نادر سلیمانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از دشواری‌های تولید مجموعه جدید داریوش فرضیایی با نام «محله گل و بلبل» همزمان با پخش سخن گفت.

به گزارش مشرق، نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بامداد امروز دوشنبه هشتم تیر مهمان برنامه «شهر خدا» بود و درباره حضور در «محله گل و بلبل» گفت: این برنامه روزپخش شده است و ما هر روز شده یک دقیقه مانده به اذان صبح یک عدد خرما و یک لیوان آب می‌خوریم و تا ۶، ۷ صبح مشغول تصویربرداری هستیم.

کودکان تفکیک زباله را بیاموزند

وی افزود: ما می‌خواهیم با این برنامه به کودکان آموزش بدهیم. هدف اصلی ما هیچ تبلیغی نیست، بلکه دیگر وقت رفتن ما رسیده و این کودکان هستند که صاحبان این سرزمین به حساب می‌آیند. آنها باید بدانند نباید زباله بریزند و تفکیک زباله را نیز بیاموزند تا سرزمینمان آلوده نشود.

سلیمانی در ادامه به آیتم خان‌دایی و سعید در جُنگ «ساعت خوش» اشاره کرد و یکی از مخاطبان این برنامه آمد تا ترانه ابتدایی این آیتم را از حفظ بخواند: «سلام سلام صد تا سلام، خان‌دایی جان، خان‌دایی جان، خان‌دایی جون منه، خوشگل مو مشکیه، وقتی که ناراحت میشه، چشم منو درمیاره!»

می‌خواهم تا آخر عمر مردم را شاد کنم

این بازیگر هم این ترانه را خواند و اظهار کرد: صدایم خوب است؟ من هم می‌خواهم مثل دیگر بازیگران خواننده بشوم! ما آن زمان که در «ساعت خوش» بودیم، دوست داشتیم مردم را شاد کنیم. من نزدیک به ۳۰ سال است که این هدف را پیگیری می‌کنم. امیدوارم همیشه بتوانم دیگران را تا زمانی که زنده‌ام بخندانم.

وی تصریح کرد: کسی که از مردم دور شود باید فاتحه کارش را بخواند. سال‌ها است همه می‌دانند من چطور زندگی می‌کنم و چه می‌پوشم. با افتخار در صف نانوایی یا دفترچه تامین اجتماعی می‌ایستم. دامنه شوخی من بالا است و گرم گرفتن با مردم را دوست دارم. چون اگر قرار است ما باشیم مردم باید ما را بخواهند.

مقتل‌خوانی در آبادان از عصر تا سحر

سلیمانی که زاده آبادان است، در پایان درباره آداب و رسوم شهرش در ماه رمضان گفت: در آبادان مساجد بسیاری وجود دارد. همینطور مقتل خوانی رواج زیادی دارد، این امر از ساعت ۶ بعد از ظهر شروع می‌شود و تا سحر ادامه دارد. گرمای جنوب هم که به کلی این مردم را متمایز می‌کند. در این گرما روزه گرفتن و کار همت می‌خواهد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس