کد خبر 432345
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال می گوید: استيماچ سرمربي خوبي بود. من او را مربي خيلي خوبي ديدم. او حتي از جواني‌هاي رايكوف هم بهتر است.

به گزارش مشرق، انتخاب عباس کردنوری به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال در نگاه اول بسیار عجیب بود چون او 26 سال بود که در استقلال سمتی نداشت اما حالا نه تنها در هیأت مدیره است بلکه از او به عنوان یک گزینه اصلی مدیرعاملی هم یاد می‌شود. با کردنوری دیروز در رابطه با شرایط و اتفاقات خاص استقلال هم‌کلام شدیم.

مي‌گويند شما مديرعامل بعدي استقلال هستيد. اين صحت دارد؟
به نظرم الان بهتر است در اين مورد حرفي نزنيم. كارها دارد پيش مي‌رود و سرمربي تيم هم كه خوشبختانه انتخاب شده است. حالا بهتر است وارد اين مباحث نشويم. البته خودم معتقدم اگر آقاي افشارزاده مديرعامل بماند، بهتر است. ايشان به كارها هم اشراف دارد و هيأت مديره هم كمك‌حالش است.

سرمربي استقلال همان شخصي است كه گل پيروزي‌بخش اين تيم در دربي سال 62 را به ثمر رساند. در آن سال شما مدير باشگاه بوديد.
بله، يادش به خير. قبل از آن بازي با دارايي مسابقه داشتيم و همان تركيب دربي را گذاشتيم، همه غير از حجازي و حاجيلو. دارايي هم تيم بسيار خوبي بود اما اين تيم را 7 بر صفر برديم. در آن مسابقه براي منصورخان مشكلي پيش آمده بود و من استقلال را ارنج كردم و يك بازي سرمربي تيم شدم. در آن دربي معروف هم بازي بسيار خوبي ارائه كرديم. خود منصورخان برگشت و بازي را هم برديم. عجب گلي هم زد مظلومي.

پرويز مظلومي سابقه 4 برد در دربي‌ها به عنوان سرمربي را هم داراست.
بله. البته تكرار اين كار خيلي سخت است چون شرايط عوض شده و كارها مشكل‌تر مي‌شود اما بدون شك خود آقاي مظلومي هم براي شكستن ركوردهايش در دربي‌ها انگيزه دارد. او 4 بار دربي را برده و براي شكستن اين ركورد خيلي انگيزه دارد.

مي‌گويند شما استيماچ را آورديد تا با او مانور بدهيد و سپس به راحتي مظلومي را انتخاب كنيد.
نه، استيماچ سرمربي خوبي بود. من او را مربي خيلي خوبي ديدم. او حتي از جواني‌هاي رايكوف هم بهتر است. رايكوف نسل‌ساز بود و استيماچ نتيجه‌گرا به نظرم از نظر فني خيلي مربي خوبي است. به ساير تيم‌ها پيشنهاد مي‌كنم استيماچ را از دست ندهند!

پس چرا خودتان او را نگرفتيد؟
محدوديت‌هاي مالي داشتيم! او هم خارجي است و به محض بروز مشكل مي‌تواند به فيفا شكايت كند و دردسرساز شود. در نهايت روي 2 گزينه داخلي و خارجي زوم كرديم و با وجود اينكه در توانايي‌هاي استيماچ شك ندارم، به نظرم ما بهترين تصميم ممكن را گرفتيم.

بنابر اين مظلومي از استيماچ ارزان‌تر است؟
شك نكنيد كه همين‌طور است. از سوي ديگر ايشان داخلي است و شرايط ما را بهتر از استيماچ مي‌داند.

شايعه جذب مهدي رحمتي، آندرانیک تيموريان و جواد نكونام مطرح است؛ آن را تأييد مي‌كنيد؟
بايد سن تيم را پايين بياوريم اما اين بدان معني نيست كه از كنار باتجربه‌ها بگذريم. مخصوصاً نفراتي كه اسم برديد چون جملگي ارزشمند و كارساز هستند. هر تيمي دوست دارد آنها را داشته باشد. در ميان اين سه نفر شرايط نكونام خاص است اما رحمتي و آندو شانس بالايي براي برگشتن به استقلال دارند.

... و سؤال آخر، انتظار شما از استقلال مظلومي در ليگ پانزدهم چيست؟
مردم طي دو فصل اخير از استقلال راضي نبوده‌اند. ما تيم بزرگي داريم با ميليون‌ها هوادار و البته كلي افتخار. بايد در اين مورد كارشناسي دقيقي صورت بگيرد اما معتقدم در فصل آينده بايد تمام سعي‌مان را بكنيم كه در ليگ برتر جزو سه تيم بالاي جدول باشيم و سهميه آسيايي بگيريم و قهرمان جام حذفي هم بشويم. البته اگر هر دو جام را برديم كه چه بهتر اما فراموش نكنيد كه ساير تيم‌ها هم با توپ پر مي‌آيند و اين طور نيست كه جام گرفتن استقلال يا هر تيم ديگري در فصلي كه مي‌آيد، آسان باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    پس چرا پرسپولیس مشکل مالی ندارد ؟؟؟ علاوه بر هزینه برانکو و دستیارانش تازه بازیکن خارجی هم میگیرد .
  • محمد ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    آخه چرا این شیشتقلالیها تا تکون میخورن ،به پرسپولیس گیر میدن؟
  • حسینن ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    میگم دروغ گفتن مد شده بسه کم چرت و گرت بگید خدا کنه اخر فصل جوابگو باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس