مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: حاصل حضور سیاسیون در فوتبال شکست وعدم پیشرفت تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در مسابقات است و تا زمانی که افراد ورزشی متخصص و با اخلاق در ورزش نباشند فساد در فوتبال و بی اخلاقی ها ادامه دارد.

به گزارش مشرق، ناصرفریادشیران مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: سخنان ائمه(ع) چراغ راه است و ما باید با فرمایشات این بزرگان مشکلات را حل کنیم، امام محدباقر(ع) می فرمایند: از دیدگاه من بین خائن و کسی که تخصص ندارد، فرقی نیست؛ فدراسیون فوتبال ما روزهای خوبی را سپری نمی کند و با توجه به هزینه های کلانی که برای سرمربی تیم فوتبال خرج شده است، عملکرد ضعیفی دارد. ما در گذشته با هزینه ها، امکانات کمتر و مربی ایرانی هم توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و نتیجه آن از نتیجه ای که کروش به دست آورد، بهتر است.

وی با بیان اینکه نگاه فدراسیون، به فوتبال نگاه کلانی نیست و تمرکز فدراسیون به کی‌روش است، عنوان کرد: ورود سیاسیون به فوتبال فاجعه بزرگی بود که حاصل آن شکست وعدم پیشرفت تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در مسابقات است.

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران افزود: قوانینی که در فوتبال کشور ما انجام می شود، برپایه دستورالعمل های فیفا است؛ اما هر ساله در فصل نقل و انتقالات برخلاف قوانین بازیکنان و مربیانی هستند که با وجود قرارداد با باشگاه های دیگر هم قرارداد می بندند و در این میان دلالان و افراد سودجو بیشترین استفاده را از این فضا می کنند و متاسفانه سازمان لیگ و فدراسیون هم هیچ تلاشی برای دوران نقل و انتقالات انجام نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین بخش پاکسازی فوتبال باشگاه ها هستند، تصریح کرد: هر باشگاه هایی در کشور قوانین خاص خود را دارد و فدراسیون باید هربازیکن و مربی را که خلاف قرارداد با باشگاه در فصل انتقالات رفتار می کند، از بازی در فصل جاری محروم کند.

فریادشیران اظهارداشت: هر فصل به علت پایین آمدن میانگین سنی در لیگ شاهد کیفیت بهترشدن مسابقات هستیم، اما گاهی حضور مربیان منشوری باعث خارج شدن لیگ از حالت حرفه ای و حاشیه دار شدن تیم ها می شود که این سوال به وجود می آید که کدام مسئول برای مربیان منشوری مجوز حضور در لیگ صادر کرده است؛ در دنیا هر مدیرعامل، مربی و بازیکنی که باعث تبانی و تغییر نتایج می شوند، تا پایان عمر از فوتبال محروم می شوند، اما در فوتبال ما کسانی که تصمیم می گیرند ضعیف هستند و نمی توانند قوانین محکمی صدور و اجرا کنند.

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: تا زمانی که افراد ورزشی متخصص و با اخلاق در ورزش نباشند فساد در فوتبال و بی اخلاقی ها ادامه دارد و امیدوریم در فوتبال به جای رفتار سیاسی، رفتار فوتبالی انجام شود.

منبع: بسیج پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس