نقش فریبا در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» زندگی زنی را روایت می‌کند که علاوه بر ظرافت‌های زنانه با موانع و مشکلات مردانه رو به رو می‌شود.

 به گزارش مشرق، الیکا عبدالرزاقی بازیگر مجموعه تلویزیونی «گاهی به پست سر نگاه کن»؛ در خصوص حضورش در نقشی متفاوت در این اثر گفت: در نیمه سال گذشته نمایشی را با افشین هاشمی به روی صحنه بردیم ونقشی متفاوت را اجرا کردم و به دعوت هاشمی پیشنهاد نقش فریبا پذیرفتم و وارد سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن»‌ شدم.

وی درخصوص بازی متفاوت در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» بیان کرد: بعد از چند سال همکاری با مهران مدیری و بازی در نقش‌های طنز، مردم من را بیشتر با نقش‌های کمدی و سری فیلم‌های «قهوه تلخ» می‌شناسند در صورتی که قبل از بازی در «گاهی به پشت سر نگاه کن» در فیلم‌ها و نقش‌های درام و جدی چه در تله فیلم‌های تلویزیونی و چه در اجراهای تئاتر ایفای نقش داشتم.

بازیگر نمایش خانگی«ساخت ایران» از شخصیت فریبا در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» اظهارداشت: فریبا روایت زندگی زنی را بیان می‌کند که علاوه بر ظرافت‌های زنانه ونقش یک زن درخانواده، با یک سری فراز و نشیب‌های سنگین و مردانه که در حال وقوع است روبرو می‌شود.

وی به همکاری به مازیار میری و امین تارخ در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» اشاره کرد: امضای مازیار میری و حضور امین تارخ باعث وسوسه بازی در این اثر شد و حضور در کنار بازیگران حرفه‌ای یک اتفاق بسیار خوب برای بازی در نقش فریبا بود.

وی در آخر افزود: از همکاری با تیم کاری میری و همچنین بازی با امین تارخ بسیار خرسندم و اگر بازی خوبی از من دیده می‌شود فقط بخاطر همراهی و ممارست های تارخ است و از همه مهمتر نگاه خلاقانه کارگردان و قاب تصویربرداری کوروش سیگارودی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس