معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران، نرم افزار چند رسانه ای" قطعه ای از بهشت " را با هدف بهره گیری بیش از پیش شهروندان از برکات و فیوضات این ماه تولید و منتشر کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در ادامه تولید نرم افزارهای چند رسانه ای آنلاین بسیج شهرداری تهران، ویژه نامه "قطعه ای از بهشت" ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری نشر انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر حضرت آیت الله خامنه ای تولید و منشر شد.

در این نرم افزار که با هدف آشنایی بیشتر مخاطبین با ابعاد و ویژگی های ماه مبارک رمضان، ارتقاء سطح آگاهی مردم در بهره گیری بیش از پیش برکات و فیوضات این ماه و همچنین تسهیل دسترسی مردم به اطلاعات، رویدادها، اعمال و دعاهای این ماه طراحی و تولید شده است، عناوینی نظیر فضیلت ماه مبارک رمضان در کلام مقام معظم رهبری مدظله العالی، بهار قرآن، ادعیه و اعمال روزانه، به رنگ خدا، زلال جاری، سفره داران رمضان، شب قدر، روز قدس، عید فطر و کتاب آداب روزه داری احوال روزه داران در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

از قسمت های دیگر این نرم افزار می توان بخش احوال روزه داران با ارائه ده نکته از ماه مبارک رمضان توسط استاد میرباقری، پرداختن به مفاهیمی همانند بندگی، ذکر، تقوا،خودسازی، صبر و اخلاص در سخنان مقام معظم رهبری، احکام ماه مبارک رمضان در بیان حجت الاسلام فلاح زاده، مروری بر سیره امیرالمومین (ع)، امام حسن مجتبی(ع) و حضرت خدیجه سلام الله علیها، اعمال و ادعیه شب قدر و مناجات را نام برد.

علاقمندان می توانند جهت استفاده از این نرم افزار به سایت سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران به آدرس basij.tehran.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس