پیدا می‌کرد و تفاهم‌نامه‌ای امضا شد، اما مشکل این بود که قیمت باشگاه توسط کارشناس مشخص نشده بود.

وکیل محجوب با بیان اینکه برای انتقال سهام باشگاه صبا به محجوب نیاز به سه ماه زمان بود، تصریح کرد: برای انتقال سهام باید سه وزیر امضا می‌کردند تا تمام و کمال در اختیار محجوب قرار می‌گرفت. محجوب تأکید داشت که سندِ صلحی به نام او زده شود تا بداند چه کاره است. ضمن اینکه ابتدا اعلام شد که بدهی باشگاه هشت و نیم میلیارد بوده است، اما مشخص شد که بدهی‌ها حدود 14 تا 15 میلیارد تومان بوده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، در نامه‌ای به استاندار قم کناره‌گیری‌مان را اعلام کردیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس