کد خبر 438732
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور از روز جمعه با برگزاری هفت دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، فصل جدید فوتسال کشور از روز جمعه 19 تیر و از ساعت 22:30 برگزار می‌شود، فصلی که مقارن شده با 3 رویداد بین‌المللی رشته فوتسال. رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، جام گرندپریکس و البته جام ملت‌های آسیا مسابقات معتبری هستند که امسال همزمان با لیگ برتر برگزار خواهند شد. شاید این مسئله باعث شود که فصل پیش رو فوتسال کشورمان از نظر فنی در شرایط خوبی قرار بگیرد.

در فصل جدید لیگ برتر فوتسال نیز می‌توان نام مدعیان جدی قهرمانی را حدس زد. تأسیسات دریایی با وحید شمسایی، گیتی‌پسند با محمود خوراکچی و تیم‌هایی مانند منصوری قرچک، مس سونگون و دبیری تبریز مثل همیشه مدعی جدی قهرمانی در این لیگ خواهند بود.

کاشی نیلو اصفهان و آذرخش بندرعباس تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر این فصل هستند، تیم‌هایی که شناخت چندانی از آنها در بین اهالی فوتسال وجود ندارد، به‌ویژه  نماینده بندرعباس که از شهری به لیگ برتر آمده که عقبه چندانی در فوتسال ندارد اما با این وجود فوتسال در خون جنوبی‌ها جاری است.

مهمترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتسال در تبریز و بین تیم‌های مس سونگون و تأسیسات دریایی برگزار می‌شود، دیداری که در پایان فصل گذشته باعث ایجاد حواشی، درگیری‌ها و البته باز شدن دوباره پرونده تبانی در فوتسال ایران شد. هر چند هیچ‌وقت ادعای تبانی در این بازی ثابت نشد اما حسین شمس هنوز هم معتقد است که در آن بازی یکی از بازیکنان مس سونگون توسط تیم حریف (تأسیسات دریایی) تطمیع شده است.

به هر حال از جمعه شب لیگ جذاب و دیدنی فوتسال ایران آغاز می‌شود تا دوباره شاهد جنگ بزرگان فوتسال ایران برای قهرمانی باشیم.

برنامه هفته اول لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه 19 تیرماه ساعت 22:30

* کاشی نیلو اصفهان – ماهان تندیس قم ، ورزشگاه گل نرگس

* گیتی پسند اصفهان – مقاومت البرز ، ورزشگاه پیروزی

* شهید منصوری قرچک – میثاق تهران، ورزشگاه شهدای هفتم تیر

* آذرخش بندر عباس – شرکت ملی حفاری ایران، ورزشگاه فجر

* مس سونگون ورزقان – تاسیسات دریایی تهران، ورزشگاه شهید پور شریفی

* شهروند ساری – دبیری تبریز، ورزشگاه سید رسول حسینی

* فردوسی مشهد – فرش آرا مشهد، ورزشگاه کارگران 2
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس