پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در هیأت مدیره شاهد بودیم که دوستان فقط صبحانه و ناهار می‌خوردند و پس از آن هم پول جلسه خود را می‌گرفتند.

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو در مورد شرایط استقلال در فصل گذشته گفت: بخشی ناهماهنگی، همدلی و بی‌همزبانی بین هیأت مدیره و قلعه‌نویی بود که باعث شکاف و ضربه به استقلال شد و باعث شد اتفاقات تلخ فصل گذشته رقم بخورد، ضمن اینکه ما یک مدیرعامل می‌خواستیم که بدود، پول درآورده و هزینه‌ها را بدهد، اما در هیأت مدیره شاهد بودیم که دوستان فقط صبحانه و ناهار می‌خوردند و  پس از آن هم پول جلسه خود را می‌گرفتند و این هیأت مدیره هیچ وقت نتوانست به قلعه‌نویی کمک کند و همیشه با او در تضاد اخلاقی و فکری بود.

وی در مورد گزینه‌های مربیگری استقلال قبل از انتخاب مظلومی گفت: 5 گزینه وجود داشت که دو مورد از آنها مثل نامجو مطلق و زرینچه اصلا چرا وارد گود شدند، کار در استقلال تجربه می‌خواهد یا به طور مثال همین منصوریان که گفتند گزینه خوبی است در باشگاه نفت منصوریان شده است.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: همه باید در حیطه وظایف خود عمل کنند، اما در استقلال اینطور نیست. کسی که سرمربی می‌شود حتی گربه‌های باشگاه را هم عوض می‌‌کند یعنی در چشمان گربه نگاه کرده و می‌بیند که آن هیبت لازم را دارد یا خیر!

وی با بیان اینکه پس از قلعه‌نویی به مظلومی اعتقاد دارم، در مورد شرایط فصل آینده استقلال گفت: قهرمان شدن فقط به مدیریت فنی و هزینه کردن نیست، این قلب مربی و مدیر باشگاه است که توپ را توی گل می‌کند، کسانی که قلبشان با خدا نباشد و کسانی که برای دیگران خوبی نخواهند، نمی‌توانند با قلب خود، توپ را توی گل کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ژنرال ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    مگه هیئت مدیره غیر از شرکت در جلسات و خوردن صبحانه و نهار و ایضا شام کار دیگری هم باید انجام دهد!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس