یک روزنامه عربی ادعا کرد یکی از اعضای حماس در سفری از پیش اعلام نشده و با هدف دیدار با دبیرکل حزب‌الله به بیروت سفر کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «رای‌الیوم» چاپ لندن ادعا کرد «موسی ابومرمزوق» در سفری از پیش اعلام نشده به بیروت سفر کرده است تا با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار کند.

بر اساس این گزارش، این سفر ابومرزوق (که هفته جاری صورت گرفته) در راستای تلاش برای بهبود روابط حماس و حزب‌الله و بحث درباره دیدگاه حماس پیرامون اخباری که از توافق پیشنهادی برای آتش‌بس با اسرائیل منتشر شده، انجام گرفت.

رای‌الیوم در ادامه اعلام کرد ابومرزوق یک ماه قبل نیز به صورت مخفیانه به بیروت سفر و با سید حسن کرده است.

این روزنامه افزود ابومرزوق در حال حاضر حامل پیامی از رهبران حماس برای سید حسن نصرالله است که آن را تقدیم وی خواهد کرد.

اخیرا برخی رسانه‌ها از رایزنی‌هایی غیر مستقیم و با واسطه میان حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بسی ۵ ساله در نوار غزه در مقابل رفع محاصره این منطقه منتشر کرده‌اند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    مواظب باشید اینها بعید نی با صهیونیست ها ساخت و پاخت کرده باشن مکان سید رو پیدا کنن برا ترور از حماس خیلی وقته متنفرم
  • ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    به نظر میرسد با وضعیت وخیم منطقه نیاز به حماس و حفظ وحدت ضروریس هر چند حماس اشتباهاتی داشته ولی نباید خط مقدم غزه رو از دست بدیم باید با هوشیاری عمل کنیم.و درضمن به وجود نیروهای حزب الله لبنان بعنوان یک ایرانی افتخار میکنیم امیدوارم همیشه موفق باشید .دست تک تک رزمندگان را از راه دور میبوسم .و ارزوی موفقیت دارم برای سید حسن شجاع و راستگو که هر وعده ای داد عمل کرد مچکریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس