اظهارات یک عنصر حامی فتنه که در مراسم دیدار و افطاری روحانیون با رئیس جمهوری اقدام به سخنرانی کرده و با نام بردن از سران فتنه برخی اتهامات را به نظام متوجه کرده است به‌دلیل تشابه اسمی با یکی از خطبای مشهور کشور، بازتاب زیادی با خود به‌همراه داشت.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته گذشته رئیس جمهوری با برخی اقشار حواشی زیادی به‌همراه داشته است. دیدار احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی که طی آن برخی چهره‌های سرشناس اصولگرایی به‌دلیل بی‌حرمتی دبیرکل کارگزاران دیدار را ترک کرده بودند و همچنین اظهارات فردی که سابقه اغتشاش و حضور در اردوکشی‌های خیابانی سال 88 را دارد از جمله این موارد است.

اظهارات این عنصر حامی فتنه که در مراسم دیدار و افطاری روحانیون با رئیس جمهوری اقدام به سخنرانی کرده و با نام بردن از سران فتنه برخی اتهامات را به نظام متوجه کرده است به‌دلیل تشابه اسمی با یکی از خطبای مشهور کشور، بازتاب زیادی با خود به‌همراه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مرتضی ادیب‌یزدی ضمن بیان این نکته "با وجود حجم و تراکم بالای منبرهایم در ماه مبارک رمضان فرصت پیگیری اخبار را نداشتم و تنها از جانب مردم روزه‌دار و انقلابی متوجه اهانت‌ها و کلام ظالمانه فرد مذکور نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی شدم" گفت: با توجه به تشابه اسمی این فرد با بنده، طی روزهای اخیر بارها در خصوص صحت و سقم این مسئله مورد سؤال قرار گرفته‌ام که البته این نشان از دغدغه انقلابی مردم شریف ایران دارد.

این منبری و خطیب مشهور تهران ادامه داد: هرچند مواضع بنده در تناسب با نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص است اما از جهت بی‌ادبی صورت گرفته توسط فرد مذکور به ساحت مقدس نظام اسلامی آن هم در یک مراسم رسمی، باید بگویم بنده کمافی‌السابق فدایی رهبر انقلاب بوده و هستم و دشمنان این نظام هم آرزوی شنیدن این مهملات از زبان ما را به گور خواهند برد.

شیخ مرتضی ادیب‌یزدی با ابراز تأسف از اظهارات برخی نااهلان و مغرضان علیه دستگاه قضا، گفت:‌ این هجمه هماهنگ علیه دستگاه عدلیه نظام جمهوری اسلامی که تحت زعامت ولی فقیه زمان قرار دارد  جز خباثت و رذالت معنا و مفهوم دیگری دارد؟

وی تصریح کرد: البته برخوردهای قاطع و رفتار مقتدرانه قوه قضائیه در پرونده‌های اخیری که منجر به صدور حکم قطعی شده است این پیش‌بینی را به‌همراه داشت که آماج حملات برخی افراد جویای نام قرار بگیرد.

ادیب‌یزدی افزود: جای تعجب است که هنوز برخی نمی‌خواهند بپذیرند اتفاقات 88، یک فتنه بزرگ و هماهنگ توسط ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی بوده و کماکان برای سران این فتنه دلسوزی‌های فریبنده می‌کنند.

وی ادامه داد: حمایت از نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب بوده و هر حرفی که در جهت تضعیف نظام گفته شود، حرام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سایت مشرق !!! تا کی خودتان را به خواب می زنید ؟ آیا می توانید در روز قیامت هم خودتان را به خواب بزنید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس