کد خبر 439207
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

مدیرعامل استقلال گفت: با باشگاه صبای قم نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته بود و نمی‌دانم بر اساس چه منطقی با انتقال روزبه چشمی مخالفت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال درباره درخواست باشگاه ختافه اسپانیا برای جذب بهنام برزاری اظهار داشت: به تازگی متوجه این مسئله شده‌ام و به علی نظری جویباری گفته‌ام که پیگیر موضوع باشد. برزای بازیکن خوبی شده و باید نظر کادر فنی را در این زمینه جویا شویمT ضمن اینکه باید تیم خودمان را هم در نظر گرفته و سپس تصمیم بگیریم.

وی در مورد اینکه باشگاه صبای قم با انتقال روزبه چشمی به استقلال مخالفت کرده است، گفت: با باشگاه صبا نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته بود و نمی‌دانم بر اساس چه منطقی با انتقال چشمی مخالفت کرده‌اند. به حساب باشگاه صبا پول واریز کرده‌ایم تا این بازیکن رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند.

ظاهرا سیروس محجوب خواسته بود، باشگاه مانع جدایی این بازیکن شود. مدیرعامل استقلال در واکنش به این مسئله گفت: محجوب برای نخستین و آخرین بار نیست که کار می‌کند و باید به تصمیمات مدیران قبلی صبا احترام بگذارد. سعی خواهیم کرد که با تفاهم این موضوع را حل کنیم.

افشارزاده در خصوص اینکه علی نظری جویباری گفته که در صورت پرداخت پول به کرار جاسم، این بازیکن در تمرینات شرکت خواهد کرد، افزود: این صحبت درست نیست که کرار بخواهد پول بگیرد و سپس در تمرین شرکت کند. نظری‌جویباری هم این مسئله را می‌داند و باید صحبت‌ها منطقی باشد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در قبال کرار انتقادات زیادی به ما وارد کردند و همه آنها را به جان خریدیم و از کرار حمایت‌های معنوی زیادی کردیم. کرار باید در تمرینات شرکت کند و منطقی نیست که در تمرینات شرکت نکند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت اسپانسر چه زمانی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: شنبه یا یک‌شنبه هفته آینده اسپانسر را مشخص خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس