کد خبر 438259
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹

۱۲۴ نفر از شهروندان یمن از جمله تعدادی زن و کودک در حملات وحشیانه عربستان به مناطق مختلف یمن به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

 به گزارش مشرق، سبأ نت اعلام کرد: یک منبع امنیتی در یمن گفت: در حملات هوایی عربستان به منطقه «جوب السفلی»، «السلاطه» و «غوله عجیب» استان عمران ۶۳ نفر از جمله تعدادی زن و کودک به شهادت رسیدند.

منبع مذکور افزود: جنگنده های عربستان جنایت های دیگری را در استان لحج مرتکب شده و با هدف قرار دادن یک بازار سنتی که مملو از جمعیت بود، باعث شهادت و زخمی شدن ده ها نفر شدند.

این منبع تصریح کرد: در بمباران منطقه مسکونی «المعلا» در استان عدن نیز ۷ شهروند یمنی به شهادت و شماری دیگر زخمی شدند، همچنین حملات هوایی به نیروهای گارد ساحلی در استان الحدیده نیز باعث شهید و زخمی شدن ۳ نفر شد.

همچنین حملات هوایی جنگنده های سعودی به منطقه «المجمل» استان صعده باعث شهادت سه شهروند و زخمی شدن شماری دیگر شد و در بمباران منازل شهروندان در منطقه «الجراف»، «حده»، «النهدین» و «الأعناب» ۱۱ شهروند یمنی زخمی شدند. هواپیماهای عربستان در ادامه حملات خود منطقه «الخفعه» و «معیمره» در استان الجوف را ۴ بار بمباران کردند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس