کد خبر 43866
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴

مراسم افتتاحيه بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران دقايقي پيش با حضور رئيس جمهور و وزير ارشاد در مصلّي تهران آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مراسم افتتاحيه بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران با حضور رئيس جمهور و وزير ارشاد در مصلّي تهران آغاز شد.

در مراسم آغازين اين دوره از نمايشگاه رييس جمهوري، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون امور فرهنگي و رييس نمايشگاه کتاب و جمعي از شخصيت‌هاي فرهنگي و ناشران حاضر هستند.

قرار است در اين مراسم علاوه بر سخنراني دکتر محمود احمد‌ي‌نژاد، سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و بهمن دري رئيس اين دوره از نمايشگاه سخنراني و گزارشي از نحوه آماده‌سازي نمايشگاه کتاب ارائه دهند.

در اين دوره از نمايشگاه حدود 4 هزار ناشر ايراني و خارجي بيش از 400 هزار عنوان کتاب در فضايي به وسعت 120 هزار متر مربع عرضه مي‌کنند. بيش از 2300 ناشر داخلي و 1600 ناشر خارجي از 67 کشور جهان بزرگ‌ترين رويداد فرهنگي خاورميانه را در تهران رقم مي‌زنند.

همچنين بنا بر برخي اخبار بيش از 80درصد غرفه‌هاي نمايشگاه آماده شده و عده‌اي ديگر از ناشران مشغول آماده‌سازي غرفه‌هاي خود هستند.

 بيست‌و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران از صبح چهارشنبه 14 ارديبهشت پذيراي علاقه‌مندان به کتاب و کتابخواني خواهد بود و 24 ارديبهشت به کار خود پايان مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس