کد خبر 439349
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

جدایی‌ دروازه‌بان 16 فصل اخیر سفیدپوشان مادریدی از این تیم قطعی شد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش شبکه رادیویی «اوندو سِرو» اسپانیا، سرانجام ایکر کاسیاس با سران باشگاه رئال‌مادرید برای جدایی از این تیم به توافق رسید. این سنگربان 34 ساله که در سال 1990 به عضویت این باشگاه در آمد و در سال 1999 به تیم اصلی رئال راه پیدا کرد، تا چند ساعت آینده به پورتو پرتغال خواهد پیوست.

بر اساس این گزارش، سنگربان ملی‌پوش تیم اول شهر مادرید صبح امروز (جمعه) در محل تمرین رئال‌مادرید حضور پیدا کرد تا به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش در تست‌های پزشکی شرکت کند ولی به محض اینکه مطلع شد با جدایی او از این تیم موافقت شده، محل تمرینات را ترک کرد.

حالا پس از 25 سال حضور در مادرید و 16 فصل ایستادن درون دروازه رئال وی به یکی از بهترین تیم‌های پرتغال و اروپا ملحق خواهد شد. ماجرای جدایی کاسیاس از کهکشانی‌ها از چند هفته پیش کلید خورد، آنهم پس از اینکه مشخص شد رئال‌‎مادرید حاضر نیست دستمرد 14.5 میلیون یورویی به کاسیاس بپردازد. البته ایکر روز گذشته (پنجشنبه) هم در تمرینات رئال حضور پیدا کرده بود و با رافائل بنیتس صحبت کرده بود تا اینکه امروز چراغ سبز برای ترک سانتیاگوبرنابئو به وی نشان داده شد.

انتظار می‌رود توافقی که بین باشگاه پورتو و کاسیاس صورت گرفته امروز (جمعه) به طور رسمی اعلام شود. به این ترتیب ایکر روز یکشنبه به همراه رئال‌مادرید به استرالیا سفر نخواهد کرد و طی چند ساعت آینده با حضور در کنفرانس خبری با هم‌تیمی‌هایش و هواداران این تیم وداع خواهد کرد. گفته می‌شود این دروازه‌بان 34 ساله نمی‌خواهد برایش مراسم تجلیل و قدردانی برگزار شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس