«شب عارفان» عنوان ویژه برنامه زنده شبانگاهی شبکه پنج سیماست که در ایام لیالی قدر (شب های 19،21،23 رمضان) به روی آنتن می‌رود.

 به گزارش مشرق، این برنامه در اولین شب قدر شب نوزدهم ماه رمضان (سحرگاه دوشنبه 15 تیرماه) مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی ( ع) به پوشش تصویری مراسم احیاء و شب زنده داری مومنان از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر توسط احمد زین العابدین و غلامرضا زاده قرائت می شود و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی مراسم سخنرانی و احیای شب قدر را بر عهده دارد.

برنامه شب عارفان در دومین شب قدر بیست و یک رمضان ( سحرگاه چهارشنبه 17 تیرماه )مصادف با شهادت مولای متقیان به پوشش مراسم احیاء و زنده داری از مسجد مقدس جمکران می پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر و مداحی  را حجت الاسلام محمد پور  قرائت خواهند کرد و حجت الاسلام و المسلمین  مهدی میر باقری  سخنران  مذهبی این مراسم احیاست.

برنامه شب عارفان در سومین شب قدر بیست و سوم رمضان (سحرگاه 19جمعه تیرماه) به پوشش تصویری مراسم احیاء و شب زنده داری از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر و سخنرانی مذهبی را حجت الاسلام و المسلمین حضرت آیت الله حسینی بوشهری برای شب زنده داران قرائت خواهد کرد.

برنامه زنده شب عارفان به تهیه کنندگی سید یوسف موسوی و اجرا سیدرضا نواب به روی آنتن می رود. این برنامه از ساعت 22:30 دقیقه شروع و تا ساعت 2:30 بامداد ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس