کد خبر 434541
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از موافقت دولت با گرانی حداکثر ۱۰ درصدی سه کالای پرمصرف شیر، ماست و پنیر خبر داد.

 به گزارش مشرق، سید احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران اظهارداشت: روز گذشته جلسه‌ای به ریاست محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد که در این جلسه مسئولان دیگری از جمله وزیر جهادکشاورزی و معاونان وی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان سازمان حمایت از مصرف کننده نیز حضور  داشتند.

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد کارخانجات صنایع لبنی شیرخام را به قیمت ۱۴۴۰ تومان از دامداران خریداری کنند و در مقابل این اقدام، دولت به آنها اجازه داد که قیمت سه کالای پرمصرف شیر، ماست و پنیر را حداکثر ۱۰ درصد افزایش دهند.

مقدسی با بیان اینکه مصوبه خرید شیرخام به قیمت ۱۴۴۰ تومان قرار بود از دوازدهم خردادماه اجرایی شود، افزود: به کارخانجات اجازه داده شد از امروز قیمت محصولاتشان را ۱۰ درصد افزایش دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    اینجوری به تعداد مردم فقیر و بینوا افزوده میشه.
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    الان قیمت خرید شیر کیلویی ۹۰۰ تومن تو استان ماست که از قیمت خوراک ۵۰ تومن کمتره.همه دارن تو شهر ما گاوهای شیری رو به کشتارگاهها میدن.اگه اینجوری ادامه پیدا کنه همه این محصولات به ظاهر ساده رو باید از خارج وارد کنیم
  • ناشناس ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    خدایا تو به ما روزی دادی ولی اینجا اینقدر همه چیز گرانه این روزی داره از خیلی ها گرفته میشه .نمیتونیم از نعماتت که حق همه مونه استفاده کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس