کد خبر 439528
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

مجری برنامه ماه عسل گفت: آقای ظریف جمله خوبی گفته بود که خیلی به همه ایرانیان چسبید، او گفته هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید.

 به گزارش مشرق، احسان علیخانی در برنامه شب گذشته «ماه عسل» با اشاره به مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 گفت: جالب است که در این بین، رژیم صهیونیستی نگران است و نمی‌خواهد توافقی میان ایران و غرب صورت بگیرد.
 
وی افزود: عربستان سعودی هم این وسط خیلی نگران است و نمی‌خواهد گفت‌وگویی شکل بگیرد.
 
علیخانی با اشاره به جمله وزیر امور خارجه کشورمان در میانه مذاکرات خطاب به طرف غربی عنوان داشت: آقای ظریف جمله خوبی گفته بود که خیلی به همه ایرانیان چسبید، او گفته هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید.
 
مجری برنامه ماه عسل خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایرانی همگی نجیب، عزیز و شریف هستند و در شب‌های قدر از مردم خواسته‌اند برای موفقیت ایران در این مذاکرات دعا کنند، این همدلی و همزبانی می‌تواند می‌تواند در این شب قدر که آخرین آنهاست متجلی شود و دعا کنیم که بهترین اتفاق به نفع سرزمین و ملت‌مان رخ دهد.

منبع: فرهنگ نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    به قول ترک ها فقط تو مونده بودی تو هم اظهار نظر کن مرد تویوتا پرادو سوار و هر شب یه رقم کت و شلوار و ....
  • rasool ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    درقبال تلاشهاي بي نظير،بي دريغ و شبانه روزي تيم مذاكره كننده هسته اي ايران، انتظار مي رود نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي نيز درصورت حصول توافق -حتي در تعطيلات پايان هفته وعيدسعيدفطر- جهت تصويب نهايي اين توافق احتمالي جلسه فوق العاده تشكيل دهند.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    همچنان بهترین برنامه است .
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    نه که بقیه ژیان سوار می شوند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس