کد خبر 438187
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

محمد صائبي كه تاكنون سرپرستي معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو را بر عهده داشت از امروز طي حكمي از سوي مدير عامل، به عنوان معاون اين معاونت منصوب شد.

صائبی معاون فرهنگي و اجتماعي مترو تهران شد
به گزارش مشرق به نقل از سایت مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، ظهر امروز مراسم معارفه معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو با حضور معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران، معاون فرهنگي سازمان اوقاف، مديرعامل، معاونان و مديران شركت بهره برداري مترو تهران برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم، دكتر محسن نايبي ضمن تسليت شهادت حضرت علي (ع) و گراميداشت ليالي قدر به فعاليت هاي اخير معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري اشاره كرد و گفت: نگاه ما در مترو تهران با توجه به مطالبات دكتر قاليباف در شهرداري و در راستاي شعار همدلي و همزباني دولت و ملت، انجام فعاليت هاي فرهنگي براي 5/2 ميليون مسافر مترو است  و خوشحاليم كه با همكاري تمام معاونت ها و مديريت هاي شركت بهره برداري اين امر به خوبي تحقق يافته است.

وي در ادامه افزود: با توجه به افتتاح ايستگاه هاي جديد تا پايان سال، پيش بيني شده است تا با افزايش مسافران در مترو، فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي نيز افزايش يابد و اين كار همگام با افزايش كيفيت و فعاليت ها در بخش فني صورت خواهد پذيرفت.

نايبي با اشاره به فعاليت هاي صائبي به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري اظهار داشت: افزايش فضاي نمازخانه ها در ايستگاه ها، ايجاد اتاق كودك و مادر و برگزاري طرح نسيم بهشت از جمله فعاليت هاي وي در اين مدت كم بوده است كه توانست سند افتخاري در سوابق فعاليت هاي فرهنگي مترو باشد.

در ادامه اين مراسم قائم مقام معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران نيز با مثبت ارزيابي كردن عملكرد فرهنگي مترو طي ماه هاي اخير تصريح كرد: مترو رسانه پرمخاطبي است كه اهميت اطلاع رساني و فعاليت هاي فرهنگي در آن بسيار زياد است بنابراين بايد خلاقيت و نوآوري در انجام فعاليت هاي آن به كار گرفته شود.

صائبی معاون فرهنگي و اجتماعي مترو تهران شد

صائبی معاون فرهنگي و اجتماعي مترو تهران شد

دكتر ناييني با اشاره به اينكه در انجام كار فرهنگي نبايد مرعوب فضاهاي روشنفكري غرب شويم افزود: تشكيل اتاق فكر و بهره مندي از ايده هاي جذاب و جديد مي تواند در پيشبرد فعاليت هاي فرهنگي بسيار موثر باشد.

به گفته وي انتظار اصلي از فعاليت معاونت فرهنگي و اجتماعي، ايجاد سندي فرهنگي مبتني بر مطالبات فرهنگي شهرداري و دكتر قاليباف است و با ايجاد اين سند مي توان به آينده اي روشن در زمينه فرهنگي و اطلاع رساني اميدوار بود.

در پايان اين مراسم حكم معارفه محمد صائبي به عنوان معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري تهران از سوي مديرعامل به وي ابلاغ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • موسي وند ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    ما افتخار ميكنيم به ظهورارزشهاي إسلامي و شعائر ديني در فضاهاي عمومي ايستگاههاي مترو اميدوارم موفق و مؤيد باشيد
  • دولتی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس