حجت‌الاسلام ری‌شهری در کتاب خاطرات خود به نامه‌های سه‌گانه رهبر انقلاب به احمدی‌نژاد اشاره کرده و از نا امیدی رهبر انقلاب برای توجه احمدی‌نژاد به دستور ایشان می‌نویسد.

مخالفت احمدی‌نژاد با دستور مقام معطم رهبریگروه سیاسی مشرق - موضوع جنجالی الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی توسط دوقلوی دولت نهم و دهم یعنی احمدی‌نژاد مشایی و مخالفت بعثه مقام معظم رهبری و همچنین شخص رهبر انقلاب با این اقدام نسنجیده و انحرافی، یکی از حاشیه‌هایی بود که جریان انحراف در دولت نهم پیگیری می‌کرد.

حجت‌الاسلام ری‌شهری نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت که آن روزها درگیر مخالفت با اقدام غیرقانونی اشخاص حاشیه‌ساز دولت نهم بود، در خاطرات خود به نامه‌های سه‌گانه رهبر انقلاب به احمدی‌نژاد و خود اشاره‌کرده و می‌نویسد: در تاریخ 88/2/18 آقای حجازی را هنگام نماز جماعت در حسینیه کوثر دیدم، پرسیدم چرا قضایا این‌طور شد، گفت: گویی مشایی آقای احمدی‌نژاد را سحر کرده و همه دوستانش هم از ایشان ناراحت هستند و ما نمی‌دانیم چرا این‌طور می‌کند.[1]

مخالفت شگفت انگیز احمدی‌نژاد با دستور رهبریایشان اضافه کرد: وقتی نامه مشایی به ذی‌حسابی سازمان مبنی بر مسدود کردن حساب این سازمان به دست ما رسید، آقا ناراحت شدند و بعد ماجرای نامه سوم پیش آمد.

گفتنی است نامه اول، از دفتر مقام معظم رهبری به آقای احمدی‌نژاد نوشته‌شده بود که در آن مخالفت معظم‌له به اطلاع ایشان رسیده بود. البته این نامه پس از یک هفته مجدداً به صورت "آنی" نیز برای ایشان ارسال گردید. (اینجا)

نامه دوم را مقام معظم رهبری با دست خط خودشان برای رییس‌جمهور نوشته بودند. بعدازاین دو نامه و هنگامی‌که مشاهده شد دولت همچنان در پی عملی ساختن تصمیم خود است و ضمناً حکم آقای لیالی توسط آقای مشایی صادر گردید و به ذی‌حسابی هم دستور مسدود کردن حساب سازمان حج ابلاغ گردید، آیت‌الله خامنه‌ای دستور می‌دهند نامه سوم خطاب به من نوشته شود.

آقای حجازی دراین‌باره توضیح داد: "به آیت‌الله خامنه‌ای عرض کردم: «چرا این مطلب را به آقای ری‌شهری نوشته شود؟ آن را به خود آقای احمدی‌نژاد بنویسم.» ایشان فرمودند: نه، دیگر به او نمی‌گویم و به آقای ری‌شهری نوشته شود. البته نمی‌خواستم کار به اینجا بکشد، ولی به‌هرحال کشیده شد."

در واقع آقای احمدی‌نژاد تا قبل از اینکه شرایط به این صورت درآید، حاضر نبود دستور مقام معظم رهبری را بپذیرد، این‌گونه موضع‌گیری ایشان برابر رهبری تا آن تاریخ، بی‌سابقه و شگفت‌انگیز بود.

توضیح اضافه: منظور حجت‌الاسلام ری‌شهری درباره نامه سوم که رهبر انقلاب خطاب به ایشان نوشتند، نامه‌ای بود که بعد از دخالت مشایی در تعیین رییس سازمان حج و زیارت و مسدود شدن حساب‌های سازمان حج، به دستور دفتر مقام معظم رهبری در رسانه‌ها منتشر شد و در آن نامه به نقل از رهبر انقلاب نوشته‌شده بود:

جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین ری‌شهری دامت توفیقه نماینده محترم ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی

سلام‌علیکم

مقام معظم رهبری خطاب به جنابعالی فرمودند: جناب حجت‌الاسلام ری‌شهری دامت افاضاته درباره جابجایی سازمان حج و زیارت به جناب آقای رییس‌جمهور مؤکد تذکر داده شد که الحاق این سازمان به مجموعه گردشگری شایسته نیست مقرر گشت وضعیت به شیوه سابق باقی بماند لذا مقتضی است جنابعالی برنامه‌های خود را طبق روال سابق ادامه دهید. وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس محترم سازمان حج و زیارت در جریان امر قرار گیرند. مراتب برای اطلاع و اقدامات لازم اعلام می‌گردد.

دفتر مقام معظم رهبری[2]



[1] - خاطره‌ها، محمدی ری‌شهری، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، 1394، صص 762 - 763

[2] - http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=24131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 299
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 304
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    5 7
    اللهم العنهم جمیعا
  • علی رضا اسدی ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    14 12
    به نظر من بیشترین تقصیر در روی کار آمدن دولت روحانی را احمدی نژاد داشت که با این کارهایش وضعیت را به این جا رساند که برای آب خوردن هم باید از آمریکا اجازه بگیریم!
  • بصیرت ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    11 7
    اصولا در مملکت ما وقتی کسی درباره خاطره ها صحبت میکند باید حرف طرف مقابل را هم شنید بعد قضاوت کرد !!!!!!
  • افشین تهران ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    3 7
    باید واقعیت مطلب را دوطرف بگن اما اگه اینجوری هست چرا پس رهبری به ایشان لطف دارن؟؟این از انتصاب ایشان و متن نامه ها معلومه .البته شاید هم اقیان در زیر اب زدن پشتکار داشتند و احمدی کوتاه امده ولی چرا حالا این حرفها مطرح میشه؟؟؟الان که ما برای هر کاری باید کدخدا را در نظر بگیریم بهتره به این دولت پرداخت نه دولت قبل.
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    4 22
    احمدی نزادتابع محض مقام معظم رهبری بوده وهست. این وصله ها رو بی خودبه وی نسبت ندهید.
  • مسافر ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    8 7
    لعنت خدا بر جریان انحرافی و ریاکاران و کسانی که به دروغ می گفتند ما ولایت پذیریم حال آنکه آنها دشمن ولایت بودند و چه بد جایگاهی در انتظار آنها است
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    6 3
    چیه الان طرفداراش لال شدن!!! اگه بازم طرفداری کنن یعنی دچار انحرافند..!!!
  • مرتضیsk ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    6 3
    هیچ وقت ماه پشت ابر نمیمونه و واقعیت ها برملا میشه حالا چه آن دولت یا این دولت امیدوارم همه از تاریخ درس عبرت بگیریم
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      ماه حقیقت زمانی رخ می نماید که ابرهای تیره ظلم و دروغ و نفاق و عوامفریب در قدرت مطلق سراسر اسمان سیاست را فرا نگرفته باشند و با اوضاع کنون، ماه برای همیشه پشت ابرهای ساخته طالبان اندیشان مخفی خواهد ماند و با گسترش انقلاب ایران، بشریت هرگز روی ماه را نخواهد دید.
  • سپیده دانافر ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 8
    همه این آتیش ها از گور مشایی بلندمیشود احمدی نژاد ساده زیست و انقلابی را معوج کرد
  • ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    7 4
    روند شگفت انگیز مشرق و وب سایت های دیگر برای تخریب اقای احمدی نژاد
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 5
    میدونید چرا رهبری به ایشون لطف دارن؟ چون کلیت کارو میبینن. کلیت 8 سال ریاست جمهوری ایشون نقاط قوت و ضعف کنار همدیگه. برا هر رییس جمهوری اینطوریه. ما هم باید از ایشون درس بگیریم و همراه انتقادهای به موقع و منصفانه کلیت کارای هر دولتی رو ببینیم و با هم مقایسه کنیم. کلیت دوره احمدی نژاد خیلی بهتر از روحانی بود ولی گزینه های خیلی بهتر از احمدی نژاد برا ریاست جمهوری هم داریم
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    5 3
    احمدی نژاد مثل آب خوردن دروغ میگن. قضیه هاله نور یادته. و قضایای دیگه که فیلمش بود. واضح هم بود. اما خیلی راحت دروغ گفت.
  • ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    3 1
    خاک تو سر من که تو انقدر می فهمی پرفسور اون یازده روز خانه نشینی که با وقاحت تمام دورکاری اعلام شده یادت رفته؟ قضیه وزیر اطلاعات یادت رفته؟ و و و و
  • ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 4
    این آقای هاشمی با اینکه من قبولش ندارم اما حرف درستی زد. جریان انحرافی دقیقا خود احمدی نژاد بود که منه احمق هر دو دوره به این آقای لجباز رای دادم.
  • سیدرسول حسینی ازنوجانی ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    9 3
    کاری به این مسائل سیاسی ندارم ولی زنده باد احمدی نژاد که 1-تحریمارو دور میزد 2-خیلی از بی خانمانها را خانه دار کرد 3-همه ی جاده هارو دو بانده کرد 4-کلی سد و کار خانه و بیمارستان ساخت 5-جلوی ابر قدرتها ایستاد 6-یارانه داد و.......
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    6 7
    ظلمی که احمدی نژاد در حق انقلاب کرد هیچ کس نکرد. با ادعای رجایی دوم اومد اما همه رو از خودش متنفر کرد. اصلاح طلبی قطعا مرده حساب می شد اما از فرط اشتباهات مکرر جناب احمدی نژاد و ولی امر ایشون آفای مشایی مردم زده شدند و به سمت اصلاح طلبان کشیده شدند. نتیجه این رفتار ها در انتخابات ریاست جمهوری اخیر واضحه.
  • ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 1
    خاطرات آیت الله ری شهری قابل مقایسه با خاطرات حاج آقا نیست او برای روشنگری می نویسد و این یکی برای منافع شخصی
  • مجتبی داودی ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 3
    آقایونی که از این و آن دفاع الکی میکنید : استاد رحیم پور ازغدی گفتند: الان سی و پنج ساله که این مسئولین در حال نابودی نظام هستن و مردم نظام رو حفظ کردن.هر کس در خط ولایت فقیه باشه و مطیع باشه مردم هم با او هستن و هر کس بدنبال انحراف و یا اعتدال امریکایی باشه مردم از او متنفرن و السلام سنگ کسانی که تشنه قدرت و ریاست هستن رو به سینه نزنید!
  • User ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    4 1
    جریان انحرافی با پشتیبانی احمدی نژاد در مقابل مقابل مقام معظم رهبری گردنکشی کردند و "خسر الدنیا و الاخره" شدند و دیگر راهی برای بازگشت به قدرت نخواهند داشت...
  • ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 1
    این اقایان هم نوکر شیطان هستند چرا تا زمانی که احمدی نزاد سرکار بود همه دست به سینه در خدمت ایشان بودند و هیچ حرفی از این بی اخلاقی های ایشان را اظهار نمیکردند ؟
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 1
    این اتفاقات همه مربوط به یک ماه قبل از انتخابات 88 هست. یعنی جناب ری شهری و البته مشرقیون کم تامل چطور این پارادوکس را جواب می دهند که یک ماه قبل از ریاست جمهوری احمدی نژاد به این کیفیتی که نقل میکنید مقابل آقا بایستد و بعد هم آنگونه که در همان انتخابات دیدیم امام حاضر ما از یک آدم نافرمان ولایت گریز آن حمایت جانانه را کرده باشد؟ همین تناقضات روشن این خاطرات و راوی ها و منتشر کنندگانش را بی اعتبار میکند.
  • hossein ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    چیز جدید و عجیبی نیست ، و ایشون بار اولشون هم نیست ..
  • افرا ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 3
    خدا انشالله احمدی نژاد را با مشائی و غفاری محشور کند . اولی عاشق مال مردم بود و با خصوصی خواری خود و دوستان نوکیسه اش را ثروتمند کرد دیگری خودباخته و اخوند سکولار بود !!!!!! دنیال نابودی فرهنگ و براندازی رفت و سومی هم ریشه اعتماد مردم را زد تا دیگر کسی پاکدست بودن و ساده زیست بودن را باور نکند . خدا هر سه انها را رسوا کرد .
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 4
    لبیک یا امام خامنه ای درود بر خار چشم مرفهین بی درد ٬ مردی از جنس مردم ٬ دکتر محمود احمدی نژاد تایید کن!
  • سادات ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 5
    با سلام وتحیت، دو سوال، ـــــــــــــــ 1-چـرا رهبرمعظم انقلاب پس ازاتمام دوره ی ریاست جمهوری،آقای احمدی نژادرابه عضویت درمجمع تشخیص مصلحت ،منصوب نمودند؟؟ 2-چرا معظم له،درنامه ی تسلیت به خاطردرگذشت والده ی آقای احمدی نژاد، ایشان را باجمله ی"دام تـوفیقه"موردخطاب قراردادند؟؟ ـــــــــــــــــ رهبرمعظم انقلاب،فارغ ازافراطوتفریط دوستان ودشمنان احمدی نژاد، اقدامات ایشان ودولت نهم ودهم رادارای "نقاط ضعف" و"نقاط قوت" می دانند. ـــــــــــــــــ رهبری معظم،بارهاطبق آیه ی قرآن،که می فرماید: "لایجرمنکم شنئان قوم علی ان لا تعدلوا، اعدلوا،هـواقـرب للتقوی"، فرمودندکه: اگر به نام عدالت‌خواهی و به نام انقلابیگری، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرده‌ایم؛ از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر به نام انقلابیگری، به نام عدالت‌خواهی، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به کسانی که از لحاظ فکری با ما مخالفند، اما میدانیم که به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت کردیم، آنها را مورد ایذاء و آزار قرار دادیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر بخواهیم به نام انقلابیگری و رفتار انقلابی، امنیت را از بخشی از مردم جامعه و کشورمان سلب کنیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. در کشور آراء و عقاید مختلفی وجود دارد. اگر چنانچه یک عنوان مجرمانه‌ای بر یک حرکتی، بر یک حرفی منطبق شود، این عنوان مجرمانه البته قابل تعقیب است؛ دستگاه‌های موظف باید تعقیب کنند و میکنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌ای نباشد، کسی است که نمیخواهد براندازی کند، نمیخواهد خیانت کند، نمیخواهد دستور دشمن را در کشور اجرا کند، اما با سلیقه‌ی سیاسی ما، با مذاق سیاسی ما مخالف است، ما نمیتوانیم امنیت را از او دریغ بداریم، عدالت را دریغ بداریم؛ «و لایجرمنّکم شنئان قوم علی الّا تعدلوا». قرآن به ما دستور میدهد و میگوید: مخالفت شما با یک قومی، موجب نشود که عدالت را فرو بگذارید و فراموش کنید. «اعدلوا»؛ حتّی در مورد مخالف هم عدالت به خرج دهید. «هو اقرب للتّقوی»؛(۱) این عدالت، نزدیکتر به تقواست. مبادا خیال کنید تقوا این است که انسان مخالف خودش را زیر پا له کند؛ نه، عدالت ورزیدن با تقوا موافق است. همه هوشیار باشیم، همه بیدار باشیم. این بُعد هم نباید ابعاد دیگر را در سایه قرار بدهد.۱۳۹۰/۰۳/۱۴ ــــــــــــــــــــ یا درجای دیگری فرمودند: لزوم رعایت انصاف در مقابل کسی که از او بدمان می‌آید انصاف را باید رعایت كرد؛ انصاف در مقابل آن دوستی كه در مجلس همكار شما است، انصاف در مقابل آن كسی كه بیرون مجلس است، انصاف در مقابل دولت، انصاف در مقابل قوه‌ی قضائیه. انصاف را باید رعایت كنید؛ «و لا یجرمنّكم شنئان قوم علی الّا تعدلوا».(۱) گاهی ما با كسی بدیم، از كسی بدمان می‌آید؛ خب، این كار میتواند موجّه باشد؛ بالاخره یك دلیلی داریم، از كسی خوشمان نمی‌آید؛ اما نسبت به همین كسی هم كه از او خوشمان نمی‌آید و استدلال هم داریم برای اینكه از او خوشمان نیاید، باید انسان انصاف به خرج دهد. كسی یك نقطه‌ی خوبی دارد؛ آن را تحت تأثیر نقطه‌ی بدی كه از او در ذهن ما هست، قرار ندهیم؛ این خیلی چیز مهمی است. بی‌انصافی و رفتار نامتناسب، منجر میشود به عكس‌العمل مشابه در طرف مقابل. ما آدمهای ضعیفی هستیم دیگر؛ شما اگر چنانچه مثلاً نسبت به این حقیر یك وقتی بی‌انصافی كردید، این حقیر آن مقدار قدرت و توانائی و ضبط نفس ندارم كه بگویم خیلی خوب، حالا او بی‌انصافی كرد، بكند؛ من هم وادار میشوم به بی‌انصافی. اینجوری در جامعه، تبادل بی‌انصافی‌ها، به جای تبادل انصاف، به جای تبادل محبت، رائج میشود. ببینید، چون شما نماینده‌ی مجلسید، این تأثیر وجود دارد؛ والّا اگر چنانچه شما جزو افراد معمولی جامعه بودید، تأثیر داشت، اما نه به این اندازه. وقتی ما در روی سكوئی قرار گرفتیم و مردم به ما نگاه میكنند، رفتار ما یك معنا دارد؛ وقتی كه نه، در جمعیت مردم، در سواد مردم گم هستیم، همان رفتار یك معنای دیگری دارد.۱۳۹۲/۰۳/۰۸ ــــــــــــــــــــــ اندکـی تأمـل دربیانات ورهنمودهای رهـبری عـزیـز،مـاراازدرغلطـیـدن درگرداب "افـــراط" و"تفــریــط"بازخواهدداشت. .
  • ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 1
    برعکس تمام کارهای احمدی نزاد این کارش به نفع ملت و در جهت کو\ک کردن دولت بوده و نیاید کوتاه می آمد
  • سیدرسول حسینی ازنوجانی ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    3 4
    آقای ناشناس کارهای سازنده ای که احمدی نژاد در 8 سال انجام داد هیچ رئیس جمهوری انجام نداده و نمیدهند
  • ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    4 0
    خدا احمدی نژاد را برای ما اصلاح طلبان حفظ کند.در ضمن ایشون جز لاینفک اصولگرایی است چیزی هم به نام جریان انحرافی وجود ندارد بلکه این لغت برای این بکار میرود که بگویند بعضی کارهای دولت گذشته ربطی به ما نداشته
  • Alireza ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 1
    آقای احمدی نژاد همونطور که اشتباهاتی فاحش در اواخر کار داشت کارهای خوبی هم انجام داد که هر کدام جای خود را دارد .البته جریان انحرافی که ...
  • حسن ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 2
    مشرق بدبخت در خدمت هاشمی ها است و شیرین خواهی های مشرق ادامه خواهد داشت افرین
  • ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 4
    چشم ولایتمداران روشن! "آقای حجازی دراین‌باره توضیح داد: "به آیت‌الله خامنه‌ای عرض کردم: «چرا این مطلب را به آقای ری‌شهری نوشته شود؟ آن را به خود آقای احمدی‌نژاد بنویسم.» ایشان فرمودند: نه، دیگر به او نمی‌گویم و به آقای ری‌شهری نوشته شود. البته نمی‌خواستم کار به اینجا بکشد، ولی به‌هرحال کشیده شد." انقدر بی توجهی کرده به دستور رهبری که ایشون دیگه ناامیدشده ازش
  • ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مسافر الان احساس میکنی آیه قرآن تلاوت کردی؟
  • حسن ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شما و بعضی ها برای اداره مملکت دنبال امام می گردید که معصوم باشد و هر روز یک ایراد برایش بدوزید که موفق نخواهید شد
  • هومن ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 2
    "رهبر انقلاب اسلامی، امکانات بسیار گسترده‌ای را که در اختیار رئیس قوه مجریه است، از جمله علل اهمیت انتخابات 22 خرداد برشمردند و افزودند: ملت بزرگ ایران برای خود «حق و توان تصمیم گیری و تأثیرگذاری در روند مدیریت و اداره کشور قائل است و می‌داند و "می‌بیند" که اگر رئیس جمهور منتخب او شور و شوق و اراده داشته باشد می‌تواند چه خدمات بزرگی انجام دهد." "حضرت آیت الله خامنه‌ای، با یادآوری اینکه بنده نسبت به اشخاص هیچگونه نظری ابراز نمی‌کنم به تبیین شاخص‌های مهم انتخاب صالح‌ترین رئیس جمهور پرداختند و خطاب به ملت افزودند: کسی را برگزینید که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند و از درد مردم احساس درد کند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، ساده زیست باشد و خود و خانواده و نزدیکانش از فساد و اشرافی‌گری و اسراف دور باشند چرا که گرایش مسئولان به اشراف و تجمل آفت بزرگی است" " همراهی دولت به ملت را قدر بدانید مردم دوستی دولت را قدر بدانید ..." 22 اردیبهشت 88- کردستان حتی اگر جناب ری شهری صحیح گفته باشند، اولویت های رهبر در آن برهه مسایلی کلان بوده است. در یابید صبر ، عظمت و دور اندیشی حضرت آیت الله خامنه ای را.
  • احمد اسدی ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    لعنت خدا بر کسی که به خواهد در مقابل خدا و ولایت بایستد
  • ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 2
    انحراف از نظرات رهبر عزیز قطعا محکوم است چه به نام اصول گرایی و چه به نام اصلاح طلب درود بر رهبر عزیز و صبور و شجاع
  • رضا ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    یک سوال داشتم اگه دوستان جواب بدن بد نیست: آیا توی این مملکت همه ی مسئولان ما ولایت پذیرند و از جمله مجلس اصولگرا هیچ کدوم فرمانهای رهبری رو زیرپانگذاشتن و همچنین سایر قوا و سازمانهای دیگه؟؟؟ اونوقت همه به احمدی نژاد فحش میدن که ای ضدولایت! ای انحرافی! ای ضدانقلاب!!!!!!البته من خطاهای احمدی نژاد رو تایید نمیکنم اما منتظرم تاجوابهای دوستان رو هم اینجاببینم
  • ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 3
    مشایی و باندش میتونستند مملکت را یک جا می بلغیدند باز خدا حفظ کند مقام معظم رهبری را اینجا آن سخن امام ره صدق می کند که اگر ولایت فقیه نباشد دیکتاتوری می شود مضمون به این نقل
  • شیدا ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شنونده باید عاقل باشد!!که...! شما خودتان قضاوت کنیداگر امام خامنه ای با آقای احمدی نژاد اختلاف داشت آیا ایشان رادرمجمع تشخیص مصلحت نظام واردمیکرد؟! آیا درتمام دوران دولت احمدی نژادیکبارگله وشکایت آقا را ازاحمدی نژادشنیدید؟!دشمنان احمدی نژادبه تکاپو افتاده اندتا ایشان را به انزوای سیاسی کشندواز آب گل آلودماهی بگیرندغافل ازاینکه احمدی نژاددرقلب مردم جای داردوخدمات ارزشمندش ازخاطرنرود.
  • رضا ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    نظر رهبری خلاف این شانتاژ کاری هاست!
  • ایرانی ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    چرا این قدر یازده روز خانه نشینی احمدی نژاد رو بزرگ میکنید اولا ما دقیقا از اون ماجرا اطلاع کامل نداریم و دشمنانش آن را خیلی بزرگ کردند تا خوبی هایش را کوته نظران نبینند دوم اینکه به فرض هم اگه او به همان دلایلی که گفته شده خانه نشین شده باشد در طول 8 سال 11 روز از رهبر انقلاب حرف شنوی نداشته نه مانند دولت های قبل و بعد از خودش که فقط حرف اطاعت از رهبری را میزدند و میزنند و هر کار که خودشان بخواهند میکنند ودل رهبری را خون کرده اند
  • پیراسته فر ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    پس اینکه "شایعه"شده بود که این جریان انحرافی می گویند "ماخودمان باامام زمان(عج)ارتباط داریم ،نیازی به نماینده اش نداریم "داردرنگ "واقعیت" می گیرد! وگرنه بنی صدروبازرگان باآن همه اداوادعای روشنفکری، همچین غلط اضافی نکردند.
  • ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آقای احمدی نژاد معنای بوسیدن دست آقا هنگام تنفیذ حکم ریاست جمهوری این بود؟ یعنی شما ولایت مدارید؟ پیروی از ولایت فقیه یعنی این؟ پیروی از مشایی؟ پس چه فرقی بین بی اعتبار کردن فرمان رهبری بین تو و میر حسین موسوی هست؟ آقا به میر حسین گفتند نتیجه را بپذیر موسوی گفت نه و آقا به شما فرمودند این کار نکن و شما گفتید نه!
  • ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 2
    من تصور میکنم رهبری در مقابل ظلمی که در حق مردم بشه قاطعانه می ایستند ولی در مقابل جفاهایی که در حق خودشون روا بشه سکوت می کنند... این وظیفه مردم هست که نذارن به رهبر ظلم بشه
  • حکمت ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 2
    جالب است هنوز از افراد و نهاد هایی که داعیه ولایت پذیری دارند هنوز از ایشان طرفداری میکنند.
  • ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    به هر حال آن دوران، هرچه که بود گذشت... مردم شایسته داشتن رئیس جمهوری بهتر و بی نقصتر از این آقایان هستند
  • ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اگر یکی از این حرفهایی که روحانی ومشاورینش میزنند رو احمدی نژاد و مشاورینش زده بودند ببین چه میکردند... بخوابید کاشفان انحراف و دغدغه مندان معیشت و اقتصاد که مملکت امن و امان است.
  • حسین ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اگر این جریان انحرافی (ساخته و پرداخته ذهن جریان هاشمی برای سرگرم کردن اصولگراها) واقعیت داشته و اینقدر خطرناکه پرا تا حالا هیچ برخوردی با اون نشده؟؟ هنوز نمی خواهید قبول کنید که جریان انحرافی یک بازی طراحی شده بود از طرف آنهایی که منافعشان با وجود احمدی نزاد به خطر افتاده بود؟ سوال مهمتر: چرا تاکنون رهبر عزیز حتی برای یکبار هم که شده به وجود چنین جریانی حتی اشاره ضمنی هم نکرده اند؟؟؟
  • ناشناس ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    چرا اینقدر از احمدی نزاد بد گویی میکنید خار چشمتون شده همه ایران دوسش دارن اگه یه بار دیگه هم شرکت کنه من بهش رای میدم ادمای خوب همیشه پشت سرشون حرف و حدیث زیاده
  • ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بابا خدا خیرتون بده فسادی که الان همه جا را گرفته بویش کل کره خاکی را گرفته . ادعا هم که خدا میداند. تمام زحماتی که قبلا کشیده شد همه را از بین بردند فقط بخاطر اینکه اقا زاده ها سفرهایشان بسته شده بود. اگر احمدی نژاد را یاقی کرده بودند بخاطر لجبازی های زیاده خاهان کشور بود . احمدی نژاد کجا از اول در این سرازیری افتاده بود. اما مطلب مهم این است که طی یک ماه اخیر یک اتفاقی افتاده که زیاده طلبان احساس خطر کردند و خادمین کشور را زیر توپ تبلیغات بمباران میکنند. خدا لعنت کند عمر و عاص را
  • میلاد ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خواهش می کنم منتشر کنید دوستان مشرقی عزیز خواهش می کنم اقدر تند نرید... اگه فقط یه نگاه به تعداد رای های مخالف و موافق توی خبر های مختلفی که از احمدی نژاد تو سایت های اصولگرا میاد بندازید اگه بصیرت داشته باشید می فهمید که کوبیدن احمدی نژاد به هیچ وجه کار عاقلانه ای نیست خواهش می کنم در این مورد سکوت اختیار کنید تا در انتخابات 96 ببینیم نظر آیت الله مصباح چیه در مورد ایشون این کارها باعث تکثر آراء اصولگرایان میشه و به خداوندی خدا به صلاح نیست! اون وقت مجبور میشید موضعی متناقض با موضع امروزتون بگیرید دو سال دیگه بعد به ضضرتونه خواهش می کنم نظر دلسوزانه ی بنده رو لحاظ کنید
  • میلاد ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دوستان مشرقی عزیز خواهش می کنم اقدر تند نرید... اگه فقط یه نگاه به تعداد رای های مخالف و موافق توی خبر های مختلفی که از احمدی نژاد تو سایت های اصولگرا میاد بندازید اگه بصیرت داشته باشید می فهمید که کوبیدن احمدی نژاد به هیچ وجه کار عاقلانه ای نیست خواهش می کنم در این مورد سکوت اختیار کنید تا در انتخابات 96 ببینیم نظر آیت الله مصباح چیه در مورد ایشون این کارها باعث تکثر آراء اصولگرایان میشه و به خداوندی خدا به صلاح نیست! اون وقت مجبور میشید موضعی متناقض با موضع امروزتون بگیرید دو سال دیگه بعد به ضضرتونه خواهش می کنم نظر دلسوزانه ی بنده رو لحاظ کنید
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آقای ناشناس! با فرض اینکه خاطرات آیت الله ری شهری شما درست باشد!!! چرا حالا؟؟! آیا این نوع خاطره تعریف کردن آیت الله شما به نفع حاج آقا خاطره و هم فکران او نیست!!! پس یقیناً خاطره ایشون هم منافع شخصی در پی داره!!!
  • شباهنگ ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    حالا که خوب می ره کنار دست رهبر معظم می شینه به ریش مردم می خنده
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احتمالاً مشرق یا دنبال محسن رضاییه یا قالیباف!!!!!!!!!!!!!!!شک نکنید!!
  • ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شهر خبر از دولت روحانی چند میگیری که هروز برا احمدی نژاد بد مینویسی اینقدر ازش نترس او بنا نیست رئیس جمهور بشه .
  • ایرانی فهیم ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بکوبید،تامیتونیددربین انواع اقشارمردم احمدی نژادرابکوبید،کی حرف شماروباورمیکنه جزخودتون؟شمامردم روچی فرض کردین؟احمدی نژادیک ولایی تمام عیاربودوهست.سرتون رواززیربرف بیارین بیرون تاببینین مردم دربارتون چی میگن،آحادمردم شمارومیشناسن،هدف وافکارتون هم برای همه روشنه،حالاتامیتونین تهمت بزنین،خدااون بالای سرهست،ومردم هم کاملاًمیدونن چه خبره.مردم فتنه 88روفراموش نکردن ومیدونن مسببین اصلی وهدف اوناچی بود. ان شاءالله دورتون تموم بشه یه 9دی دیگه میسازیم به یاری خدا.
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 5
    درود بر امام خامنه ای و آن مرد خستگی ناپذیر ببینید چطور از ترسشون به خفت و خاری افتادن و دست و پا می زنن از هر راهی و از هر جایی به وجه ی این مرد مومن انقلابی خدشه وارد کنند!
  • ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    zereshkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    اینها همه فشارهای قبل از انتخاباته... احمدی نژاد همیشه در قلب مردم بوده و هست و خواهد بود ... تخریب اون اینطوری به نتیجه نمی رسه مردم علاقشون بیشتر می شه
  • ناشناس ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    باز نزدیک انتخابات دارید جبهه خودتو نشون میدی با هیچ وقت باتخریب کاری درست نمیشود.نه اون معصومه نه هم این همین الان برو فقط سخنان اقا رو بخون چرا همش خط قرمزا رو میگن باید دلیلی داشته باشه یا همین هفته قبل توی جلسه رئیس جمهور با رهبر چه گذشت اقا کلید چه رفتاری با رهبر داشتند واقعا متاسفم براتون
  • یکی ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 1
    ماکه نگفتیم احمدی نژادمعصوم هست اونم ممکنه اشتباه کرده باشه ولی رهبری معظم بعدازهمه اون قضایابازم بیشترین حمایت وتمجیدراازدولتهای نهم ودهم داشته اند.نمی دانم چرااین روزهاشکست خوردگان انتخابات واخراجیهای دولتهای نهم ودهم دوباره خاطره نویس شده اند؟چرااینهمه سیاه نمائی میکنند؟ درودبراحمدی نژادوسلام خدابررهبری معزز
  • علی ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جریان انحرافی,جریان فتنه, جریان... ,خسته نشدین؟
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق چرا هم کاسه شدی با سایت فرارو ؟ فکر می کنی با این حرفات از ارادت مستضعفین به ایشون کم میشه ؟ مشرق خوب چشمها و گوشاتو باز کن مردم از اعتدال خسته شدند . پس چرا دنبال ضعفهایی ! اینهمه کار برای ملت کرد رو فراموش کردی! هنوزم روحانی داره طرحههای احمدی نژاد و افتتاح می کنه ولی توی ...... شدی بلند گوی هاشمی .
  • امیر ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    منتظریم تا آقای احمدی نژاد در انتخابات کاندیدا شود تا ببینیم نظر شورای نگهبان علیرغم اینکه همه از خانه نشینی و نپذیرفتن امر رهبری خبر دارند،چیست؟ بنظر شما احمدی نژاد رد صلاحیت میشود یا مصلحت چیز دیگری میگوید؟
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    جناب بصيرت در مقابل نامه هاي رهبري ديگر چه قضاوتي مي خواهيد داشته باشيد؟ گم شدن عينك رييس دفتر ايشان؟؟
  • گمنام ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این دیگه چه تیتریه شهر خبر انتخاب کرده. اون موقع تصمیم بر یکی شدن سازمانها برای کاهش هزینه ها بود. رهبری با این قسمت مخالفت کرد و حل شد. دوستان بهتره یکجانبه به نزد قاضی نرویم.
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    تخریب چیه بنده مومن ،ملت شعور داره ،ملت همه یادشون چه جوری این آقا اوامر هبری رو با لجبازی رد میکرد.انتصاب مشایی به معاون اولی،همراه مشایی تو ثبت نام انتخابات،11 روز خانه نشینی و .......
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بله عزیزم در شرایط کنونی مصلحت ایجاب می کند واسه آب خوردن هم از آمریکا اجازه بگیریم
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    با این همه دروغ پراکنی منافقانه که شده در تشییع جنازه شهدا هوشیاری مردم و احترام به این قهرمان ملی مظلوم را دیدید تاکور شود هر کس که نتواند دید بسیجی هوشیار
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بابا بسه چقدر دارید دروغ مینویسید؟؟؟؟
  • بنیامین ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 1
    اونایی که مخالف رای میدین چشاتونو باز کنید این سایت مشرق کلا کارش خراب کردن احمدی نژاده
  • ناشناس ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 0
    یاد است در زمان شهید بهشتی فضا طوری بود که به سختی می توانستی از آن شهید غریب دفاع کنی خصوصا زمانی بنی صدر ملعون در اصفهان میتنگ داشت فقط صد نفر بودیم که از شهید بهشتی شعار می دادیم که جنان کتکی به آن صد نفر زدند امروز همین طور است احمدی نژاد تنها ومظلوم
  • ناشناس ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 1
    یاد است در زمان شهید بهشتی فضا طوری بود که به سختی می توانستی از آن شهید غریب دفاع کنی خصوصا زمانی بنی صدر ملعون در اصفهان میتنگ داشت فقط صد نفر بودیم که از شهید بهشتی شعار می دادیم که جنان کتکی به آن صد نفر زدند امروز همین طور است احمدی نژاد تنها ومظلوم
  • ناشناس ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 1
    یاد است در زمان شهید بهشتی فضا طوری بود که به سختی می توانستی از آن شهید غریب دفاع کنی خصوصا زمانی بنی صدر ملعون در اصفهان میتنگ داشت فقط صد نفر بودیم که از شهید بهشتی شعار می دادیم که جنان کتکی به آن صد نفر زدند امروز همین طور است احمدی نژاد تنها ومظلوم
  • ناشناس ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    یاد است در زمان شهید بهشتی فضا طوری بود که به سختی می توانستی از آن شهید غریب دفاع کنی خصوصا زمانی بنی صدر ملعون در اصفهان میتنگ داشت فقط صد نفر بودیم که از شهید بهشتی شعار می دادیم که جنان کتکی به آن صد نفر زدند امروز همین طور است احمدی نژاد تنها ومظلوم
  • ناشناس ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    یاد است در زمان شهید بهشتی فضا طوری بود که به سختی می توانستی از آن شهید غریب دفاع کنی خصوصا زمانی بنی صدر ملعون در اصفهان میتنگ داشت فقط صد نفر بودیم که از شهید بهشتی شعار می دادیم که جنان کتکی به آن صد نفر زدند امروز همین طور است احمدی نژاد تنها ومظلوم
  • دوست اابرت ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 1
    از کسی که رفیق مشایی و قراماسونهاست انتظاری بجز این نمیره!! از موسوی که با فراماسونها رابطه داشت تا احمدی نژاد که با فراماسونها رابطه داشتن هر دوتا به مردم خیانت کردن و باید محاکمه بشن! سانسور ممنوع
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دوره آقای خاتمی هم همین بود.رهبری می فرمودندبابااین آقای مهاجرانی روازوزارت ارشادبردار.آقای خاتمی گوش نمیدادتاعاقبت باتظاهرات ومخالفتهای دانشجویان وحوزه علمیه مجبورشدایشان رابردارد.عاقبت آقای مهاجرانی هم آخرمعلوم شدرفت تودامن اسرائیل.رهبری به آقای احمدی نژادفرمودندکه این آقای مشائی راازدولت برداراما ایشان تاآخرازآقای مشایی حمایت کردودست آخرحتی می خواست ایشان رارئیس جمهورکنه.آقایون متدینین وبسیجی های عزیز(البته بعضی ها)بدونین ازکی دارین حمایت می کنید.عزیزان من معیار ولی فقیه ها.اسلام اینطوری ازشما می خواد.
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دمش گرم
  • دلاور ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بلکه یکی از استراتِژهای مخالفین همین گفتن خاطرات هست بقول خودشان چراغ خاموش اما تخریب فوق العاده دارد جالب اینجاست چرا فقط خاطرات هشت سال احمدی نژاد واقعا جای سوال دارد خیلی از آقایان در سمتهای که بودن و هستند و حرف حضرت آقا پشت گوش میاندازند و عمل نمیکنند گفته نمیشود جناب ری شهری امیدوارم شما که سالها در فضای ملکوتی حج استفاده ها بردید حتما منصفانه خاطرات را باز گو کنید و بور از هوای نفسباشد احمدی نژاد فقط از جنس مردم مستضعف هست لذا ذاتا مردم دوستش دارند
  • خراسان ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هیچ وقت افراد رو با یک خبر و یا یک سند ، تخریب یا تطهیر نکنید، مجموعه کارهای آقای احمدی نژاد نشون میده همونطور که خود آقای خامنه ای هم (در نشستهای مختلفی که با دولت داشتند ) دولت ایشان در راستای احیای شعارهای اصلی انقلاب از جمله خدمت به مردم ، اجرای عدالت ، ساده زیستی ، استکبار ستیزی و عدم انفعال در برابر دشمنان و... بوده بسیاری ازسیاسیون (حتی در میان برخی اصولگرایان منفعت طلب)هستند که در ظاهر ، خودشون رو بسیار ملتزم به رهبری نشون میدن در حالیکه نه در زندگی شخصی و نه در موضع گیریها شون هیچ نسبتی با خط مشی رهبری دیده نمیشه
  • حسن فریدون ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام شما هم خوب از آب گل آلود ماهی میگیرین و ... بابا این خبر رو چند روز قبل هم کار کرده بودین! چی شده دوباره شده خبر اول تون...
  • علی ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احساس می کنم عده ای می خواهند احمدی نژاد را دوباره مطرح نمایند و اگه بتوانند دوباره ریاستی به او بدهند. خواهش دارم این مصیبت را کنار بگذارید. اگر خدا بخواهد بازم به شما پست می رسد. چر به دنبال این هستید تا با اومدن احمدی نزاد دوباره به پست های خود بر گردید. .
  • خداپرست ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    غیر از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهید رجایی، سایر رؤسای جمهور کشورمان متاسفانه ولایت‌مدار نبودند.
  • سعید ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد هرچی که بود خوب تونست تابوی مقابله با جریان قدرت و ثروت رو بشکنه و بعضی ها هم واسه همین میسوزن
  • امید ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق جان! نمی نویسم که تأیید کنی. مینویسم که اگه مردی به یکی از هزاران خدم و حشمت بگی یه سرچ ناقابل کنن تو همین فضای مجازی و ببینن که تاریخ هایی رو که این آقا میگه با تاریخ ثبت شده و واقعی تناقض داره! یعنی از اساس دروغه. والسلام.
  • علی م ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دوستان اصلا ازخودتون پرسيديد كه چرا الان بازارخاطره گويي زياد شده؟يك روزآقاي رفسنجاني خاطره ميگه يك روزديگه آقاي ري شهري رازاين خاطره گويي ها درچيست؟نكنه ازاحمدي نژادمي ترسند تايكبارديگربه صحنه بيايد وخان وخان بازي ها رابه هم بريزد.
  • بیسیمچی ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اتفاقا جهنمی ها هم اون دنیا می گن این شیطون مارو گمراه کرد
  • بیسیمچی ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق حرف بدی نمی زنه. بلکه باید این حرف ها رو سال ها پیش می زد. خیلی از جوونای ما گول ظاهر یه عده انسان فاسد و متظاهر رو خوردن
  • امیر ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است لولو نبرده که ممنوع التصویر و مصاحبه هم نیست و لولو هم نبرده چیزی رو هر وقت جواب اون همه غارت بیت المال و مرخصی و استراحت یازده روزه رو داد اینم جواب میده
  • امیر ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ماشاءالله به درک مردم و رای به این نظر
  • بیسیمچی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مگه فقط بایدمعصوم باشی که دزدی نکنی، یا فقط معصوم باشی که فقر و فحشا رو در جامعه دامن نزنی، یا فقط معصوم باید باشی تا ولایت پذیر و مطیع فرمان مافوق باشی؟
  • علی110 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آقای ری شهری اگه خیلی مدافع ولایته پس چرا درجریان فتنه88 سکوت کرد وهیچ موضعی نگرفت درحالیکه رهبرمعظم انقلاب حتی سکوت درمقابل این فتنه رو برخواص جایز ندانستند ضمنا حضرت آقادرسفری که آن زمان به قم داشتند وبرخی ازعلما چیزی به اسم جریان انحرافی را به ایشون هشداردادن آقا فرمودن من چنین برداشتی ندارم ودرسخنان آقا هم حتی یک مورد استعمال کلمه جریان انحرافی نیست اگرهست مشرق جان بیاردرحالیکه تقبیح فتنه88ومقابله باآن وعدم سکوت دربرابرآن درسخنان آق موج میزنه وهنوزهم آقا هرازگاهی به اون واقعه زشت وتقبیح اون اشاره میکنن مشرق جان مواظب باش در دام هاشمی نیفتی
  • سیاوش ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    پس حرفهای هاشمی راجب این گروه درست بود ولی شما در طبل خودتان میکوبیدید
  • ناشناس ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    درود بر احمدي نژاد مردمی، هرچی بگین نمیتونین محبوبیت ایشون رو کم کنید، ایشون خدمات بزرگی به شهر و روستاهای اطراف ما داشتن، روستاهای دورافتاده ای که تا اون موقع آب لوله کشی نداشتن تو دولت ایشون مشکلشون حل شد و همچنین یه بیمارستان نیمه ساخته تو شهرمون داشتیم که سالها خاک میخورد ولی تو دولت ایشون ساخته شد و خیلی کارهای دیگه که دولتهای قبل به خودشون زحمت نداده بودن، ایشون واقعا از جنس مردم بودن
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اصرار عجیب مشرق بر کار کردن ۲ خبر با موضوع یکسان در یک هفته هم قابل توجه است.
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد اعتقاد داره ما در عصر ظهور صغرا هستیم دیگه نیازی به ولی فقیه نیست واسه همین دستورات آقا رو اجرا نمیکرد
  • seyed ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ضمنا مدعیان ولایت بسیارند البته بدون استثنا در کاخ زندگی میکنند و همگی با رییس دولتی دشمنی میکنند که برای اولین بار در سازمان ملل دعای فرج را بر زبان آورد این دوستان غافل که سخن از جریان انحرافی میزنند لازم است بدانند که هاشمی گفته که جریان انحرافی را من بر سر زبانها انداختم و یادگاری من است پس آب دهان هاشمی را قرقره نکنید
  • حسین ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جریان انحرافی خوداحمدینژاد بوده وهست.
  • seyed ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام خدمات ایشان به انقلاب بینظیر است مقام معظم رهبری در آخرین سال دولت ایشان فرمودند این دولت شعارهای انقلاب و امام را احیا کرد این دولت قطار انقلاب را به ریل اصلی آن بازگردند
  • مهدی ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مخالفت شگفت انگیز مشرق نیوز با فرمایشات رهبری: رهبر فرزانه انقلاب:در این سالهائی که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهایانقلاب و چیزهائی که امام به آن توصیه میکردند و ما آنها را از انقلاب آموختیم، خوشبختانه کاملاً برجسته شده: مسئله‌‌ی ساده‌‌زیستی مسئولان، استکبارستیزی، افتخار به انقلابیگری. بیانات در دیدار رئیس‌جمهوری و اعضای هیأت دولت‌.۱۳۹۱/۰۶/۰۲ http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20831
  • seyed ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    البته انحراف و زاویه با هاشمی و دشمنان انقلاب و الا رهبری در سال آخر دولت فرمودند این دولت قطار انقلاب را به ریل اصلی آن با زگرداند
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    با اعلام حمایت از رهبر ازاده و یاشاسن سردار بت شکن ایران دکتر احمدی نژاد قهرمان
  • امیر ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    در جواب رضا باید عرض کرد که ایشان اولین رییس جمهوری بود که برای نپذیرفتن امر ولی امر خانه نشینی اختیار کرد و به مشایی(بعداز نامه رهبر معظم در مخالفت با مشایی) 17تا سمت داد و این یک مورد هم که تازه رو شد
  • مجید ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ببینید دوستان من سعی کنید نسبت به بعضی از مسایل تحلیلی درست و منطقی داشته باشید بنده طرفدار شخص یا حزب خاصی نیستم ولی تا آنجا که میدونم و پیگیر بودم واقعا آقای احمدی نژاد از جنس مردم بودند ولی خب دولت ایشون نیز دارای مشکلاتی بود از طرفی دیگه باید به آقای روحانی رییس جمهور منتخب نیز فرصت داد هرچند که این موضوع داره روز به روز طولانی تر میشه وکم کم دارند به حرف رهبری می رسند که نباید به آمریکا اعتماد کرد..بعضی برچسب افراطی را به آقای احمدی نژاد میدن در حالیکه آقای احمدی نژاد خیلی وقت پیش به این نتیجه رسیده بود که به آمریکا هیچوقت نمیشه اعتماد کرد همانطور که امام خمینی نیز گفته بودند.ولی خب هر دولتی سیاست های خاص خودش را دارد
  • seyed ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    عجیبه که مشرق نظر شما را انعکاس داد پارتی داری؟ از صبح هرچی از احمدینژتد دفاع کردیم چاپ نشده
  • محمدي ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ماه رمضونو و رعايت تقوا و حفظ آبروي مومن.. آيت الله ري شهري بايد آبرو شون حفظ بشه حتي تو بعد از ماه رمضون ... اما ...تبعيض را فقط احكم الحاكمين قضاوت مي كند. هر چه گروهها به هم مي گويند عدم رعايت اخلاق است... شنونده بايد عاقل باشد.
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    باشه بابا احمدی نژاد بده شما بهش رای نده ولی من بهش رای میدم!
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خوبی احمدی نژاد صادقانه صحبت و تصمیم گیریش بود نه چند پهلو حرف زدن و در فاصله سه ماه تکنوکراتها را فرزند انقلاب بخواند . حالا آب و بریزید اونجاتون . خدایش مرد خدا را با سیاسیون مقایسه نکنید .
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    فکر کن ما با این خاطرات نسبت به احمدی نژاد بدبین بشیم! ماشالله همه هم دفتر خاطرات دارن
  • محمدي ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    اوني كه ناشناسه و بي تربيت چيه؟
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خوب رحیم پور ازغدی میخاد خودش بیاد رئیس جمهور بشه!
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    چه به نام اعتدال و تدبير و اميد
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جالب تر اینجاست که منافقان و سلطنت طالبان برای مخالفت با احمدی نژاد حالا دلسوز ولایت فقیه شدن!
  • چهره کثیف ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آخ الان زنبیل به دستان کجایند که جواب مشرق را بدهند دیدید همه چیز رو شد
  • عماد ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    همیشه از کارهاش بدم میومد بخصوص اینکه در ظاهر اصولگرایی جلوی رهبری ایستاد....
  • م ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شما خاتم الانقلاب رو با زنده كننده گفتمان انقلاب اسلامي مقايسه مي كنيد؟
  • ناشناس ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ناشناس 02:43 دروغ ادعای تورم صفر درصدی بود .
  • علی ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سادات جان گفتند ولایت مطلقه فقیه نه هر وقت خواستیم ولی هروقت خواستیم شقی این همان بازیه متدینین کوفه است که خود راهم ردیف امام دیدند وگفتند او یک تشخیص دارد ما هم یک تشخیص که آخرش میشود آن افتضاحی که ننگش تا آخر دنیا از چهرهء بشریت پاک نمیشود تمام
  • ناشناس ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    درود بر احمدی دلاور / پیرو خط رهبـــر
  • بهار اسلامی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اطلاعیه فوری!!! دکتر احمدی نژاد کانون جلب توجهات وقطب دلهاست.با توجه به استقبال بی نظیر از اخبار دولت مهر وعدالت چه حامی یا مخالف؛ زمینه ساز گشایش فردایی روشن وآینده امیدوار کننده می باشد... ((حامیان وحافظان همیشگی دکتر محمود احمدی نژاد))
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    تخریب چیه؟ امثال شما کج فهمان باید بیشتر این فرد رو بشناسید و راهش هم اطلاع رسانیه
  • ناشناس ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    انشاءالله سال 96 دکتر بر میگرده و استکبار ستیزی و خدمت رسانی به مردم رو از سر خواهد گرفت .
  • عماد ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    نقاط ضعف و قوت دولت احمدی نژاد از نگاه رهبر معظم انقلاب : http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22545 http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22546
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    منم مخالفم ولی یکم شعر داشته باش برو خجالت بکش
  • seyed ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بقول احمدینژاد "آب را بریز همون جایی که میسوزه"
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    روند شگفت انگیز خراب شدن احمدی نژاد نه تخریبش! صورت مسأله را وارونه نکن.
  • ناشناس ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اگر احمدی نژاد بده چرا امام خامنه ای در مورد او فرمودند او بدون خجالت ارزشهای انقلاب را در جهان بازگو می کند اگر او بده چرا ممنوع التصویر نیست ورسانه ای ملی تصویر او را به طور مکرر پخش می کنه دوستان بی انصافی خیلی بده وازون لطمه می بینید
  • رمضان ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام. واقعا اینقدر بد احمدی نزاد را نگویید چون او محبوب دلها است
  • seyed ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مردی از جنس مردم کدام رییس دولت حاضر است اموالش را قبل و بعد از ریاست جمهوری اعلام کند؟
  • ناشناس ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    عاشق خدمت و جهاد ؛ ریشه کن فقر و فساد ؛ موافق علم و سواد ؛ محمود احمدی نژاد .
  • محسن ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مبدع اصطلاح "جریان انحرافی" ، هاشمی رفسنجانی بود، و متاسفانه خیلی از اصول گرایان در زمین او بازی می کنند، بی آن که بدانند!!!!!
  • عباس ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دوست عزیز من اصلا توجه میکنی داری چی میگی ؟ امیر المؤمنین علیه‌السلام می‌فرمایند هر حرفی که بزنی دو ملک آن را امینویسند . جدای از اینکه احمدی نژاد خوبه یا بد باید توجه داشته باشی عده‌ای از مردم ایران (زیاد یا کم) ایشون رو دوست دارن . شما به اونها میگی حرم زاده یعنی مادرشون رو فاسده حساب کردی . روز قیامت به این افراد در پیشگاه خداوند چه جوابی داری که بدی ... غیبت ... تهمت ... تمسخر ... فحش ... آبرو ریزی و ....
  • رسول ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دیر گفتی مشرق یه هفته ای هست که این خبر مطرح شده و توسط شیخ الاسلامی تکذیب شد ابرو باد و مه و خورشید و فلک در کارند تاکه آن مرد باز نگردد.
  • رضا ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر جریان انحرافی
  • محمد ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    عاشق خدمت به مشايي، عاشق خدمت به بقايي عاشق گوش نكردن به حرف آقا محمود احمدي‌نژاد
  • در جواب م ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بالاخره معیار چیه از نظر شما؟ ولایت فقیه یا برداشت شخصی یا قبیله ای؟
  • بی نام فنا ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام به همه دوستان اگر 313 نفر آدم ولایت پذیر کامل که شما انتظار دارید وجود داشت که امام زمان ظهور میکرد! !!!؟؟؟؟ اما در حال حاضر و در بین مسئولان و سیاستمداران ولایت پذیرترین شخص احمدی نژاد است
  • ناشناس ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    پس چرا آقا ایشان را تائید کرد وفرمود نظر ایشان به نظر من خیلی نزدیکتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    " در تاریخ 88/2/18 آقای حجازی را هنگام نماز جماعت در حسینیه کوثر دیدم، پرسیدم چرا قضایا این‌طور شد، گفت: گویی مشایی آقای احمدی‌نژاد را سحر کرده و همه دوستانش هم از ایشان ناراحت هستند و ما نمی‌دانیم چرا این‌طور می‌کند " فکر میکنم که تاریخ 88/2/18 اشتباه باشد ، این تاریخ قبل از فتنه 88 است که در آن رهبری از احمدی نژاد حمایت کردند و احمدی نژاد هم مطیع رهبر بود
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احسنت .
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق ...... از این منفی هایی که به نظرات مخالف احمدی نژاد می خوره خوب میشه فهمید شما راه رو اشتباه انتخاب کردید .
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    قبل از احمدی نژاد کی باعث شده بود اینا رو کار باشن؟ 8 سال خاتمی و 8 سال رفسنجانی و موسوی
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    واژه دامت توفیقه برای ما سند است نه دفتر خاطرات دیگران !
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جراتش رو نداشت و گرنه مثل بنی صدر در مقابل‌ رهبر معظم و عزیز ایران می ایستاد و به فتنه انگیزی و تفرقه انگیزی خودش تا متلاشی کردن جمهوری اسلامی ادامه می داد. این یک چنین شخص فتنه انگیزی است که هنوز دستهای پلید او برای مردم و مسئولین دلسوز رو نشده است. به امید روزی که احمدی نژاد دادگاهی بشه و به جرم های خودش اعتراف کنه
  • حمید ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    به نام خدا جالب است که چند هفته ای است باز آقایان به دنبال نبش قبر کردن جریان انحرافی افتاده اند...!! به گمانم ترس از احمدی نژاد و ترس از رای آوردن ایشان باعث این هجمه شتابزده از موضع گیری ها شده... بد نیست برخی دوستان بدانند غالب حامیان ولایی احمدی نژاد با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند ولی خدمات قابل توجه احمدی نژاد مخصوصا در چهار سال ابتدایی دولتش بر دوستان ک هیچ گمان می کنم بر دشمنان هم پوشیده نیست... حمایت قاطع رهبری از ایشان بگونه ای بود که در کمتر دیدار ایشان سخن از حمایت گفتمان دولت نهم به چشم نخورد از دیدار با نمایندگان مجلس گرفته تا فرماندهان نظامی و اقشار مخلف مردم ... احمدی نژاد سال 84 تا 88 در تاریخ ایران ماند و بعید است که دیگر تکرار شود لیکن در دوره دوم نتوانست نمره بالایی بگیری ولی مثل آقایان مردود هم نشد...و هنوز مورد حمایت رهبری عزیز می باشد...
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بلاخره یه روزی سکوت احمدی نژاد هم شکسته می شه ، نمیشه به این راحتی قضاوت کرد..
  • دوستدار احمدی نژاد ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آقا اصلا حرف مشرق درست . احمدی نژاد ضد ولایت فقیه _ دروغگو _ ریاکار _ عوام فریب و . . . اما یه سوال شما در انتخاب بعدی یا هر انتخاباتی چه کسی رو می خواید جلوی جریان هاشمی علم کنید ؟ جلیلی چهار میلیونی که کل صدا وسیما و رسانه های اصول گرا براش سنگ تموم گذاشتند آخرشم اونجور ضایع شدید . قالیباف که با یه جمله شیخ اعتدال ( حمله گازانبری ) کل آراش دود شد رفت هوا ! ولایتی عهد شکن ! کس دیگری هم هست من به این لیست اضافه کنم یا نه ؟ خداییش یه بار این سوال از خودتون بپرسید مشرق شما ویکسری از سایت های اصول گرا توی یک دام افتادید که خودتونم خبذ ندارید همین الان برید سایت فرارو هر روز داره بر علیه احمدی نژاد مطلب می گذاره چرا ؟ به خاطر اینکه خطر حضور دوباره احمدی نژاد رو با این گنذ هایی که ذولت مطبو عشون زده درک کرده واز الان شروع به شایعه پراکنی می کنه اما شما ....
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    فرض کنید احمدی بی گناه باشه چه شود ههههههههه _ اگه احمدی بی گناه من حاضرم قسم بخورم که جای نتانیاهو و موشه یلعون و دار و دسته صهیونیستها و باراک جون و در صدر فهرست ابوبکر البغدادی در بهترین جایگاه بهشت خواهد بود
  • حمید ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    به نام خدا جالب است که چند هفته ای است باز آقایان به دنبال نبش قبر کردن جریان انحرافی افتاده اند...!! به گمانم ترس از احمدی نژاد و ترس از رای آوردن ایشان باعث این هجمه شتابزده از موضع گیری ها شده... بد نیست برخی دوستان بدانند غالب حامیان ولایی احمدی نژاد با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند ولی خدمات قابل توجه احمدی نژاد مخصوصا در چهار سال ابتدایی دولتش بر دوستان ک هیچ گمان می کنم بر دشمنان هم پوشیده نیست... حمایت قاطع رهبری از ایشان بگونه ای بود که در کمتر دیدار ایشان سخن از حمایت گفتمان دولت نهم به چشم نخورد از دیدار با نمایندگان مجلس گرفته تا فرماندهان نظامی و اقشار مخلف مردم ... احمدی نژاد سال 84 تا 88 در تاریخ ایران ماند و بعید است که دیگر تکرار شود لیکن در دوره دوم نتوانست نمره بالایی بگیری ولی مثل آقایان مردود هم نشد...و هنوز مورد حمایت رهبری عزیز می باشد...
  • کیان ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هنوز هیچ کس جریان انحرافی رو ثابت نکرده، هنوز هیچکس مخالفت با رهبر رو نسبت به ایشان ثابت نکرده و فقط اتهام بوده و چند روز غیبت و سکوت، ماه رمضان است و مراقب باشیم که اتهام بی سند نزنیم. راستی اگه رهبری به نتیجه کاری خوشبین نباشد و اعتماد نداشته باشد، کسی که مدعی پیروی از ولایت فقیه است باید آن را انجام دهد یا نه؟ تازه به انجام آن کار اصرار هم داشته باشد به شدت.
  • امین ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ایشون ید طولایی در زمینه مخالفت با فرامین رهبری داشتن.فقط کاش طرفداراشون یکمی چشماشونو باز کنن.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خداپدرآقای چیزفهم روبیامرزه.همین استدلال برای آقای هاشمی هم دزسته
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سند. داری رو کن نداری دهنتو ببند و حرف مفت نزن
  • ناشناس ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این تخریب ها نتیجه عکس خواهد داد و به یاری خدا دکتر بار دیگر بر میگرده و بساط اشرافی گری و تجمل پرستی برخی را جمع میکند .
  • ناشناس ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دکتر احمدی نژاد دلاور همچنان محبوب قلبهاست .
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    برای ادعای فراماسون بودن مدرک و سند بده اگر نداری هم با زبون روزه چرندیات و دروغ به مردم نسبت نده البته اگر روزه باشی!!!!!!!
  • ناشناس ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مقام معظم رهبری فرمودند که در زمان دکتر انقلاب به ریل اصلی خودش بازگشته است .
  • حاج محمود ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خدایی این مطلب از مشرق بعید بود. اصلأ انتظار نداشتم دمتون گرم
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ناشناس 7:38 مشرق دنبال فتاحه شک نکن
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بابا مگه شماها روزه نیستید آخه چرا غیبت میکنید این چه روزه ایه
  • ناشناس ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بابا تموم کنید این حرفها به ولایت مداری آقای رییس جمهور فعلی بنازید!!!!؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بابا تموم کنید این حرفها به ولایت مداری آقای رییس جمهور فعلی بنازید!!!!؟؟؟؟
  • وحید ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ناشناس 13:44 سندش 11 روز خونه نشینی کودکانه ریس جمهور یه مملکته بی زحمت خفه کار کن
  • میلاد ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بله ولی رهبری یک بار فته اند آقای احمدی نژاد با هاشمی اختلاف نظر دارند ولی نظر من به آقای احمدی نژاد نزدیک تر است.
  • میلاد ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق ... خواهش می کنم ببین تعداد کامنت هایی که انتشار ندادی از تعداد کامنت هایی که انتشار دادی بیشتره! به کامت هایی که انتشار دادی هم اگه یه نگاه بکنی می بینی که طرفداران این مرد در سایت اصول گرای شما بیشترن و همچنین منفی مثبت ها پس بیش از این خودتون رو خراب نکنید شما خبرگزاری خوبی هستید باعث دشمن شادی جریان مقاومت نشید فعلا سکوت اختیار کنید در این مورد تا زمان انتخابات 96
  • میلاد ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خواهشا مودب باشید دوستان! 11 روز خانه نشینی آخه شد سند؟ مهم اینه که بعد از 11 روز خانه نشینی و خلوت با خودش احمدی نژاد درباره ی رهبری چی می گفت! رابطه ی ما رابطه ی پدر و پسریست...
  • استاد دانشگاه ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق تو اون 8 سال کجا بود! امان از دست این رسانه های حزبی وباندی که تا وقتی خر مرادشون در قدرته انگار نه انگار ولی.......!!
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احسنت به علی آقای 110
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احسنت به ناشناس12:52
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اقاي ري شهري بارها عليه فتنه موضع گرفت در همين کتاب خاطرات موارد فراواني را سند و تاريخ داده است شما همه را به فتنه ربط مي‌دهيد تا از احمدي نژاد دفاع کنيد.
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    1- مشرق در این شعبده بازی اش اختلاف تاریخ نامه رو در سایت رهبری با خاطره ادعایی حاج آقا هم ذکر میکرد ! 2 - در ضمن چرا آن دو نامه ادعایی، در سایت رهبری نیست ! 3 - ماجرای اعتراف ری شهری در برنامه شناسنامه به تمایل به پذیرش استعفای وی از سوی رهبری رو هم بفرمایید :)
  • حسین ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام, اولا اینکه خدمتی که آقای احمدی نژاد به این کشور کرد رو حانی خوابشو می تونه ببینه و هاشمی تو خاطراتش می تونه بنویسه. دوما مخالفانه احمدی نژاد و موافقان این دولت بگن, با اینکه آقای خامنه ای طی قرار داد ژنو آب سنگین اراک را خط قرمز معرف کرد, چرا آب سنگین بسته شد, یا به کارایی قبلی خود ادامه نداد, و به کارای دیگر این دولت نگاه کنید , برای من لیست کنید کدوم کاراش درسته,
  • سادات ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    متاسفانه برخی دوستان،درفضای بازی دشمن نظرمی گذارند. بایددرشناخت دوست ودشمن دقت کرد. هیچ ریس جمهوری مطلق نیست. اما مابایدحساب بکنیم : . اینکه دربین روسای جمهور،کدام "بیشتر"و"بهتر"به فرامین رهبری عمل کردند؟ . اینکه کدام رییس جمهور، بیشترین "تمجید"و"تجلیل"راازرهبری دریافت کردند؟ . اینکه کدام ریس جمهور،نظراتش به نظررهبری نزدیکتربود؟ . اینکه "کدام" ریس جمهور،مجـــرم بود؟ و"کدام" رییس جمهور خطاکار؟ . اینکه تناسب بین "چندخطا"ی سلیقه ای یک رییس جمهور، با"جــــــــرم"براندازی رییس جمهور دیگـرچقدراست؟ . اینکه "یک رییس جمهور"،ممنوع التصویروممنوع الخروج ازکشورمی شود،واجازه ی عیادت به اوداده نمی شود، با"رییس جمهوری" که اجازه عیادت ازرهبری -درسال گذشته-دارد، درمراسم های بیت وافطاری رهبری دعوت می شود،چه قدرتفاوت دارد؟ . اینکه مقام معظم رهبری، "یک رییس جمهور" را "بـــاغـــی"به نظام اسلامی معرفی می کندواو را"برانداز"می داند، ودرعین حال "یک رییس جمهور"دیگر رااحیاکننده ی شعارهای انقلاب وامام می دانند ، آیاقابـل تامـل نیست؟ . اینکه مقام عظمای ولایت،ترجیع بند"اکثر"سخنرانی هایشان مسا له ی "فـتـنـه"88وعوامل دخیل درآن فتنه ی مجرمانه وبرانداز،بوده وهست، چرا یک بار،حتی یک بار سخنی از"انحراف "آقای احمدی نژادبه میان نیاوردند؟؟ یا"اشاره ای"به - حتی وجــود -جریان انحرافی دردولت نکردند؟؟ . چرا رهبری "عـلاقه" ی خودبه "ادامـه ی تـوفـیـق "خدمت آقای احمدی نژادرا درقالب "جمله ی "دام توفیقه" بیان کردند؟؟ . اگررهبری آقای احمدی نژادرامنحرف ومجــرم می دانستند،آیا اورا"بلافاصله" بعدازاتمام دوره ی ریاست جمهوری، به عضویت درمجمع تشخیص مصلحت "منصوب" می کردند؟؟ . دریک بازه زمانی،"مادران محترمه" ی سه رییس جمهور،"ازدنـیـا"رفتند. رهبری درسه موردپیام تسلیتی صادرکردند، دردو پیام درگذشت مادران روسای جمهور"سابق"، یک پیام تسلیت خطاب به "شخص"آقای دکترمحموداحمدی نژاد-دام توفیقه-، صادرشد؛ وپیام دیگرخطاب به "به ارادتمندان آیت‌الله خاتمی و عموم مردم اردکان و بویژه خانواده‌های عزادار"نوشته شد. ونه شخص مورنظر . . آیااین نشانه ی روشنی برای تشخیص سره ازناسره،نیست؟؟ {درهرسه پـیـام،رهبرحکیم انقلاب،فقط برای یک نفرجمله ی دعایی "دام تـوفـیـقـه"راذکرکردند.فـتـأمــل} . و . . . . مابایدحواسمان باشدکه دراظهرنظرها،عاقلانه ومنصفانه نظردهیم. هم نقاط قــوت راببینیم، هم نقاط "ضعف"را؛ باید دقت کنیم: هررفتارمسئولان - سابق ولاحق - کشور رابایـد،"وزن کـشـی "کرد. همه ی اقدامات را نمی شود دریک پیمانه ریخت؛ وفورا"حکــم"صـادرکرد . . . "خطـا"را "خـطـا"ببینیم. و "جـــرم"را "جــــرم" . . ""محکومیت "خطـا" درعرصه ی - اخلاقی-،به اندازه ی محکومیت "جــرم" درعرصه ی - حقوقی - نیست"". . . . "لایجرمنکم شنئان قوم علی ان لا تعدلوا، اعدلوا،هـواقـرب للتقوی" . . .موفق باشید.
  • امیر ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    عشق فقط احمدی نژاد / کاری که اون با ایران کرد هیچ کسی نتونست کنه
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ناشناس دوم متاسفانه باید بگویم واقعا خاک تو سر تو و امثال تو! چرا؟ چون ان یازده روز خانه نشینی که افتاده در دهان بعضیا رهبری عزیز خودشان گفتند که اصلا ماجرایش انطوری نبود که رسانه ای شد!
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    از هاشمی با عقده هایی از احمدی نژاد داشت انتظار دارید حرف حسابی بشنوید؟ با افتخار به احمدی نژاد رای دادم و باز هم میدهم! مشرق حالا که منتشر نمی کنی پس بسوز!!
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احسنت
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    منتظر احمدی نژادیم
  • ناشناس ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این مشایی هم موجود عجیبیه واقعا که به خاطرش بعضی ها حاضرن چه کارایی بکنن !
  • ناشناس ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    واقعا هم .
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آفرین دقیقا امام خامنه ای در خرداد 88 فرمودند: نظرات من به نظرات رئیس جمهور نزدیکتر است
  • منتشر کن ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    رهبری در ان زمان می گفتند "همراهی دولت به ملت را قدر بدانید" و الان مجبورند مرتب به دولت تذکر بدهند و سفارش به همدلی با ملت کنند! تفاوت از زمین تا اسمان!!!!
  • احمد ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام چی شده دم انتخابات از چی مترسین شروع کردین به تخریب احمدی نژاد دام توفیقه.زنده هست احمدی زیر سایه رهبری
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هر دولت روحانی هر خطا و اشتباهی که بکنه توجیهی برا توهین احمدی نژاد به رهبر نمیشه
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    میلاد! احمدی نژاد امتحانش رو پس داده! دیگه هیچکس نمیتونه دوباره ایشون رو تو پاچه حزب الله بکنه! اوکی؟
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    تاریخ رو هم بگی میگن تخریب میکنی
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    میلاد! به روز باش! آقا اواخر دولت دهم هم خیلی صحبت ها کردند. کار خلاف قانون و شرع و اخلاق احمدی نژاد یادته؟!!
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد خودش با این کاراش خودش رو خراب کرد
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    علی! چرا چرت و پرت میگی
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    البته اگر تایید صلاحیت شد!
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ناشناس! مقام معظم رهبری هم چندین بار علنا به رئیس جمهور تذکراتی دادند که سابقه نداشته! کار خلاف شرع و اخلاق احمدی نژاد رو یادت رفته؟!!!
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خدا رو شکر هم سخنان رهبر هست هم سخنان احمدی نژاد با هممقایسه کنید متوجه میشید چقدر ولایت مدار هست، روزی که خبر اختلاف بین رهبر و رییس جمهور که بود اقا فرمودن سر قضیه اطلاعات ک چندان از اهمیت خاصی برخوردار نبود تحلیل ها رو بردن به این سمت که رییس جمهور مقابل رهبری ایستاده بعضیا هم در داخل به این دامن زدن،دولت مشغول کاره مشغول تلاش هست جایی هم که تلاش باشه ما راضی هستیم همش قرار نیست ولایت مداری بقیه رو امتحان کنیم ببینیم اول ما خودمون سخنان امام جامعه رو قبول داریم یه نه اگه حرفش رو قبول نداریم که دیگه اجازه نداریم درباره یولایت مداری بقیه نظر بدیم
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دقیقا ناشناس اول چون از محبوبیت او احساس خطر می کنند و البته حسادت!!! حسود هرگز نیاسود
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    میلاد! این آقا جلو دستور رهبری ایستاد شما میگی وایسیم ببینیم آقای مصباح چی میگه؟!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    وحید شعورت منو کشته !
  • ناشناس ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خخخخخخخخخ
  • ناشناس ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    باور کن ما فقط فکر اینیم که گرسنه نمونیم از دست اینا ! انقدر درگیر دعواهای خودشونن اصلا فکر مردم بدبخت نیستن .
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    رسانه هایشان پر از اهانت به ایشان بود ولی رشته هایشان پنبه شد
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حرف حساب
  • amin ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خاک بر سر اون آدمی که با دیدن این مطلب بازم سنگ احمدی نژاد رو به سینه میزنه.من سه بار به احمدی نژاد رای دادم ولی اگه قرار باشه دور بعد این آدم بیاد بین احمدی نژاد و هر آدم دیگه ای اون آدم دیگه رو انتخاب می کنم.
  • مجید ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    در جواب 08:50 اگه با شما باشه باید همیشه بله قربان گوی کدخدا باشیم. ما شرایط بسیار پیچیده تر از الان هم داشتیم.
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ابله هایی مثل تو مملکت را گند زده اند!
  • علی ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    پس فکر کردید، چطور میشه که آدم برای رای آوردن یه بابایی، کلی نذر و نیاز و کلی تبلیغات کنه!. بعد یهویی چنان از دیدن قیافۀ طرف بیزار بشه که کم مونده حالت تهوع بهش دست بده!. حالا استغفارها نزد خداوند جای خودش!!!!!
  • جوابش هم بگذار ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    کلا خصلت شما تهمت زدن است ای مثلا مسلمان من حامی احمدی نژاد هستم یک دلیلم اینکه او خارج از باندهای قدرت و ثروت است هیچ پستی هم نداشته ام که حالا دنبالش باشم!!
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    علی110 دمت گرم
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    ننگ به این مسلمانیتان که هر چی می خواهید می گویید!
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    تا آخر امسال احمدی نژاد و معاون اولش و معاونینش و مشایی رو در زندان خواهیم دید
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ایول ناشناس اول
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آفرین سادات
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ۱۲:۳۰ بسوز
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جناب حسین آقا! بیزاری جستن از اعمال شگفت انگیز یک دولت، دلیل بر حمایت از دولت قبل و بعدش نیست!. مسئله اینه که یه وقتایی یکی بواسطۀ سادات بودنش رای میاره بعد دست و پاشو گم میکنه و فکر میکنه باقرآباد هم شهریِ و ...! یکی به اسم "ولایت‌مداری" و ارزش‌ها و ... میاد و تا چهارنفر رو دور و برش می‌بینه قاط میزنه و یه کارای محیرالعقولی از خودش نشون میده که آدم‌رو از شکر خوردن خودش پشیمون میکنه!!!!
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    همان کلید خوش بینی که مملکت را قفل کرده!
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق از خدا بترس نظراتم را نگذاشتی در اخبار مربوط با هاشمی هم نمیگذاری چی شده؟
  • علی ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این کارها برای خراب کردند مرد خدایی یعنی احمدی نژاداست ولی عشق مردم به او همیشگی است
  • ناشناس ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جناب سادات مردم دارن از درون می پوسند شما ها نظر خوانی ونیت خوانی میکنید
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    گیرم که احمدی نژاد رو کوبیدید با وعده الهی چکار میخواهد بکنید روزی که یوسف زهرا عج بیاد خیلی خیلی محکم تر از احمدی نژاد قلم پای دزدان بیت المال رو خورد خواهد کرد . در ضمن مرده شور کدخدا رو ببرن و مرگ بر آمریکای جهانخوار شیطان بزرگ
  • حسین ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اگر عملکرد فاجعه بار احمدی نژاد و دولتش اقتصاد کشور را از اساس به هم نمیریخت .زمینه لازم برای تاثیر گذاری تحریم ها فراهم نمیشد و امروز مجبور نبودیم چرندیات 1+5 را بشنویم
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    لعنت بر انحراف و فتنه ....لعنت بر افسادطلبانی که 8 ماه کشور را به آشوب کشاندند... خیلی جالب است تندروهای اصلاح طلب که 8 ماه فتنه کردند امروز از تقابل با رهبری می گویند..
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    1 0
    دروغگو کسی بود که با ادعای تقلب و استدلال داماد لرستان کشور رو به لجن کشید...
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    بعد چطور دوستان فتنه گر شما با 8 ماه فتنه انگیزی امید به بازگشت دارند؟
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ناشناس@ چطور شما الان به فکر تایید این جمله افتادی؟
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    این خاطره ها برای خوش خدمتی به رفسنجانی است و لاغیر
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    بارک الله . .
  • سادات ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    جناب ناشناس 21:04،لطفایکبارمتن نظر بنده را"درست"بخوانید. مطالبی راکه نوشتم کاملا مستندومستدل هستند.چیزپیچیده وغامضی رامطرح نکردم. . درضمن لطفابه مردم عزیزتوهین نکنید. شمااز"کجا" وباتکیه به کدام "آمارگیری" دقیق ،فهمیدیدکه"مردم دارن ازدرون می پوسند"؟؟ این "دشمنان "هستندکه ازدرون پوسیده اند نه مردم. مردم درانتخابات ها،راهپیمایی ها،وتشییع پیکرشهیدان انقلاب واسلام،همواره شاداب وبا شور وشعورشرکت می کنند. همه دنبال کاروتلاش اند.باامیدوسرزندگی. . مسابقات والیبال راکه می بینید.که مردم درسراسرکشور،چقدربانشاط وخوشحالند. درایام ولیالی ماه مبارک رمضان،درشبهای قدر،درروزقدس،درنمازعیدفطر،و. . .خواهیددیدکه مردم چقدرازدرون بانشاط هستندوسرزنده . . . درضمن ازاظهارلطف ناشناس 19:17تشکرمی کنم . . باآرزوی قبولی طاعات برای همه ی عزیزان . .
  • میلاد ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    واقعا که مشرق! من تا امروز به دیانت و تقوای گردانندگان سایتتون ایمان داشتم و فقط خبر گذاذی شما رو می خوندم ولی امروز با جا به جا کردن تعداد منفی و مثبت ها بهم ثابت کردید که میزان تقواتون در امانت مردم چقدره...من دیگه مشرق نمیخونم ...
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    hezar mosbat
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    واسه همین تعداد پورشه ها و مازراتی ها تو دولتش چندین برابر شد...
  • مشرق ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    لطفا بیهوده گویی نکنید، مشرق بخوادم نمی تونه اینکارو بکنه و این مثبت منفی ها کاملا دست نخورده است . از اینکه تا الان مشرق می خوندید ممنونم از این به بعد مغرب بخونید
  • مهدی ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    من نمیفهمم احمدی ک رفته دو ساله روحانی اومده چرا هنوز اینو تخریب میکنین؟ نکنه فهمیدین 2سال دیگه روحانی رای نمیاره و از ترس اینکه احمدی بیاد دارین میکوبینش خخخخ
  • محمدرضا ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    جناب ناشناس 07:35 تا جایی که به نظرم می اید ارتباط و نزدیکی خاصی بین ایت الله ری شهری و حاج آقا وجود ندارد که ایشان بخواهند برای رضایت حاج آقا دست به قلم شوند. شما اگر به خاطرات 2 سال اخیر حاج اقا عنایت کرده باشید متوجه خواهید شد که منافع ایشان بیشتر حول تحریف شخصیت و سیره امام تامین میشود و وقت کمتری رابرای اتهام زنی و سیاه نمایی نسبت به دکتر احمدی نژاد و دولت ایشان صرف کرده اند. احتمالا به این دلیل که اشتباهات گذشته دکتر احمدی نژاد باعث روی گرداندن مردم از ایشان شد و حاج آقا به خوبی متوجه این مطلب شده اند فلذا بیشتر انرژی خود را صرف تحریف امام کرده اند.اما این که فرموده اید که چرا ایت الله ری شهری در زمان فعلی اقدام به انتشار خاطرات خود کرده اند به نظرم به چند علت : 1-نکته اول اینکه ایشان انتشار این خاطرات را در زمان ریاست دکتر احمدی نژاد به صلاح کشور ندانسته وانتشار آن را به زمان حال موکول کرده اند 2- دکتر احمدی نژاد مانند همه مسئولین کشور دارای نقاط ضعف و قوت مدیریتی است و هر دو باید با هم به مردم بازگو شود ولی این جای انکار نیست که متاسفانه برخی از اطرافیان ایشان نظیر مشایی دارای انحرافات فکری خطرناک هستند و با مطرح کردن ایشان به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلودند شاید بتوان گفت که ایشان برای مقابله با این انحراف اقدام به انتشار این مطالب کرده تا جلوی سوءاستفاده های احتمالی گرفته شود 3-نکته اخر اینکه با وجود عدم مطالعه خاطرات آیت الله ری شهری احتمال میدهم که ایشان علاوه بر انتقاد کردن از به مناسبت هایی از ایشان تمجیدهایی نیز داشته باشند
  • ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    کاملا درسته که مشایی در انحراف احمدی نژاد تاثیر بسزایی داشت ولی آیا دکتر احمدی نژاد اراده و اختیاری از خود نداشت؟چرا با وجود تاکیدات مداوم اطرافیان و دلسوزان هیچ تجدید نظری در رابطه اش با مشایی صورت نداد؟منحرفی که طبق برخی شنیده ها در مجالس خصوصی صندلی خالی برای ولی عصر قرار میداد و حتی پشت سر یک سجاده خالی (با این فرض که امام زمان جلو ایستاده) اقتدا کرده و نماز میخواند. متاسفانه دکتر احمدی نژاد نه تنها به توصیه مشفقین عمل نکرد بلکه به خاطر او بهترین وزرایش را از کابینه پیاده کرد
  • ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    انتقاد وارد نیست ,زیرا حمایت های رهبری از مسئولین به معنای عصمت مسئولین از گناه و خطا نیست, کما اینکه در همان سخنرانی معروف نماز جمعه از جناب هاشمی رفسنجانی حمایت کرد, کما اینکه از جناب هاشمی رفسنجانی در دوران ریاستش حمایت کرد , کما اینکه از خاتمی در دوران مسئولیتش حمایت کرد ,کما اینکه با وجود اعتقاد به معصوم نبودن تیم مذاکره کننده و "احتمال خطا و اشتباه در تشخیص و عمل" از آنها حمایت کرده و میکند و این مطلب عجیبی نیست زیرا حمایت از مسئولین آن هم در حین انجام ماموریت شرط امری بدیهی و عقلانی
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    شگفت انگیز نیست - اکثریت مردم مخالف ایشان هستند - خودتان هم خوب می دانید
  • علی ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 2
    می گفت یارانه پوله امام زمانه (عج) دوستانش می گفتند امام زمان چند روز دیگه ظهور می کنه. فرستاده اش را دراه سفر از کنار بر کنار کرد. امروز می خوابید فردا یکی را بر کنار می کرد. می گفت:پچه درست کنید یک میلیون می دهم . سهام عدالت می خواست بده . هنوز بر گه هایش که یک میلیونی است برای همه اعضا خانواده هر کدام یک میلیون تو چمدانهای منازل وجود دارد.نظام پرداخت حقوقش چه شد. همش حرف حرف و دعوا . خانه هایی که ساخت اخرش اکثرا دست پول دارها افتاد . فقرا که نمی توانستند خونه بخرند و ووام پرداخت نمایند مجبور بودند خانه ها را بفروشند. بله ظاهر این منازل را می بینیم و می گوییم بله احمدی نزاد کار خوبی کرد . اما ایا واعا اخرش دست نیاز مندان رسید نه..... انقد تحریم علیه ما زیاد شد که امروز مجبوریم این همه مذاکره داشته باشیم. بابا جان با قدرت های بزرگ باید با سیاست حرف زد.ما که امام حسین (نیستیم ) که صحنه کربلا را برگزار کنیم . دین اسلام دین سیاست است با سیاست سر شیطان را کلاه می گذاشتی. بله چون ما مردم شیعه و مسلمان و عاشق ولایتیم از اللهم عجل لولیک تلفرجش خیلی خوشمان می امد. از تندی مزاجی او در خارج خوشمان ی امد. اما ایا توانست در کشور مواد مخدر را کنتل نماید . ایا توانست حجاب را و ایمان مردم را قوی تر نماید. نه
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    در این خاطرات آن چه مظلوم بود اسلام و انقلاب و انصاف بود . واقعا" دنیا مگر چقدر ارزش دارد . اقایان فکر نمیکنند روزی باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشند . این سوال را دارم چرا انقدر از احمدی نژاد می ترسند . آیا با تخریب احمدی نژاد می خواهند برای طرف مخالف و مقابل احمدی نژاد کلاهی ببافند ولی فکر کنم با این نمد پوسیده نتوان برای آن سر کلاه بافت . احمدی نژاد ولایتمدار واقعی است . کسی که می خواهد نقد کند باید بی طرف باشد و همه را نقد کند گزنیشی راه بجایی نمی برد مردم بیدار هستند و با این نظرات جهت دار خام نمی شوند .
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    1 0
    امیر کبیر ایران احمدی نژاد . خوب است هر کسی یک نگاه به کارنامه خود بکند انصاف نیست کسانی که خود رفوزه شده اند و یا از مدرسه انقلاب و امام و مردم اخراج شده اند ،به یک نمره تک طرف ایراد بگیرند. در ثانی رهبری از اول تا آخر بیشترین حمایتها را از دکتر احمدی نژاد داشتند و برای ما اصل نظر رهبری است و لا غیر .
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    البته نیک می دانیم که فتنه 88 و پیشنهاد دوستان شما و افشای اسرار هسته ای باعث این فاجعه شد... اقتصاد کشور توسط اصلاح طلب ها و سازندگی ها به قهقرا رفت...
  • افسادطلب ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    مرگ بر جریان انحرافی و فتنه گران و سران فتنه مخصوصا بت بزرگ
  • محسن ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    شماها وقتی بحث خدمات احمدی‌نژاد میشه سریع به نام اصولگرایی تمامش می‌کنید اما وقتی بحث اون حلقه میشه، فرار می‌کنید. مشکلتون اینه هنوز تو هوای انتخابات 84 گیر کردید و تو اون فضا سیر می‌کنید. خب، اگر احمدی‌نژاد اصولگرا نبود چرا 40 تا وزیر و تمام معاون وزیر ها و البته اکثر معاونان و مشاورشان اصولگرا بودند؟/ مشرق گوشتو باز کن حمایت‌های بی نظیر آقا از دولت احمدی‌نژاد رو دوباره گوش کن. تخریب احمدی‌نژاد بزرگترین برنامه اصلاح‌طلبان برای اختلاف افکنی است. قول می‌دم الان در جریان اصولگرایی هیچ کس به اندازه احمدی‌نژاد رای نداره.
  • مسعودی ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    احدی نژاد اشتباهع داشته و قبول است که متاسفانه جاهایی خطای فاحش کرده اما دستاورد و خدمت به کشور و رهبری انفلاب نیز کم نداشته است به هر صورت پشت پرده همیشه چیزهایی است ما نمی دانیم
  • کیا ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    داشته شما در مقابل 5+1از کجا آمده
  • کیا ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    برای مقایسه دولتهای بعد از جنگ را از نظر طبقه اجتماعی و نوع خدمت به مردم مقایسه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    آفرین محسن جان . . .
  • سید ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    مگه رهبری ذرخواست انتشار فکتشیت رو داشتند... دولت فعلی فکتشیت رو منتشر کرد؟؟؟!
  • داماد لرستان ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    شما هنوز تو توهمی داماد جان؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    تا زمانی که مطیع رهبری هستند ما هم مطیع و خدمتگزاریم ولی اگر مخالفت با نظر رهبری شد خبری از اطاعت و همدلی هم نخواهد بود چه برسه به طرفداری و جانبداری
  • میلاد ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    مرگ بر فتنه گران 88
  • میلاد ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    نه پس موسوی و خاتمی هاشمی و روحانی خوبن!
  • میلاد ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    هر رئیس جمهوری ممکنه اشتباه بکنه مگه امام معصومه؟! کار خلاف شرع و اخلاقی که هی میگی همون افشاگری مناظره بود که از روی عصبانیت انجام داد و همه ی ما هم نقد داریم بهش ولی در کل کارای خلاف شرع و اخلاق خاتمی و هاشمی و روحانی رو اگه بخوایم حساب کنیم با این مرد قابل مقایسه نیست...
  • میلاد ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    بله دشمن شاد کردید ما رو آفرین اینم نمونه ش
  • میلاد ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    همون اینا همین حقشونه
  • میلاد ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ناشناس ها یعنی بصیرتتون تو حلقم
  • میلاد ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ناشناس ... میبینیمت 96 اوکی؟
  • میلاد ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ناشناس سوم از ادبیاتت مشخصه کی هستی
  • میلاد ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    96 بساط آمریکا و اسراییل جمع خواهد شد
  • میلاد ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    خدا ان شاءالله تو را هم با مخالفان احمدی نژاد محشور کنه
  • میلاد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    اینطور نیست که مشرق دنبال هاشمی باشه! البته به مشرق نقد وارده ولی این بی انصافیه من خودم در این یه مورد توی این خبر معتقدم مشرق داره اشتباه میکنه ولی قضاوت شما هم صحیح نیست
  • ناشناس ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    احتمالا عدم انتشار فکتشیت هم تقصیر دولت قبلیه .
  • ناشناس ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    همون اکثریت الان مخالف روحانین شماها صبح تا شب تو خونه این اصلا با مردم رفت و آمد ندارین .
  • ناشناس ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    واقعا روحانی رای نمیاره رو خوب اومدی .
  • ناشناس ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    فعلا که طرفداری ظریف و روحانین که با پورشه و لامبورگینی میرن استقبال !
  • محمدعلی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام جناب ادات گاهی اوقات باید بعضی ها رو نزدیک نگه داشت تا تو بغل دشمن نیفتن. انتصاب احمدی نژاد در مجمع و امثال این گونه انتصابات بی سابقه نیست و به معنای تایید شخص هم نیست. رجوع کن به رفتار امیرالمومنین درقبال زیاد (پدر ابن زیاد)...
  • ATR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    نمی دانم چرا تمام اتهامات وارده بر احمدی نژاد از خاطرات برداشت می شود و از آن روزی می ترسم که برای درک اتهامات محتاج به تعبیر خواب، فال و استخاره و حتی کندن برگ گل و بیان خوب و بدش شویم. عقل سلیم می گوید بین بسیار بد و خوب، خوب را انتخاب کن و منتظر بسیار خوب نباش اگر به عملکر احمدی نژاد تک به تک بنگرید فرد مناسب تر از او خواهید یافت ولی اگر در کل به قضیه نگاه کنید بهترین فرد دکتر محمود احمدی نژاد است.
  • محمود ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    لعنت خدا بر هر کس که مقابل رهبر معظم انقلاب بایستد.
  • محمد ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    لطفاموردی بحث شود فلان کارش صیحیح بود وفلان کارش درست بود بخاطر اشتباه کسی رومرتد نکنید وبخاطر یک کارخوب شخص را مقدس جلوه ندهید اگرغیر اینکاررو بکنیم درگرداب تعصبات حزبی غرق خواهیم شد وسلام
  • ناشناس ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    محمود دیگه نیا
  • فقیر مولا ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    خوبه دیگه بازار خاطره گویی داغه همه این وسط میگم ما خوبیم و دیواری کوتاه ترا از احمدی نژاد نیست
  • ناشناس ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    دراین روزهای عزیزبجای دعا ی خیربرایتان لعنت خدا رادرخواست می کنم !چراکه سیاسی کاری ازنوع معاویه را درپیش گرفته اید.وهرچه می خواهید همان رامنتشر می کنید.
  • محسن ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    احمدی نژاد هم مثل برخی از مسئولان متأسفانه دولت های گذشته و فعلی در موضوع مهم «ولایت مداری» رفوزه شد. مخصوصا در دو سال پایان مسئولیتی اش و حمایت های بی قید و شرطش از سرکرده جریان مرموز و انحرافی
  • حسن ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    اگر احمدی نژاد منحرف بود ، فتنه گران چه بودند؟
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    حرف حساب
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    جریان مرموز و انحرافی چیه محسن جان؟ همه اش زائیده ذهن هاشمی بود و نشان دهنده عمق کینه توزی او!
  • ناشناس2 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    دکتر دست اقازاده هارا کوتاه کرد دارن تخریبش می کنن
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    شگفت انگیز؟؟؟ عجب تیتر مزخرفی
  • قرآنی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    چقد ازش می ترسید؟آخ جون!انقدر بترسید که یه بار دیگه بیاد حالشو ببریم!!! جالبه!دیدید کسی رو که خدا بزرگش کنه کسی نمی تونه کوچیکش کنه!هی اخبار مزخرف بذارید!دکتر عزیزمونو بزرگش می کنید!!
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    1 0
    از تعداد کامنتهای غیر قابل انتشارت معلومه که نباید به خودم زحمت نوشتن بدم مشرق ای مشرق
  • دانشجو ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    شیمون پرز : ما باید کاری کنیم که در کنار احمدی نژاد بودن ،ننگ حساب شود . . . !!! تصمیم با خود دوستان و مدعیان وجود جریان انحرافی!
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 1
    یعنی خاک بر سر هرکسی که باز چشمشو ببنده و از رییس جمهور قبلی حمایت کنه
  • علی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    1 1
    خواهش میکنم!، تمنا میکنم!، التماس میکنم!، دستتون‌رو میبوسم!، عکسش‌رو بردارید!!!!!!!!!!!!!!!.
  • امیر تبریز اوغلی ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 1
    یاشاسن سردار بت شکن احمدی نژاد
  • علی محسنی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 1
    سلام. من وقتی به یاد میارم رفتار های احمدی نژاد رو خصوصا عزل نصب ها، نافرمانی ها از ولایت ... واقعا شرمنده میشم از رای یکه به ایشان دادم. خدا ما رو ببخشد.
  • علی محسنی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 1
    خائن اخوی
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    مرده شور هرچی اصلاح طلب فتنه گر و وطن فروش و خائن و مزدور اجنبی و صهیونیصتها رو ببرن
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    ای کاش همه نظرات رو منتشر میکردی..گفتمان سازی .... علیه رهبری.
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    خبرگزاری ها باید عدالت رو در انتشار نظرات رعایت کنند..این هم خودش یک نوع جرمه..یا نظرات رو کامل انتشار بدن یا اصلا انتشار ندن
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    بیسیمچی ایول
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    پس چرا جاده ی قدیم کاشان را دوبانده نکرد؟
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    ریشه کن کردن فساد؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخ حتی شوخیشم زشته
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی..
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    1 2
    تحویل بگیرید هی میگید احمدی دوست داریم...
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    1 0
    احمدی نژاد به خاطر کارهای بسیار بزرگی و خوبی که برای ایران انجام دادی متشکرم..سانترفیوژها و آب سنگین حاصل دولت احمدی نژاد شد توافق بین ایران و 5 به علاوه1..
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    1 1
    مشرق جان..اگه اظاعت از رهبری برات مهمه..فتنه گری موسوی و کروبی و حمایت هاشمی و خاتمی از فتنه88 رو هم تیتر بزن..برای بصیرت مردم خوبه
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    1 0
    شعار تقلب موسوی و کروبی و فتنه موسوی و کروبی باعث امیدواری دشمن و تحریم علیه ایران شد...ای کاش توبه میکردند تا عاقبت به خیر میشدن..
  • فدایی IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ###اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه### راه احمدی نژاد راه امام ماست. ما همه سرباز او هستیم و منتظر بهار امید هستیم...
  • نیما HK ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    سحر جادو مشایی علیه احمدی نژاد دروغی پیش نیست اصلا باساحرنمی توان کسی را گمراه کرد البته میدونم بخش نمیشه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    واقعا سوال است چرا احمدی نژاد یکدفعه از رهبری عبور کرد و اینگونه عکس العمل نشان داد مگر چه اتفاقی افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس