خبرنگار صدا و سیما از هجمه‌ها به احسان علیخانی انتقاد کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- محمد دلاوری خبرنگار صدا و سیما در صفحه شخصی فیس‌بوکش درباره انتقادات اخیر پیرامون برنامه ماه عسل نوشت: وقتی خندوانه و ماه عسل وجود دارد و کنترل تلویزیون هم دست ماست که هر کدام را دوست داریم انتخاب کنیم، این همه حمله به احسان علیخانی بی انصافی است، ماه عسل و رادیو هفت و پایتخت و برنامه هایی از این دست حاصل سالها تلاش آدمهایی است که برای بیننده احترام قائل بوده اند خوب است به عنوان سازنده ، مدیر و حتی مخاطب از این سرمایه ها مراقبت کنیم.

چند وقتی است که با شروع سری جدید برنامه ماه عسل از ابتدای ماه مبارک رمضان برخی افراد و رسانه‌ها با انگیزه خاص به احسان علیخانی و برنامه ماه عسل هجمه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    آقای دلاوری بی انصافی آنست که تلویزیونی که متعلق به 78میلیون ایرانی است،بشود تریبون یک عده و امثال اقای علیخانی دم افطار بساط اشک و ناله راه بیندازند و بعدش که انتقاد میکنند امثال حضرتعالی بفرمائید:ناراحتید بزنید شبکه دیگه!
  • هیبت ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    اینها حمله نیست بلکه انتقاد از مصرف بی رویه سرمایه کشوره تو برنامه ای که هدفش ارتقای انسانیت جامعه س اینها انتقاد از اینه که برای پربیننده کردن برنامه یک سری چیزهایی که ذاتا باید پنهان باشه رو اشکار میکنند
  • یه هوادار ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    آقای دلاوری کاش مردم هم هدف ورسالت این برنامه رودرک کنندواینقدرزودقضاوت نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس