اورژانس گلزار شهدای بهشت زهرا(س) که قرار بود به خانواده شهدا خدمت رسانی کند، به داد فرزند شهید نرسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ اورژانس گلزار شهدای بهشت زهرا (س) که قرار بود به خانواده شهدا خدمت رسانی کند، به داد فرزند شهید نرسید.

بنا بر این گزارش عصر پنج شنبه دختر یکی از شهدای 8 سال دفاع مقدس که در حال زیارت مزار پدر شهیدش بود به دلیل روزه داری و حضور در گرمای هوا ناگهان حالش بهم خورده و بیهوش می شود و در این میان اطرافیان ایشان هر چقدر از آمبولانس اورژانس گلزار شهدا درخواست می کنند تا به قطعه 29بیاید، اورژانس مربوطه که متعلق به بیمارستان بنیاد شهید و امورایثارگران بوده و آنگونه که از قبل اعلام کرده بودند پزشک متخصص نیز به همراه دارد به داد فرزند شهید بیمار نرسید و سرانجام با همراهی زائران گلزار شهدا و تماس با مرکز فوریت های پزشکی آمبولانس 115 خود را به قطعه 29 گلزار شهدا رسانده و جان فرزند شهید را نجات داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که ماه گذشته سازمان بهشت زهرا(س) از استقرار اورژانس گلزار شهدا به همراه تیم پزشکی مجرب جهت خدمت رسانی به خانواده شهدا در روزهای پنج شنبه خبر داده بود اما آمبولانس آن حتی حاضر به رساندن فرزند شهید به بیمارستان و یا درمان وی نگردید.

همچنین گفتنی است: جمعی از مادران شهدا که در جنب آن قطعه کانکسی جهت استراحت داشتند با دختر شهید همراهی کرده و وی را به همراه پزشک فوریت های پزشکی به اتاق استراحت خود بردند.
*شهدای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    حرامشان باشد حقوقی که از بیت المال می گیرند.
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    خاک بر سرشون اگه بابای این خانم نبود بعضی ها باید به صدام میگفتن دایی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس