کد خبر 434344
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

داعش بازار «باب الطوب» بزرگ‌ترین بازار شهر موصل را به میدان کشتار و ذبح مخالفان خود تبدیل و تاکنون حدود ۱۰۳۳ نفر را در این بازار اعدام کرده است.

به گزارش مشرق، به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، داعش، بزرگترین بازار شهر موصل عراق را به میدان اعدام و ذبح مخالفان خود تبدیل کرده است.


سایت خبری "الیوم السابع" مصر در این‌باره گزارش داد، بنا بر گفته مغازه‌داران بازار «باب الطوب»، بزرگ‌ترین بازار موصل، داعش از زمان اشغال این شهر، 1033 نفر را در این میدان اعدام کرده است.

"عبدالله الجبوری" یکی از مغازه‌داران این بازار گفت: بازار «باب الطوب» به قربانگاه انسان‌ها تبدیل شده و دیوارهایش به خون انسان‌های بی‌گناهی که هر روز توسط داعش کشته و ذبح می‌شوند آغشته است.

گفتنی علاوه بر این اعدام‌ها عده بسیاری دیگر در این میدان دستانشان قطع شده یا شلاق خورده‌اند.

پزشکی قانونی شهر موصل نیر اعلام کرد: تاکنون 76 جنازه بی سر از بازار موصل توسط داعش به ما تحویل داده شده است که اکثرشان از افسران ارتش عراق بودند.

"غازی حنش" فروشنده دوره‌گرد این بازار نیز تأکید کرد: فرزند 13 ساله‌اش که با او در بازار کار می‌کرد، در اثر مشاهده ذبح مردم توسط داعش، دچار اختلال روانی و عقلی شده است؛ به راحتی نمی‌تواند راه برود و در حال لال شدن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    سنييان عراق بر اثر تعصب كور مذهبي و عنادي كه با پيروان اهل البيت عليهم السلام داشتند پيشرو تسليم مناطق خود به داعشي هاي اسرائيل ساخته سني مذهب شدند غافل ازين كه مكر خداوند . بر همه نيرنگهاي دشمنانش غالب مي شود اكنون بخاطر اين خيانت . زندگي همه اين خائنين به حضيض ذلت و بدبختي و فقر و نكبت و بيچارگي و پستي رسيده و نمي دانند كه چه بكنند !!! باشد كه اهل بصيرت عبرت گيرند و از جنگ با حق و اهل حق بپرهيزند !!!
  • محمد رضا ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    اون روزی که با گل رفتند به استقبال داعش باید فکر اینجاش رو میکردن.
  • محمد رضا ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    اون روزی که با گل رفتند به استقبال داعش باید فکر اینجاش رو میکردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس