کد خبر 437619
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

در یکی از بازی‌های مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در منطقه اقیانوسیه نتیجه‌ای رقم خورد که رکورد پرگل‌ترین بازی در تاریخ این رقابت‌ها را شکست.

به گزارش مشرق، تیم المپیک فیجی رکورد قاطعانه‌ترین پیروزی در تاریخ بازی‌های مرحله انتخابی فوتبال المپیک را شکست. فیجی با تحمیل شکست 38 بر صفر به تیم ایالات فدرال میکرونسیا در رقابت‌های منطقه اقیانوسیه ضمن ثبت رکوردی جدید در این بازی‌ها، شانس خود را برای کسب سهمیه حضور در مرحله گروهی فوتبال المپیک را افزایش داد.

تیم میکرونسیا در شرایطی متحمل این شکست سنگین شد که دو روز پیش هم در مصاف با تاهیتی با نتیجه 30 بر صفر تن به شکست داده بود و به این ترتیب تعداد گل‌های خورده آن در این رقابت‌ها به 68 گل رسید.

فیجی با کسب پیروزی 38 بر صفر برابر میکرونسیا رکورد قاطعانه‌ترین پیروزی تاریخ بازی‌‌های منطقه اقیانوسیه را شکست، هرچند این رکورد توسط فیفا به رسمیت شناخته نخواهد شد، چون میکرونسیا جزو تیم‌های حاضر در رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال نیست. به این ترتیب رکورد قاطعانه‌ترین پیروزی تاریخ فوتبال که توسط فیفا به رسمیت شناخته شده است همچنان در اختیار استرالیایی باقی می‌ماند که در مرحله انتخابی جام جهانی سال 2002 توانست تیم ملی ساموای آمریکایی را 31 بر صفر شکست دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس