«عقیق» ابتکار امسال رسانه ملی در برنامه‌های گفت‌وگو محور است. مهمانان عقیق از کیلومترها آنطرف‌تر از ایران صدای اسلام را شنیده و مسلمان شدند؛ بعد به ایران پناه آوردند، درس خواندند، همسر گرفتند و زندگی کردند.

 به گزارش مشرق، چند سالیست که حضور رسانه در ماه رمضان تنها به پوشش تصویری احیای شب قدر یا پخش دعای سحر محدود نشده و دیگر با یک روند تولید محتوای رمضانی مواجه هستیم. حالا پخش دو تا سه سریال رمضانی و نمایش چند برنامه جذاب گفت‌وگو محور از برنامه‌های ثابت رسانه ملی برای شب‌های رمضان شده است.

«عقیق» ابتکار امسال رسانه ملی در برنامه‌های گفت‌وگو محور است. استودیوی خاص آب و شیشه‌ی عقیق، موقعیت جذابی را برای مخاطبان و مهمانان این برنامه ایجاد کرده است.

مهمانان عقیق از جنس آدم‌های معمولی‌ای هستند که با اقبال مردم، چند سالیست مورد توجه رسانه ملی قرار گرفته‌اند. مهمانان عقیق از کیلومترها آنطرف‌تر از ایران صدای اسلام را شنیده و مسلمان شدند؛ بعد به ایران پناه آوردند، درس خواندند، همسر گرفتند و زندگی کردند.

حالا آنها مقابل دوربین جمهوری اسلامی نشسته‌اند و با لهجه شیرین‌ فارسی‌شان، داستان مسلمان شدن و هجرتشان به ایران را تعریف می‌کنند و از زندگی و آداب و رسوم مردمشان می‌گویند.

عقیق حکایت آدم‌هاییست که در غربتِ «مسلمانی»، باریکه‌ای از معارف اهل بیت را در کشورشان دیده و راه را گرفته و به ایران رسیده‌اند. مهمانان عقیق، سرمایه‌های امروز خمینی بزرگند. سرمایه‌هایی که انقلاب این مردم،‌آنها را از کیلومترها آنطرف‌تر به ایران رسانده است.

دانلود
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس