در ادامه برنامه‌های ویژه هسته‌ای «شبکه خبر» از امروز پخش جدیدترین نسخه صداقت آمریکایی آغاز می‌شود. علاوه بر آن یک مستند ویژه درباره «پروتکل الحاقی» پخش خواهد شد.

به گزارش مشرق، از بعد از توافق لوزان؛ ویژه‌برنامه‌های هسته‌ای شبکه آخر با برگزاری چندین مناظره داغ هسته‌ای آغاز شد.

همزمان با برگزاری این مناظره‌های داغ هسته‌ای که قرار است چند روز دیگر دوره جدید آن آغاز شود؛ پخش مستندها و ویژه‌برنامه‌هایی با موضوع مساله هسته‌ای ایران بخشی از افکار عمومی را به خود جلب کرد.

استفاده از تکنیک‌های ویژه اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک، و ساخت ویژه‌برنامه‌های کوتاه و جذاب درباره مساله هسته‌ای ایران، در این مدت نشانی از حرکتی جدید در کار رسانه‌ای جبهه انقلاب داشت که با همکاری ویژه صداوسیما مشتریانی ویژه‌ای هم جلب کرده بود. پخش 3 نسخه از کار مشهور و جنجالی «صداقت آمریکایی» که با نام «لبخند گرگ» از شبکه خبر پخش می‌شود نمونه خاص این برنامه‌ها بود.

از امروز نسخه چهارم «صداقت آمریکایی» با همان نام «لبخند گرگ4» به روی آنتن شبکه خبر می‌رود.

علاوه بر آن امشب یک مستند ویژه به نام «رژیم بازرسی‌ها» درباره بازخوانی «پروتکل الحاقی» که در شبکه خبر تولید شده است هم از این شبکه پخش می‌شود. مستندی که در گفتگو با صادق خرازی، فریدون عباسی، فواد ایزدی و مهدی محمدی و بررسی نمونه‌های خارجی پذیرش این پروتکل به بررسی و تحلیل درباره خاص پروتکل الحاقی می‌پردازد.

«لبخند گرگ 4» در فواصل مختلفی از شبکه خبر پخش می‌شود و مستند «رژیم بازرسی‌ها» نیز ساعت 21:30 از شبکه خبر پخش می‌شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس