کد خبر 434663
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

مذاکراتی که استقلالی‌ها با شماره یک دلخواه خود انجام داده‌اند متوقف شده، دلیل توقف هم پیشنهادی است که مهدی رحمتی در مذاکرات داده است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر همه خبرها حول این محور بود که مهدی رحمتی به استقلال می‌آید. خبرهایی موثق از آنچه در حال رخداد است اما خودتان می‌دانید که در این ایام هر لحظه و هر ثانیه ممکن است خبر تازه‌ای از مقصد ستاره‌های لیگ بشنوید. مثلا اینکه همین مهدی رحمتی که به استقلالی‌ها چراغ سبز نشان داده بود و می‌خواست به استقلال بیاید و مذاکراتی هم انجام داده، اکنون به شدت مورد توجه باشگاه نفت تهران است و علی منصور می‌کوشد این دروازه‌بان را از چنگ استقلال درآورد.

مذاکراتی هم که استقلالی‌ها با شماره یک دلخواه خود انجام داده‌اند نیز متوقف شده. دلیل توقف هم پیشنهادی است که مهدی رحمتی در مذاکرات داده است. رحمتی از سال‌های قبل طلب دارد و از استقلالی‌ها خواسته طلبی که مانده را پرداخت کنند. این بدهی حدود 900 میلیون تومان است و باشگاه استقلال که از گذشته تعهد ایجاد کرده بود باید این دستمزد را بپردازد. در واقع رحمتی حاضر نیست بدون دریافت مطالباتش قراردادی با استقلال امضا کند.

یکی دیگر از شروط رحمتی دریافت نیمی از قرارداد فصل آینده است که این شرط نیز ارتباط مستقیم دارد با خلف وعده‌هایی که در گذشته شده بود. رحمتی دوست دارد اگر با استقلال قرارداد می‌بندد این قرارداد شسته رفته باشد و در آینده دچار مشکل نشود. از طرفی وضعیت مالی باشگاه استقلال مطلوب نیست و حتی برای تمدید قرارداد بازیکنانی که دستمزدشان چشمگیر نیست مشکلاتی وجود دارد.

 روز گذشته قول‌هایی به بازیکنان استقلال داده شده است اما مشخص نیست که چه زمان مسوولان باشگاه استقلال بتوانند پیش قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کنند.


منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    900 میلیون طلبکار از قبل؟ حیف این همه پول که خرج ماشین و ویلای اینا بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس