کد خبر 437996
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

تهیه‌کننده «ستاره‌های خاموش» از ساخت این فیلم سینمایی با موضوع قهرمانان دهه شصت تلویزیون برای حضور در جشنواره کودک خبر داد.

به گزارش مشرق، یزدان قهرمانی، تهیه کننده فیلم «ستاره‌های خاموش» از ساخت این فیلم با موضوع نوستالوژیک‌های دهه شصت خبر داد و گفت: فیلمبرداری فیلم «ستاره‌های خاموش» برای حضور در جشنواره کودک آغاز می‌شود.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: پیش تولید کار آغاز شده است و در حال مذاکره با بازیگران هستیم. از آنجا که موضوع فیلم در مورد سوپر استارهای کودک دهه شصت ایران می‌باشد، پیدا کردن بازیگران خردسال و کودک آن دهه کمی کار را سخت‌تر کرده است.

وی در مورد داستان فیلم توضیح داد: قصه فیلم را که ثنا صادقی را نوشته است در مورد یک گروه فیلمسازی است که تصمیم می‌گیرد یک فیلم با موضوع کودکان ستاره دهه شصت سینمای ایران بسازد و به دنبال شخصیت‌هایی مانند مجید «قصه‌های مجید» کیومرث پوراحمد، علی کوچولو به کارگردانی امیرحسین قهرایی، محمد «رنگ خدا» مجید مجیدی، علی و زهرا «بچه‌های آسمان» و چند شخصیت به یادماندنی دهه شصت می روند که اکنون دیگر یا در سینما حضور ندارند و یا اینکه نقشی کم‌رنگ‌تر دارند و متوجه می شوند بعضی از آنها از ایران رفته اند و آنهایی که در دسترس هستند هم دچار مشکلات زندگی خود هستند که شباهت بسیار زیادی به همان مشکلات فیلم‌های دوران کودکیشان دارد و ... .

قهرمانی اضافه کرد: بیشتر بازیگران کودک آن سالها که اکنون به سن جوانی رسیده‌اند در این فیلم حضور دارند و مهدی باقربیگی یا مجید «قصه‌های مجید» بازیگر نقش اصلی فیلم است که در واقع همان مجید «قصه های مجید» کیومرث پوراحمد می‌باشد اما جوان‌تر شده است. در کنار او بازیگران زیادی از دهه شصت هم قرار است به ایفای نقش بپردازند.

تهیه‌کننده «ستاره‌های خاموش» تصریح کرد: کارگردانی این فیلم بر عهده سعید چاری است اما از آنجا که اکنون در حال ضبط فیلم «فیلسوفهای احمق» است کار را از چند ماه آینده کلید می‌زنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از ساخت این فیلم دور هم جمع کردن بازیگران نوستالژیک دهه شصت در قالب یک فیلم سینمایی است که شاید جوانان امروزی با دیدن آنها به یاد خاطرات کودکی خود بیفتند و لحظات خوشی را با دیدن این فیلم تجربه کنند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس