کد خبر 437596
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

بازیکن فصل گذشته نفت گفت: بازیکنان نفت فصل گذشته اذیت شدند و اگر این تیم می‌خواهد نتیجه بگیرد باید سیستمش تغییر کند و پرداختی‌های به موقعی داشته باشد.

به گزارش مشرق، غلامرضا رضایی بازیکن فصل گذشته نفت در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: ما هفته چهارم تمرینات خود را سپری می‌کنیم و خوشبختانه شرایط تیم خوب است. فکر می‌کنم در این هفته قرار است در ترکیه اردویی برگزار کنیم و ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه شرایط خوبی را برای حضور در فصل پانزدهم لیگ برتر به و جود آورده است.

وی در مورد علت جدایی‌اش از نفت تصریح کرد: نفت تیم خوبی است و من هم دوست داشتم در این تیم بمانم اما یکسری شرایط وجود داشت که خوب نبود و احساس کردم باید از این تیم جدا شوم و تجربه جدیدی را در یک تیم دیگر به دست آورم. سایپا هم مدیریت خوبی دارد که در حضور مجید جلالی می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. من در گذشته هم شاگرد جلالی بوده‌ام و با خصوصیات اخلاقی او آشنا هستم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا از نفت طلب دارد یا خیر؟ تصریح کرد: طلب که زیاد دارم. فکر می‌کنم حدود 50 درصد از قراردادم پرداخت نشده است که البته منصور قنبرزاده و مدیران نفت شخصا قول داده‌اند که در کمترین زمان این طلب پرداخت شود. توقع از تیم نفت زیاد است. آنها امسال در آسیا باید بازی کنند و اگر می‌خواهند تیم‌شان نتیجه بگیرد باید این روال را تغییر بدهند.

وی افزود: بازیکنان زیادی از نفت هستند که هنوز قراردادشان را کامل دریافت نکردند. این خوب نیست که با بازیکن قرارداد می‌بندند و تنها نصف آن و یا حتی کمتر پرداخت می‌شود. بازیکنان نفت سال گذشته واقعا اذیت شدند.

رضایی تصریح کرد: همه می‌گویند در فوتبال هزینه‌های زیادی صورت می‌گیرد اما این گونه نیست. ما یک قراردادی امضا می‌کنیم که پس از دوندگی زیاد به کل آن هم نمی‌رسیم. فقط گفته می‌شود که در فوتبال هزینه زیاد انجام می‌شود و گرنه در واقعیت این گونه نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس