کد خبر 440541
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال منچسترسیتی در فهرست بازیکنان مازاد مانوئل پیگرینی قرار گرفته است و فاصله چندانی با خروج از ورزشگاه اتحاد ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رم فاصله زیادی با خرید ادین ژکو از منچسترسیتی ندارد، چرا که نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با فروش او به جالوروسی تقریباً موافقت کرده است.

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی تیم فوتبال رم به منچستر سفر کرده است تا با مسئولان باشگاه منچسترسیتی برای جذب مهاجم نیمکت‌نشین این تیم، وارد مذاکره شود و آخرین اخبار از رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که طرفین در آستانه توافق قرار دارند.

مرحله نهایی مذاکرات قرار است امروز (دوشنبه) برگزار شود و انتظار می‌رود توافق نهایی نیز میان طرفین برای عقد قراردادی 15 میلیون پوندی صورت بگیرد.

با اضافه شدن ویلفرد بونی، مهاجم پیشین سوانزی به جمع شاگردان مانوئل پیگرینی در ماه ژانویه، شانس ژکو برای حضور در ترکیب اصلی من‌سیتی کمتر از قبل شد، به خصوص که فصل گذشته یکی از فصول عالی سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی آبی‌های شهر منچستر هم بود.

گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه ژکوی 29 ساله در آستانه عقد قراردادی پنج ساله با رم قرار دارد، هرچند هنوز یکسری جزئیات وجود دارد که طرفین باید بر سر آنها به توافق برسند.

در همین حال گفته می‌شود که نایب قهرمان فصل گذشته سری A قصد دارد آلسیو رومانیولی، مدافع 20 ساله خود را به میلان بفروشد تا بخشی از بودجه خرید مهاجم پیشین ولفسبورگ را تأمین کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس