کد خبر 440238
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

فرمانده سپاه ناحیه جماران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برنامه فرهنگی - بصیرتی «فصل شیدایی» در جاده لشگرک منطقه سوهانک تهران در حال اجرا است و به دلیل تأثیرگذاری آن در سطح جامعه از مخاطبان بسیاری هم برخوردار بوده است.

سرهنگ علی سالم با اعلام این خبر توضیح داد:برنامه «فصل شیدایی» شامل پنج بخش است که در آن داستان خلقت حضرت آدم،شهادت حضرت زهرا(س) ‌، واقعه کربلا‌، هجرت امام رضا(ع) به ایران و تاریخ معاصر از جمله جنگ تحمیلی به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد:همزمان با نخستین شب از ماه مبارک رمضان نیز علیرغم کاستی‌هایی که داشتیم میزبان حدود 3500 نفر از شهروندان تهرانی بودیم اما رفته رفته با توجه به اختصاص به یک سامانه پیامکی برای ثبت‌نام و حضور در این برنامه هم‌اکنون پس از زمان افطار تا پیش از ساعت 12 شب میزبان 8000 نفر از شهروندان تهرانی هستیم. تمام ظرفیت‌ها برای این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان پُر شده است و در صورتی که شهروندان تهرانی بخواهند در آن حضور یابند باید ایستاده نظاره گر برنامه باشند.

سالم در پایان گفت:در حاشیه برگزاری برنامه «فصل شیدایی» نمایشگاهی با 40 غرفه فعالیت دارد که یکی از این غرفه‌ها‌، غرفه کتابت قرآن از سوی شهروندان است که امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان چندین بار قرآن را کتابت کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس