کد خبر 438134
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

هواداران رئال مادرید، مارسلو را به عنوان کاپیتان باشگاه در صورت خروج ایکر کاسیاس و سرخیو راموس در نظر گرفته اند.

هواداران رئال کاپیتان جدید را انتخاب کردند
به گزارش مشرق،‌ مدافع متعصب رئال مادرید در نظر سنجی سایت مارکا بالاتر از کریستیانو رونالدو، به عنوان نفر نخست به انتخاب هواداران مادریدی برای کاپیتانی در باشگاه برگزیده شد.

به گزارش ESPN، در شرایطی که این احتمال وجود دارد که دو کاپیتان باشگاه رئال مادرید در تابستان باشگاه را ترک کنند، این سوال پیش آمده است که در صورت خروج این دو کدام بازیکن به عنوان کاپیتان جدید کهکشانی ها انتخاب می شود.

در نظر سنجی ای که سایت مارکا بین دو نامزد احتمالی  ترتیب داد و شش هزار نفر در آن شرکت کردند؛ مارسلو توانست 61.4 درصد آرا را به خود اختصاص دهد و به انتخاب هواداران تبدیل شود. پس از وی، رونالدو با 38.6 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت.

مارسلو 27 ساله در ژانویه 2007 -یعنی سی ماه پیش از رونالدو- از فلومیننزه برزیل راهی رئال مادرید شد . این بازیکن ملی پوش برزیلی سابقه 320 بازی برای مادریدی ها را در نه سال گذشته دارد. این یعنی وی پس از کاسیاس و راموس، قدیمی ترین عضو باشگاه است.

تاکنون تنها یک بار، بازیکنی غیر اسپانیایی به عنوان کاپیتان رئال مادرید برگزیده شده است. خوزه رامون سائوتو مکزیکی در حد فاصل سال های 1942 تا 1944 این بازوبند را در اختیار داشت.

به هر حال ذکر این نکته حائز اهمیت است که رافائل بنیتز سرمربی باشگاه حرف پایانی را در خصوص کاپیتان باشگاه می زند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس