تهیه کننده سریال پایتخت گفت: «پایتخت ۴» داستانی صمیمی است و برخلاف برخی گفته‌ها قرار نیست در آن اتفاق عجیبی بیفتد.

به گزارش مشرق، الهام غفوری گفت: بر این باورم که قصه «پایتخت 4» پخته تر شده است و شاهد بازی‌های جا افتاده‌ای در نقش‌های هر یک از شخصیت‌های این سریال هستیم و نسبت به قبل ماجراهای آن باورپذیرتر شده است.

وی با ابراز رضایت از مراحل ساخت سریال گفت: جلوتر از قسمت‌های روزانه سریال هستیم به طوری که تا پایان این هفته قسمت‌های آماده پخش داریم ضمن اینکه هفته بعد به دلیل همزمانی با لیالی قدر پخش سریال ما متوقف می شود و در این فرصت ما قسمت های آخر را آماده می‌کنیم.

تهیه کننده سریال پایتخت با اشاره به رضایت مخاطبان از این سریال افزود: روزانه دوستداران زیادی از خطه مازندران و دیگر شهرهای کشور به لوکیشن ما می آیند و با ابراز احساسات به عوامل تهیه و ساخت سریال، خستگی را از تن ما درمی آورند.

غفوری گفت: امسال بازیگرانی به این مجموعه پیوستند و تنها مهران احمدی (بهبود) در این مجموعه حضور ندارند که اگر هر دو طرف به نتیجه برسیم، در قسمت های آخر شاهد بازی وی نیز خواهیم بود.

وی افزود: همه ما تلاش می کنیم تا کار به خوبی پیش برود و امیدورام مانند سری‌های قبلی این مجموعه با رضایتمندی مخاطبان که همیشه مشوق ما بوده‌اند روبرو شویم.

تهیه کننده این مجموعه درباره این که آیا قرار است سری‌های بعدی مجموعه پایتخت نیز ساخته شود، گفت: اقبال بینندگان این مجموعه ما را به ادامه ساخت آن ترغیب می کند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس