کد خبر 435301
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت نگاهی جدی و راهبردی به احزاب دارد و همه تلاش خود را برای ارتقای تحزب در عرصه سیاسی به کار خواهد بست.

به گزارش مشرق، "محمدحسین مقیمی" با اشاره به موضوع احیای خانه احزاب گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به احزاب، نگاهی جدی و راهبردی است و دولت، همه تلاش خود را برای ارتقای جایگاه احزاب و تشکل‌ها و تقویت تحزب در عرصه سیاسی کشور به کار خواهد بست.
 
وی، احیای خانه احزاب را از نگاه کارشناسان و صاحبنظران، موضوعی بسیار ارزشمند و در خور توجه دانست و افزود: بر اساس بررسی‌ها، احزاب و تشکل‌ها از احیای خانه احزاب و آغاز فعالیت آن پس از چند سال رکود استقبال کرده‌اند و امیدوار هستیم بتوانیم خدماتی بیش از این به احزاب ارائه بدهیم.
 
معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: همه تلاش ما این است که الکترونیکی شدن اخذ رأی به این انتخابات برسد اما اگر موفق نشدیم در همه جای کشور این فرایند را اجرا کنیم، در کلان استان‌ها انتخابات الکترونیکی خواهد بود.
 
مقیمی در پاسخ به سوالی در مورد برخی تحرکات داعش در فراسوی مرزهای غربی کشور گفت: برخی گزارش‌ها مبنی بر این امر به ما واصل شده بود که با همکاری و مشارکت نیروهای گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، این تحرکات خنثی شدند اما در عین حال، این تحرکات بسیار ناچیز و بی‌اهمیت ارزیابی می‌شوند.
 
معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت تشکیلاتی سیاسی به نام "یکتا" گفت: ما فقط احزاب و تشکل‌ها و جریان‌های مجوزدار را به رسمیت می‌شناسیم و برای یکتا مجوز فعالیتی صادر نشده لذا تشکیلاتی با این عنوان را به رسمیت نمی‌شناسیم.
 
وی افزود: تاکنون هیچ درخواستی از سوی گردانندگان یکتا مبنی بر اخذ مجوز و ثبت رسمی این تشکیلات واصل نشده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس