کد خبر 435280
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل اینکه شاکله اصلی تیم را از سال گذشته در اختیار داریم نگرانی از بابت تکمیل شدن تیم نداریم و تنها در یکی دو پست احتیاج به تقویت تیم داریم.

به گزارش مشرق، قاسم زاغی ن‍ژاد مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تمرینات این تیم، اظهار کرد: تمرینات تیم تا 17 تیرماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن راهی ترکیه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در ترکیه سه دیدار تدارکاتی خواهیم داشت، ادامه داد: هنوز در یکی دو پست هافبک و فوروارد احتیاج به بازیکن داریم، اما حدود 95 درصد تیم بسته شده که می‌توان گفت که سپاهان جز معدود تیم‌هایی است که در چنین موقعی تیم تقریبا کامل شده است.

زاغی ن‍ژاد با بیان اینکه سپاهان کارش را خوب شروع کرده‌ است، اضافه کرد: به دلیل اینکه خروجی زیادی نداشتیم طبیعتا نیاز زیادی به لحاظ جذب بازیکن نداریم البته می‌دانیم که سال سختی را در پیش داریم، چرا که باید در سه جبهه بجنگیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص قرارداد رحمان احمدی گفت: احمدی قراردادش با باشگاه تمام شده، ‌اما هم باشگاه و هم احمدی تمایل به ادامه همکاری دارند و تنها بحث، توافقات مالی است که این هفته قرار است جلسه‌ای تشکیل شود.

زاغی نژاد تصریح کرد: مشکلی بابت حضور رحمان احمدی در باشگاه نیست، اما هم شرایط رحمان و هم باشگاه اهمیت دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس