کد خبر 438702
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

بدنبال شکستهای مکرر گروه تروریستی داعش در نبردهای حبهه شمالی سوریه، روز گذشته واحد رسانه ای این گروه با انتشار تصاویری از انجام 4 عملیات انتحاری در رقه و حلب خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- بدنبال شکستهای مکرر گروه تروریستی داعش در نبردهای حبهه شمالی سوریه در نبرد با نیروهای ارتش و واحد های مدافع کردهای سوری در مناطقی همچون حسکه، شمال رقه و عین العرب (حلب)، روز گذشته بخش رسانه ای این گروه با انتشار تصاویری از انجام 3 عملیات انتحاری در مناطق یاد شده خبر داده است.

حملات انتحاری کودکان داعشی در حلب و رقه+تصاویر

در تصاویر منتشره، 4 کودک زیر 15 سال با نامهای مستعار "ابولیث الانصاری، ابوالاسحاق الانصاری، ابوعلی الانصاری و ابوخطاب الانصاری" که احتمالا از اتباع سوریه بوده اند، سوار بر خودروهای مملو از مواد منفجره، خود را در اهداف تعیین شده منفجر می کنند. بر اساس اعلام داعش، حملات فوق در مناطق "جنوب راس العین، عین عرب" در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه صورت گرفته است.

حملات انتحاری کودکان داعشی در حلب و رقه+تصاویر

حملات انتحاری 4 کودک داعشی در حلب و رقه+تصاویر

لازم به ذکر است که از ابتدای آغاز بحران تروریستی تکفیری در سوریه، گروههای تکفیری مورد حمایت "ترکیه، عربستان سعودی و قطر"بصورت سازمان یافته و هدفمند اقدام به جذب، آموزش و بکارگیری کودکان کم سن و سال بعنوان سرباز و عامل انتحاری کرده اند. القاعده و داعش در این زمینه پیشرو بوده اند به نحوی که هرکدام با به راه انداختن واحدهای ویژه همچون "اشبال الخلافه" (شیربچه های خلافت) از کودکان خردسال در عملیاتهای تروریستی بهره میگیرند.

حملات انتحاری 4 کودک داعشی در حلب و رقه+تصاویر

حملات انتحاری 4 کودک داعشی در حلب و رقه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 0
    بچه خوکهای کثیف
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    این بچه ها مگه پدرند ؟ ابواسحاق و ابوفلان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس