کد خبر 434495
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

باشگاه استقلال قصد دارد تا پایان هفته جاری تکلیف وضعیت دروازه‌ خود را روشن کند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در همان اولین روز شروع کاری خود در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مهدی رحمتی را می خواهد. این صحبت مظلومی در حالی مطرح شد که سال گذشته باشگاه استقلال با محسن فروزان و وحید طالب لو قرارداد سه ساله امضا کرده و کاملا مشخص است در صورتی که سید مهدی رحمتی با آبی پوشان به توافق برسد قطعا سه گلر که هر یک مدعی حضور در درون دروازه هستند نمی توانند در یک تیم باشند.

از سویی در حالی که مظلومی با طالب لو و فروزان به طور جداگانه صحبت های خود را مطرح کرده با این حال هر دو دروازه بان اعلام کرده اند که در این تیم ماندنی هستند و حتی روز گذشته هم در تمرین حضور پیدا کردند.

این درحالیست که قرار است امروز و فردا باشگاه استقلال با رحمتی هم وارد مذاکره شود.

در همین راستا بهرام امیری معاون باشگاه و یکی از مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد: قطعا ما تصمیم خود را تا پایان هفته می گیریم و به یکی از دوستان رسما می گوییم که تیم جدید خودش را مشخص کند.

وی افزود: آقای مظلومی با دو گلر ما به صراحت صحبت کرده و شرایط را هم گفته تا وسط فصل کسی اعتراضی نداشته باشد و جای گلایه باقی نماند. من خودم سال ها در استقلال تجربه تلخ حضور دو دروازه بان را همزمان داشتم. زمان طباطبایی و برومند، یا غلامپور و بابازاده و یا حتی قبل تر حجازی و رشیدی بنابراین به خوبی می دانیم که باید تصمیم درست و به جایی گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس