یک داعشی بحرینی تبار تهدید کرد که بار دیگر شیعیان عربستان هدف حمله قرار خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، «ترکی بن علی» از فرماندهان داعش که تابعیت بحرینی دارد، در صفحه توئیتر خود تهدید کرده که عربستان را در روز جمعه هدف قرار می‌دهند.

این پیام در شرایطی توسط داعشی‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که دو روز قبل انفجار انتحاری در مسجد امام صادق (ع) در کویت 27 کشته و 202 زخمی برجای گذاشت.

این حمله توسط یک تروریست داعشی سعودی تبار در پایتخت کویت انجام شد.

پیش از این هم در ماه های اخیر دو حمله تروریستی توسط داعش در دو مسجد در شرق عربستان در میان نمازگزاران شیعه انجام شده بود.

در کنار تلاش‌های نمایندگان و مقامات دولت کویت برای حفظ وحدت میان اهل تسنن و شیعیان و بازگرداندن آرامش به کشور، همچنان برخی رسانه‌های وابسته به وهابی‌ها که از سوی رژیم آل سعود تحریک می‌شوند، در حال دامن زدن به اختلافات مذهبی در منطقه هستند.

در همین زمینه شبکه وصال وابسته به شاهزاده‌های سعودی پیامی را پس از حمله روز گذشته، در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که طی آن تصریح شده است که «از این پس زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی به پایان رسیده و دولت کویت هزینه بی توجهی به منابر کافران و حسینیه‌هار ا پرداخت می‌کند».

همچنین این شبکه وهابی در ادامه تاکید کرده که «شیعیان در کویت، بحرین و قطیف (در عربستان) از این پس یا باید جزیه بدهند یا اینکه به اسلام بگروند».

تلویزیون ان.بی‌.سی که ریاست ان بر عهده شاهزاده طلال است نیز از شب گذشته مواضع طایفه گرایانه گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس