کد خبر 1139133
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
اینتر تا پایان لیگ اروپا درباره کونته تصمیم‌گیری نخواهد کرد/ تماس آنتونیو با ژانگ

آنتونیو کونته تاکید دارد که رد پیشنهاد مربیگری رئال یک تصمیم شخصی بود.

به گزارش مشرق، شب گذشته دیدار اینتر و رئال مادرید بهانه ای برای ملاقات آنتونیو کونته و سرخیو راموس بود. مربی اینتر و کاپیتان رئال از دو سال پیش اختلافاتی داشتند و راموس بین دو نیمه نزد کونته رفت و با وی خوش و بش کرد.

مشکل این دو به زمانی بر می گردد که کونته از رئال پیشنهاد مربیگری داشت.

سرمربی اینتر در نشست خبری قبل از بازی در مورد شانس پذیرفتن هدایت رئال گفت:« بله؛ دو بار نزدیک بود هدایت رئال با قبول کنم اما شرایط مهیا نبود. هر دو بار در میانه های فصل بود و فکر کردم خیلی اوضاع مساعد نیست و شاید کار برایم دشوار شود. الان در اینتر هستم و از کار در این باشگاه خیلی خوشحالم.»

واقعیت اما این است که حداقل در یک مورد، این سرخیو راموس بود که اجازه نداد کونته سرمربی رئال شود و مخالفت علنی او باعث شد تا کونته مذاکرات را نیمه تمام بگذارد.

با مصاحبه راموس بود که کونته متوجه شد تا زمانی که او در رئال مادرید است، او بهتر است ریسک هدایت این باشگاه را قبول نکند.

کونته پس از شکست ۳-۲ از رئال و در کنفرانس خبری در مورد رد پیشنهاد مربیگری رئال به خاطر موضع گیری مخالف سرخی راموس گفت:« این خبر کاملا کذب است. خودم تصمیم گرفتم به پیشنهاد رئال پاسخ منفی بدهم. از سران رئال تشکر کردم و گفتم که الان شرایط مهیا نیست.  فصل شروع شده بود و من برای تحمیل ایده هایم به زمان نیاز داشتم. احساس کردم در رئال با این وضعیت موفق نمی شوم و با وجود اینکه رد پیشنهاد رئال همیشه کار سختی است اما ترجیح دادم شانس مربیگری این باشگاه را به اینده موکول کنم. اینکه می گونید به خاطر مخالفت های رختکن به رئال نیامدم اصلا صحیح نیست.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس