کد خبر 434002
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

چیزی کمتر از دو ماه به دیدار مرحله یک چهارم نهایی نفت تهران مقابل الاهلی امارات زمان باقی است اما این تیم روز به روز با از دست دادن بازیکنانش نحیف‌تر می‌شود.

به‌ گزارش مشرق، تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران که با حضور قدرتمند خود در فصل گذشته به همگان ثابت کرد با بازیکنان نه چندان اسم و رسم دار، قراردادهای مالی کم و با تشکیل تیمی یک دست هم می‌توان در سه جام مدعی بود این روزها با بحران جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند؛ بحرانی که در حال‌ حاضر به از دست دادن بازیکنان خوبش که ستون‌هایی از این تیم بوده اند، خلاصه می‌شود.

ابتدا که قرار بود علیرضا منصوریان این تیم را به مقصد استقلال تهران ترک کند قابل پیش‌بینی بود که با رفتن او بسیاری از بازیکنان این تیم نیز جدا شوند، اما علیرضا منصوریان با مخالفت باشگاه نفت و نیز فشارهای عدیده‌ای که از سوی برخی عوامل باشگاه استقلال توسط منصوریان "ناپختگی" خوانده شده بود در این تیم ماندنی شد. ماندن علیرضا منصوریان هم در روزهای اخیر سبب نشد که برخی از بازیکنان نفت این تیم را ترک نکنند تا هر چند نفتی‌ها از طرفداران زیادی برخوردار نباشند، اما سیل جمعیتی از هو‌اد‌ا‌ران فو‌تبا‌ل که به عنوان تیمی ملی حامی و نگران نفت و سرنوشت آن در آسیا باشند، بیش از هر زمانی سرنوشت این باشگاه تهرانی را در آسیا شبیه همه تیم‌های تضعیف شده ایرانی در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا ببینند.

غلامرضا رضایی

مهاجم خوب و تند و تیز نفت در فصل گذشته که در بسیاری از بازی‌ها برای منصوریان یک مهره خوب و حساب شده بود، لیگ پانزدهم را در کرج پشت سر خواهد گذاشت. رفتن او از تیم نفت جرقه خروج بازیکنان این تیم در فصل نقل و انتقالات بود.

امین حاج محمدی

مدافع جوان و آینده‌دار تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران در لیگ چهاردهم نیز تیم خوبش را به مقصد استقلال تهران ترک کرد. او که یکی از وزنه‌های علیرضا منصوریان در فصل قبل بود، سرانجام زودتر از آنچه تصور می‌شد به استقلال آمد تا هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر برای خودش نام و نشانی به دست آورد و زودتر از مسیری که در تیم سابقش می‌بایست طی کند در استقلال مسیری کوتاه‌تر را طی کند.

کمال الدین کامیابی‌نیا

دیگر بازیکن نفتی‌ها که در میانه میدان برای تیمش به موقع موثر واقع شده بود به دیگر تیم پایتخت پیوست تا قراردادی دو ساله را با پر‌سپولیس امضا کند و دست مربی جوان نفتی‌ها بیش از گذشته خالی شود.

علیرضا بیرانوند و لئوناردو پادوانی

علیرضا بیرانوند، د‌ر‌وازه‌بان خوب نفت تهران که فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت و مورد توجه چند تیم خارجی نیز قرار گرفته است، در فصل پیش‌رو با چالشی جدید نسبت به سرمربی‌اش مواجه شده است. شنیده‌های علیرضا بیرانوند مبنی بر این که سید مهدی رحمتی در لیست منصوریان برای لیگ پانزدهم در تیم نفت قرار داشته هر چند با انکار باشگاه مواجه شده اما این د‌ر‌وازه‌بان را ناراحت کرده است. بیرانوند که یکی دیگر از گزینه‌های جدی جدایی از نفت به شمار می‌رود معتقد است که به هیچ وجه ماندنش در تیم نفت با توجه به پیشنهادهای جدی که دارد قطعی نیست.

لئوناردو پادوانی نیز که تا حدودی پیوستنش به سپاهان قطعی شده بیش از هر زمان دیگری خط دفاعی نفت را با بحرانی جدید مواجه می‌کند. منصوریان که حاج محمدی را از دست داده با رفتن پادوانی -که در فصل گذشته بیش از یک مهاجم گلزن برای نفت ظاهر شد- خط دفاعی‌اش با بحرانی جدی مواجه می‌شود.

سونامی نفتی!

حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بازیکنان جدا شده و گزینه های جدایی این تیم آیا باز هم منصوریان و تیمش می‌توانند در لیگ قهرمانان بدرخشند. هر چند قرعه آنها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چندان سخت نیست، اما با جدا شدن بازیکنان این تیم و ادامه دار بودن این روند احتمال دارد روزهای خوشی پیش‌روی نفتی‌های تهرانی نباشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس