کد خبر 436439
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

رییس پلیس پایتخت از کشف قریب به 20 هزار دستگاه انواع گوشی‌های تلفن همراه قاچاق از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین ساجدی نیا در گفت‌وگو  در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به تاکیداتی که در حوزه مبارزه با قاچاق وجود دارد و در راستای برخورد با قاچاقجیان کالا و به ویژه گوشی تلفن همراه ماموران پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ از جمله پلیس آگاهی، پلیس امنیت، پلیس اماکن و ... موفق شدند در چندین عملیات بیش از 19 هزار دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق را از ابتدای سالجاری تاکنون در نقاط مختلف پایتخت کشف و ضبط کنند.

ساجدی نیا با اشاره به عملیات اخیر پلیس برای برخورد با قاچاق تلفن همراه گفت: در جدید ترین عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق شدند از دو خودرو بیش از 3800 دستگاه انواع گوشی موبایل قاچاق را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه دو تن نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به شهروندان قول دادکه اجرای چنین طرح‌هایی ادامه داشته باشد و خطاب به سودجویان و قاچاقچیان گفت: طرح برخورد با قاچاق کالا از سوی پلیس پایتخت به جد و مستمر در حال پیگیری است و چنین افرادی دیر یا زود دستگیر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش نیز پلیس پایتخت بیش از 130 تن انواع پوشاک قاچاق را کشف و ضبط کرده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس