روزنامه جوان در صفحه آخر خود ودر مطلبی با عنوان " هیچ مسولی این همه نمای شرم آور "گینس" را ندید؟" می نویسد مگر مي‌شود؟ مگر امكان دارد؟ هيچ مسئولي اين همه نماي شرم‌آور «گينس» را نديد! با چنین تیتر و رو تیتر جوان حسابی به فیلم گینس انتقاد کرده است .

گروه فرهنگی مشرق - امروز شنبه 6 تیر مطالب متنوعی در صفحات فرهنگی روزنامه ها منتشر شده است که بعضی از آنها را مرور می کنیم:

روزنامه هفت صبح

زدن پنبه پایتخت  و برنامه هفت

در صفحه تلویزیون هفت صبح پنبه سریال محبوب پایتخت حسابی زده شد .هفت صبح با تیتر لبه پرتگاه با فصل چهارم این سریال کنار نیامده است و حسابی در متنی غیر کارشناسانه پنبه سریال را زده است . این روزها در روزنامه هفت صبح امکان ندارد که خبری از برنامه هفت درج نشده باشد . هفت صبح خبرنگار برنامه هفت را متهم به سوء استفاده از برند این برنامه در صفحات مجازی و تسویه حساب با منتقدان برنامه هفت کرده است.

روزنامه بانی فیلم

ایستگاه متروک پر مخاطب ترین فیلم شبکه نت فیلکس شد

دیپلماسی افطار جواب می دهد

عععععع

یکی از اخبار مهم بانی پر فروش شدن فیلم ایستگاه متروک علیرضا رئیسیان در شبکه اینترنتی Netflix است که حدود 50 میلیون کاربر در سطح دنیا دارد . جالب اینجاست که این فیلم محصول سال 1380 است . بانی فیلم در مهمترین تیتر خود به ضیافت بدون خبرنگار اتحادیه تهیه کنندگان اشاره می کند که مرز شکنی کرده است و طیف های مختلف متکثر در آن حضور پیدا کرده اند . بانی فیلم به ممیزی و سانسور سریال دردسرهای عظیم اشاره می کند و خر می دهد سریال شهرزاد حسن فتحی شهریور ماه به پایان می رسد .

روزنامه ایران

زیستن را تجربه می کنیم

عععععع

ایران گفت‌و‌گویی را با «عباس مخبر» مترجم و اسطوره شناس  انجام داده است . وی از دوراهی تصمیم‌گیری بین معنای زندگی و تجربه زیسته می‌گویدو اشاره می کند دنبال معنا نیستیم زیستن را تجربه می‌کنیم. جنس گفت و گو بیشتر صفحه پر کنی است و موضوع جذابی در میان سطور وجود ندارد . در صفحه دیگر روزنامه ایران گفت و گوی  مهدی پاکدل و ایمان افشاریان به بهانه فیلم فردا منتشر کرده است .

روزنامه اعتماد

دست افشا کنندگان عملیات کربلا 4 امشب در شبکه دوم رو می شود


عععععع



اعتماد مخاطبانش را تشویق می کند که  مستند «هفت نابخشوده» امشب در شبکه دوم سیما راس ساعت 9 ببیند . در این مستند با انتشار مدارك استخبارات عراق دست خائنان عملیات کربلای 4 روی می شود . اعتماد در دیگر صفحه خود  نشستي را با پيشكسوت كاريكاتور و طراحي ايران کامبیز درم بخش برگزار کرده و آنرا در قالب گفت و گو منتشر کرده است .

روزنامه شرق

سوگ نامه ای برای موسیقی زنان

عععععع

 گفت‌وگویی با علی صمدپور  در حوزه موسیقی با زهرا خوشکام  وژاک اودیار در حوزه سینما گفت و گو کرده است .

روزنامه جوان

هیچ مسولی این همه نمای شرم آور "گینس" را ندید؟

عععععع

روزنامه جوان در صفحه آخر خود می نویسد  مگر مي‌شود؟ مگر امكان دارد؟ آقاي ايل‌بيگي شما بگو! آقاي ايوبي نظر شما چيست؟هيچ مسئولي اين همه نماي شرم‌آور «گينس» را نديد! با چنین تیتر و رو تیتر جوان حسابی به فیلم گینس انتقاد کرده است .

روزنامه وطن امروز 

آب خوردن ما ربطی به تحریم ها ندارد

عععععع

گفت‌وگو با علی شفیعی و علی شیرزادیان، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «نسخه ایرانی» انجام داده است .
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    چرت
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    گینس رو دیدم فیلم باحالی نبود
  • امیر منده گاران ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    از وقتی که فیلم گینس را دیدم به عنوان یک پدر دارای فرزند سندروم داون که در قالب یک ngo برای اثبات توانایی ها- معصومیت- مظلومیت و فرهنگ سازی اجتماعی این فرشتگان زمینی در تلاشیم کاملا شوکه شدم.-- تمام دست اندرکاران فیلم ازکارگردان تاتدارکات از تهیه کننده تا... و حتی سینماهای نمایش دهنده و ادارات صدور مجوز در این گناه بزرگ شریکند معصییت خرد کردن دل شکسته ی خانواده های حساس این بچه هارا نمیدانم با کدام گناه کبیره قیاس کنم ولی انها بدانند نفرین دلشکستگان همواره با انان خواهد بود مگر اینکه ضمن عذر خواهی رسمی از اکران این فیلم جلوگیری شود.-- ما این حق داریم که در تمام رسانه ها اعتراض خود را اعلام کنیم
  • ناشناس ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    منفی در منفی میشه مثبت چرا اعتقاد دارید جمع ضدین محال است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس